روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X ماجرای تجمع اعتراضی در سعدآباد چه بود؟ X عکس X اعتراض X نظرآقا سلام X علی رزمجو X تابلو

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

ماجرای تجمع اعتراضی در سعدآباد چه بود؟ + عکس

  • 2:10
  • 315  بازدید

 

قریب به دو ماه پیش شهرداری سعدآباد اقدام به نصب تابلویی با طراحی جدید و ابعاد بزرگتر با عنوان "به شهر سعدآباد خوش آمدید" در مجاورت تالار قصر نور، محور سعدآباد به آبپخش نمود. پس از چند روز شورای اسلامی شهر آبپخش با رایزنی با شورای اسلامی شهر سعدآباد جهت بر چیدن این تابلو به لحاظ قرار گرفتن در حریم شهر آبپخش می پردازند. ولی شورای شهر سعد آباد معتقد بودند که نصب تابلو صرفا جهت مشخص شدن یک علامت راهنما و نه با هدف نادیده گرفتن  حریم شهر آبپخش صورت گرفته است.

تجمع اعتراض آمیز سعدآباد

پس از کش و قو سهای فراوان  و بر گزاری جلساتی در سطوح مختلف شهرستان و دعوت از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سعدآباد، شهرداری سعدآباد در تاریخ 93/11/28 اقدام به بر چیدن تابلو می نماید. این موضوع باعث عکس العمل جمعی از شهر وندان بصورت خواسته و نا خواسته می گردد و عصر 93/11/28 جمعی از معترضین  با تجمع خواستار نصب مجدد تابلو از شهردار و شورای اسلامی شهر میشوند. غروب همین روز تعدادی از مسئولین بخش و شهر سعد آباد ضمن حضور در بین معترضان خواستار حل این مو ضوع بصورت کارشناسی شده و رعایت حق مردم در یک فضای مطلوبتر  می گردند.

در نهایت دهدشتی معاون سیاسی اجتماعی فر ماندار ی دشتستان شامگاه 93/11/29 در بین مردم و معترضین حاضر و طی سخنانی ضمن رعایت حقوق مردم سعدآباد تضیع و تفاوت بین بخشهای شهرستان را دور از نگرش مجمو عه فر مانداری دشتستان عنوان و افزود : مردم شهر سعد آباد همواره جزءپیشگامان  مبارزه و دو ستداران انقلاب بوده و هستند و نگاه ما به این شهر نگاه ویژه بوده و همواره تلاش نمو ده ایم که با تمام توان در عمران شهری شهرداری را  یاری نماییم. وی ضمن تکریم معترضان خواستار معرفی نمایندگان آنها جهت نشست و ارایه راهکار مناسب جهت بررسی وضعیت تابلو گردید.

93/11/30 جلسه ای با حضور دکتر دهدشتی و تعدادی به نمایندگی از معتر ضان و حضور جمعی از معتمدین محلی و با حضور اعضای شورای اسلامی ، شهر دار ، بخشدار و امام جمعه محترم سعد آباد جلسه ای تشکیل و پس از تبادل نظر وابراز دیدگاهای مختلف حاضرین در یک جو صمیمی خواستار مرتفع شدن مشکلات پیش آمده و اتخاذ راهکار مناسب و قانونمند جهت حل مو ضوع تابلو در یک بازده زمانی مشخص شدند.تجمع اعتراض آمیز سعدآباد

قابل توضیح اینکه تعدای از معترضین در صبح پنجشنبه 93/11/30  و قبل از تشکیل این جلسه اقدام به نصب مجدد تابلونمو دند.

یک تحلیل گر مسایل سیاسی و اجتماعی میگوید، دامن زدن به اختلاف مردم دو شهر همجوار را در راستای مسایل انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی ارزیابی کرد و گفت: گرچه بیشتر مردم این دو شهر صرفاً از روی تعصب نسبت به شهر خود در این اعتراضات شرکت کرده اند ولی برنامه ریزان پشت پرده این ماجرا اهداف انتخاباتی را دنبال کرده و قصد سوء استفاده از احساسات پاک مردم دو شهر سعدآباد و آبپخش را دارند.

تصاویر: برگرفته از سایت سعدآباد نیوز



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 9 سال پیش - 21:03
    باسلام این موضوع تابلورازیادبرجسته نکنیدانشاءالله بزرگان دوشهربزرگ سعدآبادوآبپخش خودشان مشکل راحل وفصل می کنند
  • 9 سال پیش - 14:30
    سلام اقا اگه ناراضی هستی بگو تا همین قوانین نظراتم بردارم اصن سایت رو 3 روز منحل کنم خخخخخ باشه توافق برس بیا تا لینک کنیم.
  • 9 سال پیش - 13:10
    سلام من این قوانین رو دیدم و کدودش رو ساختم اصلا از سایت شما هم نبردم میتونم همین الان قالب شما رو هم ببرم ولی این کارو نمیکنم بیا تبلیغات سایت ما رو بزار تبلیغات سایتت رو بده تا بزارم
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.