روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

آموزش جامع از اینستاگرام ( از نصب تا فرستادن عکس ) تصویر X علی زیرایی X پایگاه اطلاع رسانی X نظرآقا سلام X روستای نظرآقا X آموزش و دانلود X سوالات مربوط به X

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

آموزش جامع از اینستاگرام ( از نصب تا فرستادن عکس ) + تصویر

  • 15:59
  • 86677  بازدید

به احتمال خیلی زیاد اسم برنامه اینستاگرام (Instagram) را شنیده‌اید. این برنامه محبوب جای خود را در گوشی‌های هوشمند بسیاری باز کرده است. اگر می‌خواهید همه‌چیز را درباره این برنامه و نحوه ثبت‌نام و کار با آن را یاد بگیرید، با ما همراه باشید.

معرفی اینستاگرام

این اپلیکشین برای سیستم عامل اندروید و iOS موجود است. در این اپلیکیشن علاوه بر آپلود تصاویر و ویدئوها و به اشتراک‌گذاری آن‌ها، می‌توانید افکت‌های جالبی روی تصویر بگذارید و عکس‌هایی که کاربران دیگر به اشتراک می‌گذارند را دنبال (follow) کنید، کامنت بگذارید و یا آن‌هایی را که دوست داشتید لایک کنید...

نصب اینستاگرام:
برنامه اینستاگرام  کاملا رایگان است و برای نصب آن می‌بایست در ابتدا فایل نصبی آن‌را تهیه کنید. برنامه اینستاگرام از طریق Apple Store یا Google Play یا هریک از فروشگاه‌های اینترنتی اپلیکیشن‌های موبایلی قابل دانلود است.

پس از نصب، آیکون اینستاگرام (Instagram) که به شکل یک دوربین قدیمی است را در منوی دستگاه همراه خود مشاهده می‌کنید.

اینستاگرام

روش‌های ثبت‌نام یا ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام:
پس از اجرای برنامه اینستاگرام، همانطور که در شکل زیر می‌بینید، سه گزینه پیش روی شما خواهد بود:

اموزش نصب اینستاگرام

  1. :
    زمانی این گزینه را انتخاب می‌کنید که حساب کاربری فیس‌بوک داشته و قصد دارید که حساب کاربری اینستاگرام را به آن متصل نمایید. با انتخاب این گزینه صفحه دیگری مانند شکل زیر باز خواهد شد که کلمه کاربری و رمز عبور فیس‌بوک را از شما خواهد پرسید که با وارد نمودن آن، به‌راحتی حساب اینستاگرام شما فعال خواهد شد.

    فیس بوک و اینستاگرام
  1. Register with Email:
    راه دوم برای ثبت‌نام، انتخاب این گزینه و معرفی یک آدرس ایمیل معتبر می‌باشد. در ادامه روش ثبت‌نام از این طریق به‌طور کامل توضیح داده خواهد شد.

  2. Log In:
    این گزینه را زمانی انتخاب خواهید کرد که قبلا حساب کاربری را ایجاد نموده‌اید و می‌خواهید وارد اینستاگرام شوید.

مراحل ثبت نام در اینستاگرام:

اگر برای ثبت‌نام از گزینه ثبت‌نام با ایمیل (Register with Email) را انتخاب کنید، صفحه‌ زیر باز خواهد شد:
اینستاگرام
در این صفحه گزینه‌های خواسته شده را بدین صورت تکمیل نمائید:
  • Email: یک آدرس ایمیل معتبر (مانند یاهو، جی‌میل، ...) خود را وارد نمائید.
  • Username: نام کاربری دلخواه که تکراری نباشد. (در صورت تکراری بودن با نمایه قرمز رنگ اخطار داده می‌شود)
  • Password: کلمه عبوری که حداقل 8 کاراکتر (حرف یا عدد یا ترجیحا ترکیبی از حروف و اعداد و کاراکترهای ویژه)
  • Name: نام حساب کاربری (وارد نمودن این گزینه اختیاری می‌باشد)
  • Phone: شماره تلفن همراه‌تان که به پیدا کردن شما در اینستاگرام  توسط کسانی که شماره شما را دارند کمک خواهد کرد. (وارد نمودن این گزینه هم اختیاری است)
نمونه تکمیل شده این صفحه به‌صورت زیر می‌باشد:
 
اینستاگرام
پس از اتمام این مرحله، گزینه تیک آبی رنگی که در بالای صفحه وجود دارد را بزنید تا به مرحله بعد بروید.
در این مرحله از شما سوال می‌پرسد که ایمیل وارد شده صحیح است یا خیر:
 
اینستاگرام
 
در صورت صحت ایمیل وارد شده، بر روی گزینه Yes کلیک کنید.
در این مرحله به شما پیشنهاد می‌دهد که دوستان‌تان در فیس‌بوک که از اینستاگرام  استفاده می‌کنند را پیدا کنید:
 
فیس بوک
 
اگر تمایل به این کار دارید با انتخاب گزینه Find your Facebook friends و پر نمودن موارد خواسته شده از حساب فیس‌بوک‌تان (در صورتی که حساب کاربری فیس‌بوک دارید) مراحل را ادامه دهید، در غیر این‌صورت با انتخاب گزینه Not now و زدن دکمه Yes, skip از آن صرف‌نظر کنید.
 
اینستاگرام
 
در مرحله بعد از شما می‌پرسد که آیا اجازه می‌دهید با جستجو در لیست شماره تلفن‌های موجود در دفترچه تلفن گوشی، اسامی دوستان‌تان که در اینستاگرام عضو هستند را به شما نشان دهد؟ در صورت تمایل گزینه Allow را انتخاب کنید:
 
اینستاگرام
 
با انتخاب این گزینه صفحه‌ای مانند شکل زیر باز خواهد شد که با انتخاب گزینه + در سمت راست هر نام، می‌توانید آن‌ها را دنبال (Follow) کنید (سبز رنگ خواهد شد که با کلیلک دوباره غیرفعال می‌گردد). منظور از دنبال یا فالو کردن این است که یعنی می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های به اشتراک گذاشته شده آن‌ها را ببینید. البته درخواست دنبال کردن شما باید توسط آن‌ها مورد پذیرش قرار گیرد.
 
اینستاگرام
با زدن دکمه پیکان آبی‌رنگ بالا، به صفحه‌ای به شکل زیر و با عنوان Suggested Users منتقل خواهید شد که به صورت تصادفی نام و نمایه اشخاصی که در اینستاگرام عضو هستند را به شما نشان می‌دهد که در صورت تمایل می‌توانید وارد صفحات آنها شده و آن‌ها را نیز دنبال کنید.
 
اینستاگرام نظرآقا سلام
 
برای اتمام کار، گزینه Done بالای صفحه را انتخاب نمائید.
بله اکنون ثبت‌نام شما در اینستاگرام به پایان رسیده و شما یک حساب کاربری در این شبکه اجتماعی محبوب دارید!
 
اینستاگرام نظرآقا سلام
 

آموزش کار با اینستاگرام:
برای کار با اینستاگرام کافیست که شما را با 5 دکمه یا آیکون اصلی این برنامه آشنا کنیم:

  1. آیکون Home:

    آیکون Home

    انتخاب این گزینه، شما را به صفحه خانگی این برنامه منتقل خواهد کرد. در این صفحه آخرین به‌روزرسانی‌های دوستان‌تان و صفحاتی که آن‌ها را دنبال می‌کنید را می‌توانید ببینید.

  2. آیکون Explore:
    آیکون Explore
    در این صفحه عکس‌ها و ویدئوهای محبوب و پربازدید از کاربران مختلف را می‌توانید ببینید.
  3. آیکون Camera:
    آیکون Camera
    با انتخاب این آیکون دوربین گوشی هوشمند شما فعال شده و می‌توانید با استفاده از آن، عکس یا ویدئوی خود را گرفته و به‌راحتی آن‌را به اشتراک بگذارید. (در ادامه بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد)
  4. آیکون News:
    آیکون News
    این صفحه شامل دو قسمت خواهد بود:
    1. Following: در این صفحه قادر خواهید بود آخرین فعالیت افرادی که آنها را دنبال می‌کنید را ببینید. یعنی این‌که آنها چه عکس‌ها یا ویدئوها را لایک کرده‌اند.
    2. You: در این قسمت عکس‌ها یا ویدئوهایی که اضافه کرده‌اید و افراد دیگر آن‌ها را لایک کرده‌اند نمایش داده می‌شوند. همچنین روند دنبال کردن صفحه شما توسط افراد دیگر نشان داده می‌شود.
  5. آیکون Profile:
    آیکون Profile
    کلیه تنظیمات عمومی و خصوصی حساب کاربری یا پروفایل شما در این قسمت انجام می‌شود. همچنین در قسمت بالایی این صفحه، تعداد و صفحه پست‌های شما (posts)، تعداد و افراد دنبال‌کننده شما (followers) و همچنین تعداد و افرادی که شما آنها را دنبال می‌کنید (following) نشان داده می‌شوند. (چگونگی ویرایش مشخصات در ادامه توضیح داده شده است)

ویرایش مشخصات کاربری در اینستاگرام:
در قسمت Profile و با کلیک بر روی دکمه Edit Your Profile وارد قسمت تنظیمات حساب کاربری می‌شوید:

اینستاگرام

قسمت اول تنظیمات عمومی پروفایل است، مثل نام کاربری، اسم، آدرس وبسایت، بیوگرافی...
قسمت دوم مربوط به تغییرات خصوصی پروفایل است. مثل آدرس ایمیل، شماره تلفن، تغییر رمز عبور، جنسیت و...
قسمت Post are Private را اگر فعال نمایید تمامی پست‌هایی که می‌گذارید فقط برای افرادی که شما را دنبال می‌کنند نشان داده خواهد شد و در صورت خاموش بودن، برای تمامی افراد نمایان خواهد بود.

اشتراک‌گذاری عکس یا فیلم در اینستاگرام:
با کلیک بر روی آیکون Camera وارد قسمت دوربین دستگاه می‌شوید. در این قسمت هم می‌توانید با دوربین دستگاه‌تان عکس‌برداری و فیلمبرداری کنید و هم از قسمت گالری، عکس یا فیلم انتخاب کرده و به اشتراک بگذارید.
پس از گرفتن عکس و یا انتخاب عکس از گالری، وارد قسمت افکت‌گذاری و ویرایش عکس می‌شوید.

پس از انجام تغییرات، برای به ذخیره‌سازی و به اشتراک‌گذاری، روی آیکون پیکان بالای صفحه کلیلک کرده یا در غیر این‌صورت آن‌را کنسل کنید. در مرحله بعدی از شما می‌خواهد یک عنوان برای عکس خود بنویسید، یا موقعیت مکانی عکس را مشخص کنید.
در قسمت SHARE هم می‌توانید مشخص کنید که عکس در کدام شبکه اجتماعی دیگر اشتراک گذاری شود...
تغییر عکس حساب کاربری در اینستاگرام:
برای اینکه عکس نمایه خودمان را در اینستاگرام تغییر دهیم بایستی از قسمت Profile بر روی عکس نمایه که در قسمت بالا سمت چپ مشخص است، کلیک نماییم که با انجام این کار شکل زیر نمایان خواهد شد:

اینستاگرام

گزینه Take Photo دوربین را فعال کرده و می‌توانیم همان موقع عکس را گرفته و به عنوان نمایه قرار دهیم.
گزینه Choose from Library امکان انتخاب عکس‌های ذخیره شده از گالری گوشی را می‌دهد.
گزینه Import from Facebook امکان انتخاب عکس از حساب کاربری فیس‌بوک را (در صورتی که داشته باشید) می‌دهد.

گزینه Import from Twitter هم امکان انتخاب عکس از حساب کاربری توئیتر را (در صورتی که چنین حساب کاربری را داشته باشید) می‌دهد.
حذف عکس یا ویدئوی به اشتراک گذاشته شده:
برای این منظور با ورود به حساب کاربری (Profile) و انتخاب عکس یا ویدئوی مورد نظر، سپس در پنجره باز شده، آیکون سه نقطه (...) را کلیلک کرده و گزینه Delete را انتخاب نمائید.
پیدا کردن شخص یا صفحه‌ای خاص در اینستاگرام:
برای یافتن صفحه مربوط به یک شخص یا صفحه دیگر، در قسمت حساب کاربری یا پروفایل، از گزینه ذره‌بین استفاده کرده و اسم آن شخص یا صفحه را وارد نموده و گزینه جستجو را کلیک نمائید. در این‌صورت لیست صفحات پیدا شده نمایان خواهند شد و شما با باز کردن آن صفحات می‌توانید صفحه‌ای که دنبال آن بودید را یافته و در صورت تمایل با انتخاب گزینه Follow آن‌را دنبال نمائید.
نرم‌افزار و آموزش دانلود و ذخیره عکس‌ها و ویدئوهای اینستاگرام
شبکه اجتماعی اینستاگرام مملو از تصاویر و عکس‌های جالب توجه و زیبا است. اما نکته بد ماجرا اینجا است که کاربران این شبکه اجتماعی تنها قادر به دیدن و به اشتراک گذاشتن این تصاویر هستند و اجازه دانلود و ذخیره آن‌ها را ندارند. اگر نیاز به ذخیره و دانلود تصاویر اینستاگرام دارید، در نتیجه نیاز به یک نرم‌افزار جانبی برای این مقصود هست...
نرم افزار Save-o-gram ابزاری رایگان برای دانلود تصاویر و ویدئوها از شبکه اجتماعی اینستاگرام است که بر روی همه نسخه‌های ویندوز از XP تا 8.1 قابل استفاده می‌باشد. با استفاده از این ابزار از هر حساب کاربری اینستاگرام قادر به دانلود تصاویر و ذخیره آن‌ها خواهید بود.

بررسی و رفع مشکلات و خطاها
درصورتی‌که در حین ثبت نام در اینستاگرام یا کار با آن با خطا (error) یا مشکل خاصی برخورد کردید، به بخش راهنمای سایت اینستاگرام (help.instagram.com) مراجعه کرده و خطای مورد نظر را در قسمت جستجو وارد (کپی) نمایید. اگر در ترجمه جملات معمول انگلیسی مشکل داشتید، آدرس صفحه نتیجه جستجو شده را در مترجم گوگل کپی کنید!

پاسخ به چند سوال رایج:

Instagram-FAQ

به اشتباه به فردی اجازه دنبال کردن داده‌ام؛ راه چاره چیست؟ تنها راه بلاک کردن کاربر مورد نظر است. برای این کار وارد پروفایلش شوید و دکمه سه نقطه را فشار دهید و سپس Block User را انتخاب کنید.

چگونه تصاویرمان را حذف کنیم؟ با باز کردن هر عکس و فشردن سه نقطه پایین صفحه می‌توانید تصاویر مورد نظرتان را حذف کنید.

چگونه تاریخچه جستجوها را پاکسازی کنیم؟ وارد تنظیمات شده و Clear Search History را انتخاب کنید.

چگونه نظرات دیگران را روی تصاویرمان حذف کنیم؟ تصویر مورد نظر را باز کنید و در صفحه ثبت نظرات دکمه شکل مداد را فشار دهید. حالا می‌توانید نظرات دلخواه را حذف کنید.

چگونه نظراتمان را روی تصاویر دیگران ویرایش یا حذف کنیم؟ مشابه سوال قبل.

چه کنیم تا هر کسی قادر به دیدن تصاویرمان نباشد؟ همان‌طور که گفتیم باید به تنظیمات بروید و با انتخاب Edit your profile و سپس تیک زدن Posts are Private تصاویرتان را خصوصی کنید.

چگونه تصاویر را تنها با اینستاگرام ویرایش کنیم اما به اشتراک نگذاریم؟ کافیست پس از گرفتن عکس و اعمال افکت‌ها در مرحله Share به عملیات ادامه ندهید. تصویر در پوشه Instagram گوشی ذخیره شده است.

چگونه می‌توانیم در اینستاگرام از شکلک‌های یا Emojiها استفاده کنیم؟

شات‌اوت به چه معناست و چگونه می‌توانیم فردی را شات‌اوت کنیم؟ Shotout در واقع روشی برای تبلیغ صفحه فرد مورد نظرتان است. برای شات‌اوت کردن می‌توانید از صفحه اینستاگرام فرد مورد نظر عکس گرفته و یا تصویر پروفایل او را قرار دهید و نام او را بر روی عکس (همان‌طور که در بالا گفته شد) تگ کنید و در توضیحات از دوستان و دنبال‌کنندگان خود بخواهید او را نیز Follow کنند.

کار مشابهی را با ارسال تصویر به صورت Direct برای دنبال‌کنندگانتان نیز می‌توانید انجام دهید.

Kik چیست و به چه معناست؟ کیک یک اپلیکیشن مستقل پیام‌رسان مانند واتس‌اپ و دیگر اپلیکیشن‌های مشابه است که برای ثبت نام یا یافتن دوستان به شماره نیازی ندارد و ارتباط از طریق آی‌دی صورت می‌گیرد. Kik را می‌توانید از گوگل‌پلی یا از وبلاگ به زودی دانلود کنید.

برای چت کردن با کاربران اینستاگرام چه می‌توان کرد؟ اینستاگرام قابلیت چت کردن ندارد اما می‌توانید از سرویس InstaMessage (آیفون / اندروید) به دنبال دوستان خود بگردید و با آن‌ها گفتگو کنید و یا تصاویر مورد نظر خود را با توضیحات و به صورت خصوصی با دایرکت ارسال کنید.

قادر به قرار دادن ویدئو در اینستاگرام نیستم. از نظر اینستاگرام دوربین گوشی شما احتمالا کیفیت لازم استاندارد حداقل اینستاگرام را ندارد. ممکن است بتوانید با تبدیل فرمت ویدئوی مورد نظر به MP4 در کامپیوتر و امتحان مجدد موفق شوید.

آیا می‌توانم با کامپیوتر و از طریق سایت از اینستاگرام استفاده کنم. از طریق وب‌سایت تنها امکان مشاهده تصاویر وجود دارد و قادر به قرار دادن عکس نخواهید بود.

پس از مدتی دیگر قادر به لایک تصاویر یا فالو کردن افراد نیستم. احتمالاً در مدت کوتاهی بیش از حد تصاویر را لایک کرده یا افراد زیادی را فالو کرده‌اید و از طرف اینستاگرام محدود شده‌اید. نگران نباشید حدود ۱۲ ساعت بعد این مشکل رفع خواهد شد.

بعضی یا تمامی تصاویر اینستاگرام برای من لود نمی‌شوند. مشکل از اتصال اینترنت و ارتباط با سرور اینستاگرام است. برخی ISPهای داخلی اتصال اینستاگرام را محدود یا قطع کرده‌اند و ممکن است مشکل از انواع تحریم‌های داخلی یا خارجی باشد که همگی با آن آشنایی داریم!

پسورد اکانت اینستاگرام خود را فراموش کرده‌ام؛ چکار کنم؟ از گزینه Forget Password استفاده کنید تا پسورد جدید به ایمیل شما ارسال شود

فردی متوجه رمز اکانت من شده و آن را تغییر داده است؛ چکار کنم؟ مشابه سوال قبل

اینستاگرام مرا مجبور به برش عکس می‌کند. چگونه تصاویر را به صورت کامل قرار دهیم؟ استاندارد اینستاگرام تصاویر مربعی با نسبت ۱:۱ است و بهتر است از دوربین خود اینستاگرام استفاده کنید؛ اما در صورتی که قصد دارید عکسی مستطیلی را به صورت کامل قرار دهید از برنامه‌هایی نظیر No Crop (اندروید / آیفون) یا InstaSize (اندروید / آیفون) استفاده کنید تا تصویر کوچک شده و در مربعی سفید یا مشکی قرار بگیرد و سپس آن را در اینستاگرام وارد کنید.

چگونه در اینستاگرام به جای عکس، متن و نوشته قرار دهیم؟ از اپلیکیشن‌هایی مانند Textgram (اندروید / آیفون) یا InstaQuote (اندروید / آیفون) استفاده کنید.

چطور می‌توان متوجه شد چه کسی از صفحه ما بازدید کرده است؟ چنین امکانی وجود ندارد.

چگونه می‌توان چند عکس یا ویدئو را کنار یکدیگر و در قالب یک عکس یا ویدئو قرار داد؟ برای این‌کار از اپلیکیشن‌هایی مانند VidStich (اندروید / آیفون) برای ویدئو و تصویر و یا Pixlr Express (اندروید / آیفون) برای تصاویر استفاده کنید.

چگونه اکانت خود را در اینستاگرام غیرفعال/حذف کنیم؟ چیزی تحت عنوان غیرفعال کردن وجود ندارد و در صورت تمایل برای حذف همیشگی اکانت خود می‌توانید از وب‌سایت این برنامه و طبق این آموزش این کار را انجام دهید.

پس از اجرای برنامه با پیام Incompatible Device مواجه می‌شوم؛ مشکل از کجاست؟ گوشی شما با اینستاگرام سازگار نیست. ممکن است نسخه‌های قدیمی اینستاگرام چنین مشکلی نداشته باشد.

چگونه می‌توان وقتی کسی ما را Unfollow کرد متوجه شویم یا بدانیم چه کسانی ما را متقابل فالو نمی‌کنند؟ از اپلیکیشن کمکی InstaFollow برای اندروید یا Followers For Instagram برای آیفون کمک بگیرید.

چگونه از قاب‌ها و افکت‌های بیشتری استفاده کنیم؟ اپلیکیشن‌هایی مانند InstaShape (اندروید / آیفون) و یا Pixlr Express (اندروید / آیفون) استفاده کنید.

اینستاگرام قادر به تشخیص موقعیت من نیست. احتمالاً شبکه‌های وای‌فای و مخابراتی برای تعیین موقعیت کافی نیستند. GPS گوشی را روشن کرده و در فضای آزاد امتحان کنید. ضمناً چک کنید که برنامه‌های مسیریابی مانند Google Maps به درستی مکان شما را پیدا می‌کنند.

آیا می‌توان عکسی را تنها برای فالورهای خاصی نمایان یا مخفی کرد؟ خیر. تمامی افرادی که شما را دنبال می‌کنند قادر به دیدن تمامی تصاویر شما خواهند بود.

آیا می‌توان لیست فالورها یا فالویینگ‌های خود را مخفی کرد؟ خیر. تمامی افرادی که شما را دنبال می‌کنند قادر به دیدن فالورها و فالویینگ‌های شما هستند و تنها می‌توانید با Private کردن پروفایل خود پس از اجازه شما امکان دنبال کردنتان را به کاربران بدهید.

چگونه در اینستاگرام مانند فیس‌بوک پیج بسازم؟ در اینستاگرام چیزی تحت عنوان پیج وجود ندارد و در واقع می‌توانید مانند روال ساخت یک اکانت عادی صفحه‌ای به عنوان یک پیج باز کنید.

در هنگام فالو کردن برخی کاربران، افرادی به عنوان پیشنهاد یا Suggestion نشان داده می‌شوند آن‌ها را برای اکانت خودم چگونه تغییر دهم؟

افراد پیشنهادی کاملا در اختیار اینستاگرام است و در اختیار شما نیست. حداقل در نسخه فعلی امکان تغییر افراد پیشنهادی وجود ندارد و معیار اینستاگرام برای انتخاب افراد پیشنهادی رسما اعلام نشده است.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 8 سال پیش - 13:48
    سلام. چیکار کنم پست هایی که بقیه به ترتیب زمانی بیان. چند وقتیه از این حالت خارج شده. لطفا جوابشو به ایمیلم بفرستید
  • 8 سال پیش - 23:11
    سلام. اگر تعداد زیادی افراد یک اکانت رو بلاک کنن، آیا برای اکانت محدودیتی ایجاد میشه؟
    در صورت ریپورت کردن چطور؟
    پاسخ : سلام
    بدترین چیز ممکن برای یک اکانت اول بلاک هست دوم ریپوت که با بلاک کل امکانات ازت گرفته میشه
  • 8 سال پیش - 15:46
    سلام
    من میخوام اکانتمو رو گوشی دیگه ای نصب کنم اماusername&passو ک میزنم قبول نمیکنه
    میشه راهنمایی کنید
    ممنون
    پاسخ : سلام
    دوست عزیز صد در صد اشتباه وارد می کنی اگر درست باشه وارد می شی.
    البته باید در اولین گوشی از اکانت خود خارج شوید بعد با گوشی دیگه وارد بشین
    یعنی هم زمان نمی تونی از دو گوشی در یک اکانت باشی
  • 8 سال پیش - 12:24
    باسلام گوشی من سامسونگ گلکسی مینیه و بانسخه ی اندروید 2.2اینستاگرام روکه نصب میکنم به محض بازشدن ارور میده میشه راهنمایی کنید؟؟؟؟
  • 8 سال پیش - 0:48
    سلام مدتیه نمیتونم عکس بزارم روی اکانتم عکس انتخاب میشه قسمت اخر که میخواد لود شه تو صفحه اصلی از برنامه اینستا خارج میشه مشکل کجاس .... ممنون
  • 8 سال پیش - 13:43
    سلام چگونه شماره موبایل کسی را از اینستا پیدا کنم
    پاسخ : سلام
    فقط میتونی ای دی شماره های ذخیره در تلفنت را داشته باشی
    ای دی های غریبه شماره نمیندازه
    در کل اینستاگرام بر مبنای ایمیل و ای دی هست .
    شماره به درخواست خود کاربر نمایش داده میشه
    هیچگونه ترفندی برای بدست اوردن شماره بدون اجازه ی صاحب پیج نیست.
    برای بدست اوردن شماره با درخواست در دایریکت بیشتر صورت می گیره
  • l
    8 سال پیش - 11:23
    من میخام دوباره اینستا رو نصب کنم وقتی رجیستر رو میزنم یه صحفه سفید میاد که توش نوشته ارور هیچی به غیر از این نوشته.چی کار باید بکنم
  • 8 سال پیش - 20:34
    چه جوری تو ساجسشن دوستامونو نشون نده؟؟؟؟؟؟؟
  • 8 سال پیش - 18:59
    سلام خسته نباشید یه سوال داشتم. من مدتیه که نمی تونم افراد رو روی عکس هام تگ کنم یعنی بعد از تگ کردن سریع تگ از بین میره باید چیکار کنم؟
    پاسخ : سلام ممنون
    دوست عزیز هر گاه مشکلات جزئی براتون ژیش اومد بفهمید ک گوشیتون یا برنامه ی اینستاگرام نیاز به آپدیت دارد
    اگر هر دو اپدیت هستند نیاز هست ک نسخه ی اینستاگرام را کاهش دهید با این عمر مشکله ها رفع میشه
  • 8 سال پیش - 15:51
    سلام خوبین ببخشید من هر کاری میکنم نمیتونم مشخصات پروفایلمو عوض کنم هی میزنه پشتیبانی نمیشود اینجوریم نیس که بگین شاید در اختیار افراد دیگه باشه اخه هیچی نمیتونم نه حذف کنم نه تغییر بدم مرسی
    پاسخ : سلام ممنون
    مطمنید درست انجام میدید (اگر مطمئن نیستید به اموزش نگاه کنید منی توانید مراحل کار را به درستی انجام بدین)
    اگر رفع نشد باید نسخه ی اینستاگرام خود را عوض کنید .
    چ بروز کنید چه به نسخه ی قدیمی تر رجوع کنید فقط نسخه ی فعلی رو عوض کنید
  • 8 سال پیش - 12:50
    سلام چطو اینستا تو سیستم نصب کنم
    پاسخ : تو چ سیستمی نصب کنید؟
    چندین سیستم هست
  • ن
    8 سال پیش - 2:41
    س..بب چطوری تصاویرمو بزارم قسمت جستجو همه ببینن؟؟
    پاسخ : سلام
    دوست عزیز خود اینستاگرام به طور اتوماتیک این امر را انجام میده و هیچ راه کاری برای ثرار گرفتن در جستجو نیست بجز تصمیم گیری موتورهای هوشمند انستاگرام
  • 8 سال پیش - 16:51
    سلام دوست عزیز
    اکانت ساختم تو اینستاگرام موقع پسورد ارور میده
    پاسخ : اکانت کامل ساختین وارد اینستا شدین؟
    یا موقع ساخت ارور می ده>؟
  • 8 سال پیش - 23:57
    با سلام من نمیتونم تعغیری تو بیو بدم پیغام لینک ساپورت نمیکنه میده مدت خیلی مدت زیادی هست که این مشکل و دارم ممکن راهنمایی کنین
  • 8 سال پیش - 15:39
    چطورمیشه به اینستاگرام دیگران عکس فرستاد/باتشکر
    پاسخ : فقط می توانید به دایریکت ( خصوصی ) بفرستی
  • ن
    8 سال پیش - 4:45
    سلام آیا کسی میتواند عکس پروفایل مرا لایک کند؟اوچطور اینکار را کرده درحالی که عکس پروفایل تگ ندارد که بخواهد وارد قسمتphotoاینستاگرام من شود
    پاسخ : سلام
    نه به هیچ وجه کسی عکس پروفایل نمی تونه لایک کنه
    اصلا چیزی بنام لایک عکس پروفایل وجود ندارد
  • 8 سال پیش - 0:48
    سلام من وقتی میخام مشخصات شخصی خودم رو توی بیو تغییر بدم یه پیام میده که لینک ساپورت نمیشه چجوری مشخصات و بیو رو عوض کنم
    پاسخ : سلام
    مشخصاتی ک میخوای بزاری در اختیار افراد دیگر میباشد
  • 8 سال پیش - 19:39
    سلام.چگونه بفهميم چند دستگاه به اكانت اينستاگرام ما متصل است؟
    پاسخ : سلام
    floowers شما نشانه ی اتصال هست گاهی هم سرچینگ باعث اتصال میشه ک نمیشه امار دقیق را گرفت ولی با فالورس می تونید گمانی بفهمید
  • 8 سال پیش - 22:16
    سلام آقا خسته نباشین
    من احساس می‌کنم که یه نفر در اینستاگرام از روی اکانت اینستاگرام من ای پی یا ایمیل منو بدست آورده میخواستم بدونم این کار اصلاً ممکنه؟؟
    البته اون شخص رشته اش کامپیوتر هستش
    پاسخ : سلام
    اره میشه
  • 8 سال پیش - 16:10
    با سلام.
    من اینستاگراممو آپدیت کردم و بعد از آپدیت دیگه نمی تونم عکس بذارم. یعنی تو صفحه ارسال میرم و عکس رو انتخاب می کنم اما وقتی فلش رو می زنم که بره صفحه بعد تا متنم رو بنویسم، برمییگرده صفحه اصلی اینستاگرامم یا کلا از برنامه خارج میشه.
    همه راهها رو امتحان کردم. برنامه و حذف و دوباره نصب کردم. گوشی رو ری استارت کردم....نشد که نشد. حتی یه اکانت جدید درست کردم بازم درست نشد
    لطفا کمکم کنید. ممنون
    پاسخ : سلام
    شما باید نسخه ی قبلی را نصب کنید . نسخه ی جدیدی ک نصب کردید درست توسط گوشیتون پشتیبانی نمی شود.
    نسخه ی قدیمی تر را نصب کنید مشکل حل میشه
  • raz
    8 سال پیش - 20:17
    سلام وقتی اسم فردی روجستجومیکنی برابعضی ها نوشته followedby...+1یااعداددیگه این اعدادبه چه معناهستند?
    پاسخ : سلام
    همچین چیزی وجود نداره مشکل از اینستا خودتون هست یا کسایی ک جستجو می کنید
  • 8 سال پیش - 7:21
    سلام . خسته نباشید . مدتی هستش که وقتی کلمه ای رو سرچ میکنم و وارد کلمه مورد نظر میشم اکثر ویدئو ها یا عکس ها سفید هستش و باز نمیشه دلیلش چه میتونه باشه ؟؟
    پاسخ : سلام شما از طرف اینستاگرام بلاک شدینه برای خارج کردن خودتون از بلاک باید یک پست در خواست کامنت انگلیسی کنید
    یعنی به فالور های خودتون درخواست کنید ک کامنت انگلیسی برات بفرستند
  • m
    8 سال پیش - 6:26
    سلام
    چجوری میشه یک اکانت رو برای همیشه از لیست سرچ حذف کرد؟یا مثلا کاری کرد که اکانتهای دیگه بیاد بالا؟
    مثلا با تایپ حرف a تعدادی اکانت آشنا میاد که همیشه به یه ترتیب خاص هستند،چجوری میشه مثلا اون اکانتی که اول میاد رو یه کاری کنیم نیاد؟
    پاسخ : سلام
    این اتوماتیک هست و فقط برای خودت و اکانت خودت بالا میاد
    برنامه ی اینستاگرام در سرچینگ اولویت بندی می کنه
    یعنی شما هر چ بیشتر در سرچ یک اکانت را سرچ کنی همون در صدر هست و می تونی با سرچ اکانت های دیگر اون را از لیست خارج کنید.
    ولی چیزی بنام حذف کردن دائمی نیست فقط لیستتون با سرچ شما نوبتی می باشد
    هر چ بیشتر سرچ کنی یک اکانت را کم کم ب صدر میاد و اگر دیگر سرچ نکنی به مرور زمان به اخر لیستتون میره و بعدش خارج می شه
  • 8 سال پیش - 21:18
    باسلام و خسته نباشید.یه پست مشترک منو چند تا از دوستام گذاشتیم ولی متاسفانه پس از سه هفته برای هممون سفید شد و دیگه لچد نشد دلیلش چیه؟
    پاسخ : سلام
    متاسفانه همچین چیزی ندیدم تا بحال . شاید اکانتون ریپورت شده باشه
  • 8 سال پیش - 17:19
    با سلام و خسته نباشید
    پیج من آمار فالوورها و فالووینگ ها را به اشتباه نشان میدهد درصورتی که آمار درست را من از طریق اینستافالو میبینم.باید چی کنم که به روال عادی برگرده
    پاسخ : سلام
    دوست عزیز شما در برنامه اینستاگرام کسانی را فالو کردین ک اونا شما را فالو نکردن ولی فالوینگ شما افزایش پیدا می کنه و همین روال برعکس صورت می پذیرد
    برنامه ی اسنتاگرام شما مشکلی ندارد .
    شما فالو می کنید ولی دیگران فالو بک نمی کنند یعنی شما را فالو نمی کنند.
    یا کسانی در خواست فالو به شما می دهند ولی شما درخواست را رد می کنید یعنی فالو نمی کنید .
    برای همین فکر می کنید امار خراب می باشد هر چند ک کاملا درست و سالم می باشد.
    برنامه ی اسنتافالو تولید شده برای همین امر ک شما امار داشته باشید چ کسانی فالو کردین ک شما را فالو نکرده . براحتی تشخیص میدید ک شما را فالو نکرده و در خود برنامه می تونید طرف مقابل را انفالو کنید.
    و بلعکس هم وجود دارد.
    اونوقت می تونید اماری ک در نظر داشته اید در خود اینستاگرام داشته باشید.
    پس برنامه ی اینستافالو برای فالو های مخفی و رد فالو ها طراحی شده ک شما شناسایی کنید
  • 8 سال پیش - 14:21
    سلام،چگونه بفهمیم خودمان در طول یکروز کدام عکساها رو لایک کرده ایم؟؟ایا راهی وجود دارد ؟؟(راهی بجزقرمزی قلب کنار عکس)
    پاسخ : سلام
    نه هیچگونه راهی وجود ندارد
  • 8 سال پیش - 12:09
    چگونه پست ها در Explore یا discover people قرار میگیرند؟
    پاسخ : با هشتگ و موقعیت مکان یابی و تگ کردن
  • 8 سال پیش - 0:33
    من ایدیمو تغییر دادم حالا که میخوام تغییر دوباره بدم نمی شه در قسمت بیو هم که بخوام تغییر ایجاد کنم نمی شه و می نویسه :
    Links asking someone to add you on another service arent supported on instagram
    به نظرتون چی کار کنم درست بشه؟؟؟
    پاسخ : دوست عزیز ای دی ک میخواین انتخاب کنید کس دیگری هم این ای دی داره و نمیتونی انتخابش کنی می تونی با کمی تعغیر انجامش بدی
    اینستاگرام با این اخطار می گه ک این ای دی در اختیار کس دیگری میباشد و برای شما پشتیبانی نمی شود
  • 8 سال پیش - 13:09
    ممنون از پاسخگویتون
    این تیکی که میگید کجاست ؟ همین دیشبم باز یه کلیپ گزاشت واسه من اومد
    ممکنه از نرمافزار کمکی استفاده کرده باشه ؟
    پاسخ : Push Notification Settings
    به اینجا برو و تنظیمات دلخواه هست
  • 8 سال پیش - 18:58
    سلام خسته نباشید
    یکی از اشخاصی که عضو پیجش هستم وقتی عکس یا فیلمی میزاره ایسنتا گرام یه اعلام بالای گوشی من میفرسته که اون عکس جدید گزاشته چطوری میتونم اینکارو بکنم منم وقتی منم عکس جدید میزام به همه فلاورم اعلام بشه ؟
    پیشا پیش ممنون از پاسخ گویتون
    پاسخ : سلام
    دوست عزیز همچین امکانی نیست فقط شما می تونید تیک بزنید ک هر کس عکس گذاشت شما بفهمی
    یا هر کسی تیک شما را بزنند
    ولی شما نمی تونید کاری کنید ک همه ی فالورهاتون بفهمند فقط عکستون در صفحه ی اصلیشون به نمایش در میاد
  • 8 سال پیش - 18:16
    سلام آیا در اینستاگرام می شه عکس پرفایل دیگری رو برداشت یا عوض کرد ، اگر میشه چطوری؟؟؟ ممنون
    پاسخ : سلام
    به هیچ وجه همچین امکانی وجود ندارد
    اصلا با عقل جور در نمیاد
  • 8 سال پیش - 10:16
    سلام ببخشید من نمی خوام پروفایلم را هر کسی ببیند باید چیکار کنم
  • 8 سال پیش - 10:16
    سلام ببخشید من نمی خوام پروفایلم را هر کسی ببیند باید چیکار کنم
  • h
    8 سال پیش - 23:04
    من اینستارو روی لب تابم نصب کردم.می خواستم بپرسم امکان ویرایش متن یا حذف عکس وجود داره؟چگونه؟
  • 8 سال پیش - 15:34
    سلام من ورژن اینستگرامم بروزه اما مدتیه نمیتونم عکس پروفایلمو عوض کنم و در مرحله اخر فلش آبی رنگ زده نمیشه . چیکار کنم ؟
    پاسخ : سلام
    اینستاگرامت باید ورژن قدیمی ترش دان کنی
    یا اندروید گوشیت ارتقا بدی
    چون اینستا مثلا اخرین نسخش ممکنه از اندرویدت پشتیبانی کنه ولی کامل نمی تونه پوشش بده
    پس یا اندروید ارتقا بده یا اینستاتو پسرفت بده
  • 8 سال پیش - 16:35
    منم دقیقا همین مشکل رو داشتم زنگ زدم اِف یک ،کارشناساشون راهنماییم کردن مشکلم حل شد. شمارشون این بود :9099071112
  • 8 سال پیش - 10:43
    منم دقیقا همین مشکل رو داشتم زنگ زدم اِف یک ،کارشناساشون راهنماییم کردن مشکلم حل شد. شمارشون این بود :9099071112
  • 8 سال پیش - 1:08
    سلام
    من اینستاگرام را روی لب تاب نصب کردم آیا برای ویندوز هیچ شکلکی نداره اگرکه دارد چطور شکلک ها را بیاورم.
    باتشکر
    پاسخ : سلام
    در صفحه کلید گوشیتون باید موجود باشه . بعضی از گوشی ها شکلک برای صفحه کلیدشون ندارن
    بیشترشن شکلک دارن
  • 8 سال پیش - 0:43
    سلام
    من برنامه اجینستا رو نصب کردم ولی وقتی میخوام پروفایلمو عوض کنم روی همون دایره که میزنم هیچ گزینه ای برام بالا نمیاد دلیلش چیه؟؟؟
    پاسخ : سلام
    نسخه ای ک دانلود کردید یا بروز کنید اگر جواب نداد باید نسخه ی قبلی اوجینستا را دانلود کنید
  • 8 سال پیش - 5:00
    سلام، ببخشید من چکار کنم که هر عکسی رو لایک میکنم یا هر کسی رو فالوو میکنم... بقیه یعنی فالوورهام از فعالیت ها و کارهای من در اینستا مطلع نشن... اگر راهی باشه ممنون میشم راهنماییم کنید.. هر راهی هست ممنون میشم راهنماییم کنید.. خواهش میکنم به ایمیلیم راهنماایم کنید حتمآ بتونم جوابتون رو ببینم،،، مرسی
    پاسخ : سلام
    هیچ راهی نیست
  • 8 سال پیش - 16:43
    من از طرف اینستا بلاک شدم و باز از بلاکی در امدم و دوباره بلاک شدم و الان حدود یک روز است که بازم بلاک شدم
    پاسخ : پیشنهاد می کنم ک یوزر خود را عوض کرد
  • eli
    8 سال پیش - 20:52
    سلام من مدتیه نمیونم عکس پروفایلم رو عوض کنم هیچ پیغامی نمیده که بدونم مشکل چیه فقط در مرحله آخر گیر میکنه.ممنون میشم راهنمایی کنید
    پاسخ : سلام
    نسخه ی اینستاگرام خود را بروز کنید
  • 8 سال پیش - 1:01
    سلام چطور یه نفر تو دایرکت لینک پست یه نف ردیگه میفرسته میشه روی عکس تو دایرکت کلیک کرد یکسره وصل میشه به پست طرف
    مثلا میگه این عکس لایک کنین موقع کیلک پیج مورد نظر لینک میشه
    پاسخ : سلام
    بنده اضلا متوجه منظورتون نمیشم
    بهتر و واضح تر توضیح بدید
  • 8 سال پیش - 13:09
    سلام و وقت بخیر
    میخواستم بدونم اگه گزینه find contact برای اکانت خودم غیر فعال باشه، ایا دیگران بازهم میتونن منو تو اینستا طبق شماره پیدا کنند؟
    پاسخ : سلام
    نه با شماره امکان اتصال وجود نداره
  • 8 سال پیش - 20:03
    چگونه عکسم را در پیج عمومی قرار بدهم
    پاسخ : دوست عزیز شما هر عکسی قرار میدید در پیج عمومی قرار میگیره و فالورهای شما ان را مشاهده می کنند
  • 8 سال پیش - 19:26
    باسلام
    بنده چند بار اينستاگرام رو نصب کردم همه چيزش درسته ولي نمي تونم تصويري بزارم چند بار حذف کردم و دوباره نصب کردم ولي بازم تصاوير رو قبول نمي کته لطفا بنده رو راهنمايي کنيد.مدل گوشيمم هواوي ميت وان
    باتشکر
    پاسخ : سلام
    برنامه ی oginsta را دانلود کن ببین چ جوابی میده
  • 8 سال پیش - 14:57
    salam.ye page hast be name who can see your inistagram.har ruz ye ax mizare ru profile man.man pak mikonam block mikonam baz farda ye page dg az hamun nam axe tablighiye khodesho mizare.chikar monam ke nazare dobare?mamnun
    پاسخ : سلام
    بنده اولین بار هست همچین چیزی میبینم
    متاسفانه راه حلی برای این موضوع ندارم
    شرایط و ورژن اینستا و اندروید گوشی مدل گوشی نام پیجتون رو برام بفرستین تا چک کنم شاید راه حلی براش پیدا کردم
    لطفا فارسی هم تایپ کنید
  • 8 سال پیش - 18:58
    سلام وخسته نباشید.
    ممنون بابت همه توضیحاتتون.فقط یه سوال داشتم ممنون میشم جواب بدید.چطورمیشه activity روپاک کرد.من چندبار به صاحب پیج دایرکت دادم ولی متاسفانه پاک نمیکنن.کلاامکانی وجودداره activity ها پاک بشه.تشکر.خدانگهدار
    پاسخ : سلام همچنین
    دوست عزیز شما می توانید فعالیت های خودتون را پاک کنید و اجازه ی پاک کردن فعالیت دیگر پیج ها را ندارید
  • 8 سال پیش - 12:33
    سلام
    من موقع ثبت نام تو اینستاگرام شماره مو وارد نکردم میخواستم بدونم بازم امکانش هست آیدی من بره تو لیست مخاطبین دفترچه تلفن کسایی که شماره مو دارن؟
    یه سوال دیگه م داشتم، اگه من شماره کسی رو داشته و باشم ولی اون شماره منو نداشته باشه، اون تو قسمت مخاطبینش متوجه این موضوع میشه؟؟؟ یعنی میفهمه که کسی با آیدی من شماره شو داره؟
    پاسخ : سلام
    دوست عزیز اینستاگرام اضلا به شماره ی شما کاری ندارد یعنی نیازی به ثبت شماره تلفن شما هم نیست
    کل اینستاگرام با اسم ای دی شما کار می کنه و ربطی به شماره تلفن ندارد
  • 8 سال پیش - 3:45
    سلام واقعااااااااممنونم از کمکتون ،من مشکلم رفع شد ،خیییییییییلی ممنون😊😊😊😊😊
    پاسخ : سلام وظیفه بود
  • 8 سال پیش - 18:21
    چطور میتونم کامنت های که در چند روز قبل گذاشتم دوباره ببینم... و بفهمم در چه صفحاتی کامنت گذاشتم...
    پاسخ : با سرچ گزینه هاتون و کامنت هاتون یا فالوینگ هاتون
  • 8 سال پیش - 16:12
    با سلام خدمت شما.
    چطوری بین عکسامو سفید کنم؟؟؟
    پاسخ : سلام
    می تونی از برنامه فتو گرید استفاده کنی
  • 8 سال پیش - 20:29
    سلام، تو رو خدا كمك كنيد ، ااينستا چه جوري متوجه اين ميشه كه يك عكس مال ما هست يا نه؟!! من يه صفحه درست كرده بودم و خيلي زيبا بود و پر از عكس از هنر دكوپاژ بود، خيلي تلاش كرده بودم و عكس ها رو از همه جاي جمع اوري كرده بودم از اينترنت، كه اكانت دومم بود ، يكهو منو لاگ اوت كرد و پسورد رو خودش عوض كرد! هر چي هم تلفن و ايمل دادم نشد و لينك پس برام نفرستاد، گزارش هك دادم بررسي شد ولي گفتن كاري از ما بر نمياد و به لينك قوانين اينستا ارجاعم دادن، امشب باز يه اكانت ديگه ساختم، با همون عكسا، باز دوباره همون اتفاق افتاد اين بار كمتر از ٢ ساعت از زمان ساخت اكانت!!!در حالي كه با اكانت اصلي خودم سرچ ميكنم هر دو صفحه موجوده ! ولي تحت هيچ شرايطي امكان دسترسي به پسوردي كه يهو خود به خود عوض ميشه و من رو بيرون ميندازه از اكانت برام نيست!
    پاسخ : سلام
    همونطور ک در نظرات قبلی گفتم اینستاگرام بسیار هوشمند و بسیار قدرتمند هست
    اینستا گرام متوجه ای پی گوشی شما هست یعنی اجازه نمی ده ک با دو اکانت وارد بشی
    اوایل کار اینستاگرام همچین مشکلی برای کاربرانش نبود
    ولی برای شرکت اینستا یک موعضل و یک نقص بود برای همین سال 2015 برنامه هاش را بروز کرد ک هر گوشی ک مربوط ب شخصی میباشد فقط با یک اکانت بتونه وارد اینستا بشه تا نتونه سو استفاده کنه.
    هر چند ترفند های زیادی برای دور زدنش هست ولی خیلی سخته و باید مهارت داشت.
    اینتا در مورد شما نمیزاره ک دو اکانت داشته باشی و فقط اجازی فعالیت اصلی را میده
  • 8 سال پیش - 16:12
    سلام من چند روز پيش اكانت اينستاگرامم رو حذف كردم بعد دوباره با همون گوشي و با يك ايميل جديداكانت جديد درست كردم ولي حالا نمي تونم زير پست بعضي از دوستام كامنت بذارم مي نويسه a count blockedشدي مي خواستم بپرسم بعد از چند مدت درست ميشه ؟
    پاسخ : سلام
    دوست عزیز حساب شما مسدود شده
    مدت درست شدن اکانتتون دست اینستا و موتورهاش هست
  • 8 سال پیش - 21:13
    ببخشیدچرا جواب منو نمیدین ؟گفته بودم که من نمیتونم هیچ پستی بذارم یا نمیتونم عکس یذارم رو پروفایلم ،وقتی عڪس انتخاب میکنم و مرحله بعدو میزنم یهو قاطی میکنه و اصلا پستی که انتخاب کردم و نشون نمیده ،ولی مشکلی تو لایک و فالو کردن بقیه ندارم ،کامنتم میتونم بذارم
    پاسخ : من جوابتون را دادم
    سلام
    اینستاگرام را اپدیت کو
    اگه نشد اندروید گوشیتون را چک کنید و در گوگل بدین گونه سرچ کنید
    دانلود برنماه اینستاگرام برای اندروید ..... ( توی نقطه چین اندروید گوشیتون را قرار بدین ) بعد اون اینستاگرام را دان کنید بعد نضب کنید بنظرم مشکل رفع بشه
  • 8 سال پیش - 23:58
    سلام وقتی عکس تبلیغیه خودمون رو توپیجه اینستا
    میزاریم تو صفحه عمومی میره چی کار کنم تو صفحه سرچ هم بره اون صفحه که علامته ذره بین داره
    پاسخ : سلام
    شما توی توضیحات عکس ارسالی می تونید تبلیغا کنید یعنی بعد از تو ضیح دادن چند فاصله بگذارید و هر کلمه ی ک می خواهید توی سرچ باشه را بنویسید
  • 8 سال پیش - 22:20
    سلام،ببخشید من اینستاگراممو دوباره نصب کردم میخوام پستی به اشتراڪ بذارم وقتی میزنم و تصویر مورد نظر رو انتخاب میکنم ،مرحله بعدرو میزنم یهو میپره ،و پستمو به اشتراک نمیذاره ،برا عکس پروفایلمم وقتی انتخاب میکنم همین اتفاق میفته ،ولی مشکلی تو لایک و فالوندارم،لطفا کمک کنید
    پاسخ : سلام
    اینستاگرام را اپدیت کو
    اگه نشد اندروید گوشیتون را چک کنید و در گوگل بدین گونه سرچ کنید
    دانلود برنماه اینستاگرام برای اندروید ..... ( توی نقطه چین اندروید گوشیتون را قرار بدین ) بعد اون اینستاگرام را دان کنید بعد نضب کنید بنظرم مشکل رفع بشه
  • md
    8 سال پیش - 22:18
    من باهات دعوا ندارم این طوری صحبت میکنی مشکلی داری یه سوال بود چند ساله بستس طرف رفته پیج دیگه ای باز کرده تازه از خداشم هست این پیجش بسته شه من ازت سوال پرسیدم چون فک کردم که جواب درست بدی مهندس درست کن خودتو
    پاسخ : شرمنده اگر فکر کردید لحن بنده بد بوده است.
    قصد هیچونه خدایی نکرده تندی با شما نبودم.
    در کل برنامه اینستاگرام پرتوکل خاصی برای ریپوت یا فالو بک یا هر اصطلاحی ک هست داره برای همین افراد محدودی از این پرتکل خبر دارند.
    در چند وقت اخیر اینستاگرام بسیار حساس شده و براحتی پیجی را میبنده یعنی با چندین ریپوت به مدتی بسته میشود.
    دلیل اینکه بنده از راهنمایی برای بستن یک پیج شرمنده شما شدیم قوانین فضای مجازی هست ک اجازه به ما نمی دهد ک راهنمایی در امر یک کار منفی انجام بدیم.
    در کل ریپوت و بک فالو یکی از کارهای منفی برنامه اینستاگرام هست ک در فضای مجازی قابل قبول نیست.
    ممنون که به سایت ما سر زدید
  • 8 سال پیش - 19:24
    سلام و خسته نباشید

    چطور میتونم ایمیلم را در اینستاگرام را تغییر بدهم
    آیدی و پسوردم را میدونم و آیدی قابل استفاده هست فقط ایمیلم مشکل داره
    پاسخ : سلام ممنون همچنین
    ب راحتی می تونید تعغیر بدین
    به پروفایلتون برید بعدش ادیت یور پروفایل کلیک کنید
    بعد زیر گزینه ی
    PRIVATE INFORMATION
    می تونید ایمیل خودتون را عوض کنید
    دوست عزیز ایمیل در اینستاگرام فقط برای بازیابی رمز عبور مفید می باشد
  • md
    8 سال پیش - 18:21
    سلام خسته نباشی یه سوال دارم برای برای یه پیجی که تعداد کل فالور پیج 4.5 نفر باشه 6.7 تا عکس داشته باشه حدود 80 هفته که پیج بستس استفاده نکرده چند نفر این پیج رو باید ریپورت کنن تا از بین بره اخه اسمش با من یکیه من نمیخوام به اسمم چیزه دیگه ای اضافه کنم اینم که پیجش بستس چطوری از بین ببرم پیجش رو
    پاسخ : سلام
    دوست عزیز ما که از موتور های هوشمند اینستاگرام خبر نداریم که چه الگوریتمی دارند.
    تنها کسانی که میفهمند مهندسین شرکت اینستا هستند و شاید چند نفر خاض ک بتونه بفهمه بعد از 80 هفته با اینقد فالور باید چند ریپوت بشه تا پیجش بسته بشه . بعدشم ما اگر بفهمیدیم همچین راهنمایی نمی کردیم تا پیج یکی دیگر بسته بشه
  • 8 سال پیش - 23:58
    سلام
    من وقتی میخوام اینستاگرام رو نصب کنم؛چون قبلی هارو دلیت اکانت نکردم؛میگه نمیتونم اینستارو نصب کنم چون بیشتر از10بار اینکارو کردم!میشه بگید باید چیکارکنم تا نصب بشه؟
    پاسخ : سلام
    ایمیلتو عوض کردی؟
  • 8 سال پیش - 15:48
    باعرض پوزش گویامتوجه نشدید.من میخواهم کامنت شخص فحاش رو(درپیج شخص دیگری،نه خودفحاش)پاک کنم.بالمس کامنتش گزینه سطل آشغال نمیاد. بالمس کامنت خودم گزینه سطل آشغال میاد.
    واینکه همون کامنت فحاشی هم توپیج اون شخص هست ،هم به من ارسال میشه.اونی که توصفحه خودم هست وبه من ارسال شده و(درقسمت YOU)روچطورپاک کنم.گوشی من دست افرادخانواده ام هستونمیخواهم باآن مواجه بشند.یعنی دوتا دیلیت لازم دارم.هم توپیج شخص ثانی(نه بددهن)هم توپیج خودم که افرادخانوادم نبینند.
    پاسخ : دوست عزیز فقط کامنت های مربوط به خودتون یعنی پیج خودتون را میشه حذف ویرایش یا هر کار دیگری کنید.
    به هیچ وجه نمیشه کامنت های دیگران در پیج های دیگران را حذف کرد.
    فقط میتونید کامنت های تصاویر ارسالی خودتون را حذف کنید
  • 8 سال پیش - 15:37
    من پست شمارئدررابطه بااینستاگرام مطالعه کردموجواب من درآن نبود.وقتی پیجم رابازمیکنم باانبوهی ازافراد مواجه میشوم که ازمن درخواست میکنند آنهارافالوکنم.چطوراین کاررامیکنند.روی کدام گزینه میروند.
    پاسخ : دوست عزیز این افراد به اصطلاح شما را فالور می کنند
    راحت ترین و ابتدایی ترین امر در اینستاگرام فالور هست.
    اگر در پست ما مشاهده نکردید می تونید در گوگل نحوه ی فالو کردن پیج دیگران را ببینید.
    برای فالو کردن ابتدا پیج شخص مورد نظر را باز می کنید با کلیک کردن بر روی یوزر ایشون ( همون نامشون ) بعد یک کلمه ی انگلیسی به نام فالور هست روی ان کلیک کنید بعدش اون دکمه سبز می شه یا در حالت انتظار قرار میگیرد و شما اون فرد را فالو کردید.
  • 8 سال پیش - 10:52
    چگونه میشود درخواست فالوکرد؟
    پاسخ : دوست عزیز این آموزش های اولیه و ساده ی اینستاگرام میباشد ک در پست قرار گرفته است
  • 8 سال پیش - 10:48
    سلام.دراینستاگرام شخصی ،کامنتی نوشتم.شخص دیگری(نه صاحب پیج)فحاشی کرد به من.چطورمیتونم کامنتش روپاک کنم. صاحب اینستاگرام هیچ واکنشی نشون نمیده.
    پاسخ : سلام
    روی کامنت مورد نظر دست خود را نگه دارید بعدش بالای صفحه ی برنامتون سه گزینه میاد ک یکی از گزینه ها سطل اشغال است و بر روی سطل اشغال کلیک کنید و اون رو دلیت کنید
  • 8 سال پیش - 23:45
    سلام من میخوام آیدی اینستا مسیجمو توی بیو لینک کنم چطوری؟میشه سریع بگید عجله دارم
  • 8 سال پیش - 20:31
    سلام.من پسورد اینستام رو فراموش کردم و هر کاری هم میکنم اینستا ایمیل بازیابی پسورد رو برام ارسال نمیکنه.قبلا ک پسوردمو فراموش میکردم ب همین ایمیلم،ایمیل بازیابی پسورد میومد.میگه ایمیل ارسال شد ولی هیچ ایمیلی دریافت نمیکنم...موقعی هم که اینستا رو نصب کردم شمارمو وارد نکردم.الان باید چیکار کنم؟ب نظرتون ریپورت شدم؟؟
    پاسخ : سلام
    بله اینستاگرام ایمیل شما را در لیست سیاه خود قرار داده است
    باید ایمیل خود را عوض کنید
  • 8 سال پیش - 15:13
    سلام وخسته نباشید.من من صفحه کسی رو در اینستا گرام میخوام که اسمشو نمیدونم ولی مکان وموقعیت خونشونو میدونم.میخواستم بدونم از طریق گوگل مپ و...میتونم صفحشو پیدا کنم.ممنون میشم اگه جواب بدین
    پاسخ : سلام
    بله در قسمت سرچ اینستا می تونی اسم محل را بنویسی و یا اسم شخص براحتی بازیابی می کنه و میتونی فالو کنی
  • 8 سال پیش - 20:33
    سلام خسته نباشید ..خواستم بپرسم چطور امکانش هست که تصویر یا کلیپی که من میگذارم داخل اینستا قابل نمیش باشه برای همه مثل همون صفحه اصلی پر بازدید؟ ممنون میشم جواب بدید
    پاسخ : سلام ممنون
    در آموزش مرحله به مرحله به صورت تصویری قرار گرفته است
  • 8 سال پیش - 19:12
    برای از بین رفتن ی پیج حداقل چند نفر باید اون پیج رو ریپورت کنن؟؟؟
    چجوری میتونم مانف فعالیتش بشم؟
    خواهش میکنم سریع پاسخ بدید ممنون
    پاسخ : بستگی به ارزش و فالورهای پیجت داره هر چه بیشتر فالور داشته باشی باید بیشتر ریپوت شوی.
    برای مانع شدن راه حل جامعی نیست فقط کسانی را فالو کن که فالو کنن نه بک فالوو بدن
  • 8 سال پیش - 10:15
    سلام
    من گاهی اوقات که میخواهم اینستا را باز کنم یک کادر توسی رنگ می آید و یک جمله انگلیسی می نویسد که الان حظور ذهن ندارم. بعد از آن دیگر نمی شود پیج ها را دید و باید چند دقیقه ای صبر کرد. می خواستم بپرسم چرا اینگونه می شود و آیا راهی هست که درست شود؟
    پاسخ : سلام
    دوست عزیز ینستا گرام شما را بلاک کرده
  • 8 سال پیش - 18:54
    سلام میخوام تبلیغ ییج م روبا عکس جدا ونوشته جدا وعکس ونوشته با هم بدم 2-وتشکر از 2-3 نفری که راضی بودن تشکر کنم لطفا بگید چطور میتونم تا الان فقط مطلب میخوندم میخوام خودم کار کنم ممنون از محبت ووقتی که میگذارید موفق باشید
    پاسخ : سلام اول که منظور رو درست نرسوندید ک توضیح بدم
    چیزی هم که خواستید قشنگ در توضیحات مطلب موجود هست فقط وقتتون رو بزارید و مطلب را مطالعه کنید به راحتی می تونید عکس بفرستید به راحتی می تونید عکس با متن زیرش بفرستید .
    ولی عکس با نوشته ی روی عکس وظیفه ی اینستا نیست بله با برنامه های دیگر این کار را انجام می دهند .
  • 8 سال پیش - 13:10
    سلام من در اینستا یک پست گذاشتم اما مدتی بعد خواستم که عکس اون پست رو فقط تغییر بدم اما نمیدونستم چطوریه. چون من نمیخواستم کلا اون پست حذف شه آخه لایکام از دست میرفتن
    پاسخ : سلام . راهی برای عوض کردن عکس نیست . فقط تگ و نوشته ی زیر عکس قابل ادیت هست
  • 8 سال پیش - 15:35
    با سلام
    در توضیحات زیر بایستی چگونه عمل کرد هر کار می کنم نمی تونم لطفا اگه می تونین به ایمیل بفرستین متشکرم
    اقدام به ارسال تصاویری (اسکرین شات) از کارنامه خود در طرح جعبه بر روی صفحه شخصی خود در شبکه اینستاگرام نموده، دو عبارت #mellatbox و @mellatclub را در زیر تصویر درج و در مرحله بعدی با mention کردن دوستان و آشنایان خود در اینستاگرام، اقدام به جمع آوری like برای عکس به اشتراک گذاشته شده می نمایند.
  • 8 سال پیش - 9:50
    سلام من برای نصب اینستاگرام از راه شماره تلفن میرم اما به مرحله پروفایل و ثبت اسم ارور میده چیکار کنم
    پاسخ : دوست عزیز شما باید اروری ک میده برام بفرستید ببینم چ اروری می ده
  • el
    8 سال پیش - 0:38
    سلام چطور میشه در قسمت توضیحات بیش از 30 حرف وارد کرد؟
    ممنونم از سایت خوبتون ...
    پاسخ : سلام بیشتر از 30 حرف نمی شه استاندارد اینستاگرام هست
    خواهش می کنیم
  • 8 سال پیش - 10:00
    سلام من گاهی به مدت حداقل دو روز نمی تونم کسی رو، رو عکس تگ کنم،چی کار کنم؟؟؟؟
    پاسخ : اینستاگرام شما رو تقریبا به حالت نیمه بلاک قرار داده که با چندتا پست انگلیسی می تونید خود را ازین حالت برگردونید
  • 9 سال پیش - 1:51
    فالو بک یعنی چی؟
    پاسخ : یعنی کسی به شما درخواست فالو بده ولی شما اون را تایید نکنید و درخواستشون رو رد کنید
  • 9 سال پیش - 20:46
    سلام من میخاستم ببینم چه طور میتونم کاری کنم که فالوور های من اصلن نتونن عکسهای من رو ذخیره کنن ینی اون گزینه ی shair media رو حذف کنم
    پاسخ : دوست عزیز هر کاری کنی می شه از عکستون استفاده کرد.
    یعنی اگر این گزینه هم حذف کنید به راحتی با اسکرین شات ( عکس صفحه ) گوشی عکس شما را ذخیره می کنند .
    و حتی برنامه ی اوجینستا برنامه ی هک شده ی اینستاگرام موجود در بازار و حتی اینستا پلاس به راحتی عکس شما را می شه دانلود کرد.
    هزار ترفند برای ذخیره ی عکس هست.
    تنها راهی که می خواید عکستون دانلود نشه فقط عکستون رو به برنامه نفرستید . همین تنها راه هست
  • 9 سال پیش - 11:24
    سلام
    من تمتم پست ها اینستامو حذف کردم.میخواستم بدونم امکان برگردوندن پستها وجود داره؟
    ممنن میشم
    اگه امکانش وجود داره به ایمیل پاسخ بدید
    پاسخ : سلام
    دوست عزیز عکس ها برگردانده نمی شه
  • 9 سال پیش - 22:06
    سلام من یه عکس گذاشتم تو اینستاگرام و میخوام حذفش کنم ولی لود نمیشه چیکار کنم؟
  • 9 سال پیش - 10:28
    سلام چگونه عکس بزاریم پیچ ک همه ببینند
    سلام چ
    پاسخ : سلام در اینستا پنج منو زیر برنامه وجود داره که وسطی رو بزن بعد از تو گالری یا مستقیم عکس بگیر بزار . یا میتونی رو عکس انتخابی در گالری دکمه ی اشتراک رو بزنین و اینستا رو انتخاب کنی و عکس رو شیر کنی در پیجت.
    تمامی آموزش ها در این پست موجود هست
  • 9 سال پیش - 15:09
    سام
    نه به یه برنامه احتیاج دارم تا در زمان هایی که از قبل مشخص میکنم عکس ها رو بزاره یا برداره

    همچین برنامه ای وجود داره؟
    اگر وجود نداره اگر بخوام که کسی همچین برنامه ای برام بنویسه آیا کسی رو میشناسید!؟

    پاسخ : سلام
    متاسفانه ما همچین امکانی نداریم و اگر همچین برنامه ای رو میخوان بسازن باید میلیونی خرج کنید تا در اختیارتون قرار بگیرد
  • 9 سال پیش - 9:34
    سلام تو اینستاگرام هم میشه لینک ساخت؟ ک با لمس لیک صفحه پیجمون باز بشه...
  • 9 سال پیش - 17:25
    سلام و سپاس از زحمات

    من پروفایلمو خصوصی کردم یعنی قفل یکی برام درخواست بده باید چطور قبول کنم از کدوم تنظیم استفاده کنم یعنی باید قسمت private رو غیر فعال کنم؟
    پاسخ : سلام
    دوست عزیز قفل پروفایل ربطی به تایید درخواست دوستی ندارد
    کاربرد قفل نمایش ندادن تصاویر به همه نیست یعنی کسانی که شما را فالو کردند می توانند تصاویر را ببینید ولی کسانی که شما را فالو نکردند نمی توانند ببینند.
    البته شما باید فالو بک ( تایید فالو ) کرده باشید طرف مقابل را.
    اگر کسی برای شما در خواست دوستی کرد در قسمت لایک هاتون اعلام می شه و شما هم با فالو کردن طرف مقابل هردو می توانید تصاویر همدیگر را ببینید.
    و نیازی به غیر فعال کردنش نیست.
    حتی اگر غیر فعالش هم کنید فایده ی نداره یعنی تا فالو و تایید فالو صورت نگیرد تصاویر طرف مقابل یا تصاویر شما برای طرف مقابل توی صفحه ی اصلی نمایش داده نمی شود.
    اگر سوال بیشتری داری و متوجه نشدی این شماره ی بنده هست
    09305080549
  • 9 سال پیش - 22:28
    سلام ايا ميشود اينستاگرام را مثل تلگرام روي كامپيوتر و لب تاپ نصب كرد؟
    پاسخ : بله میشه
  • 9 سال پیش - 12:39
    سلام.من وقتی میخام عکس بزارم میخام مکان عکس هر چی دوست دارم بنویسم . نمیشه ؟
    قبلا میشد مثلا مینوشتی (غم) ولی الان میگه نو یوزر فوند
    لطفا کمک کنید
  • 9 سال پیش - 16:06
    Slm mikhasam bbinam tarighe sahihe report chtorie akhe man reporto k mizanam 3.4ta gozine miad mikhasam bbinam chtori mishe btore sahih kasio report kard
    پاسخ : ریپورت کلمه ای نیست که زیاد در اینستاگرام به کار میرود.
    فالو و آنفالو و لایک و کامنت در اینستا کاربرد دارد.
    به نظر بدنده منظور شما از ریپورت همون فالو هست که با فالو کردن کسی می تونی عکس هاشو ببینی و لایک کنی و اگر کسی هم شما را فالو کرد می تونه عکستون رو ببینه.
    برای فالو کردن به پروفایل طرف مقابل بروید و اولین گزینه ای که می بینید نوشته follow که بزنید و بعد طرف مقابل با تاید فالو شما را به جمع دوستانشون می بره.
  • 9 سال پیش - 14:36
    مرسی ازراهنماییتون،تونستم وصلش کنم فقط یه سوال
    نواین برنامه شماره تلفن نمایش داده میشه؟
    پاسخ : نه نمایش داده نمی شه ولی با انتخاب خودتون به نمایش در میاد.
    بازم می گم فقط باید خودتون فعالش کنید که به نمایش در بیاد ولی نگران نباشید
  • 9 سال پیش - 20:26
    سلام من اینستاگرامم رو وصل کردم همه مشخصاتم رو وارد کردم ولی بعد از تاییدابنو مینویسه
    Looks like your phone number may be
    incorrect.please try entering your full
    number.including the country code.
    الان باید چیکارکنم؟
    لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ : شما شماره ی موبایل و کد کشور را اشتباه وارد می کنید و برنامه ی اینستاگرام بسیار هوشیار می باشد و نیاز به شماره موبایل واقعی شما می باشد.
    شماره ی موبایل شما محفوظ می باشد و می توانید به انتخاب خودتون شمارتون را به اشتراک بزارید و در غیر اینصورت شمارتون انتشار پیدا نمی کند و ثبت شمارتون فقط برای شرکت برنامه ساز می باشد نه عموم . اگر بعد از وارد کردن شماره و کد کشور بازم مشکل پیدا کرد اون پیغام رو دوباره بفرستید ولی بنظرم اگر شماره موبایل را درست بفرستید دیگر مشکلی نخواهد بود
  • 9 سال پیش - 22:26
    این آدرس اینستاگرام منه کسایی که در این نرم افزار اجتماعی هستند میتونند منو سرچ کنن
    Hossein_ostovar
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.