روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، حاج عیسی فتحی فرمانده پایگاه مقاومت سلمان فارسی روستای نظرآقا که در سالهای 1393 و 1394 با همت تمام بسیجیان پایگاه اش عنوان \" برترین پایگاه بسیج کشور\" به خود اخ

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

گفتگو با حاج عیسی فتحی فرمانده موفق ترین پایگاه بسیج کشور + تصاویر

  • 14:33
  • 685  بازدید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، حاج عیسی فتحی فرمانده پایگاه مقاومت سلمان فارسی روستای نظرآقا که در سالهای 1393 و 1394 با همت تمام بسیجیان پایگاه اش عنوان " برترین پایگاه بسیج کشور" به خود اختصاص داد.

به همین بهانه با شروع سال جدید گفتگوی اختصاصی انجام داده ایم با این فرمانده نمونه که هم وی و هم پایگاه مقاومت سلمان فارسی روستای نظرآقا را بیشتر بشناسید.

عیسی فتحی پایگاه مقاومت سلمان فارسی نظرآقا

لطفا خودتان را معرفی کنید؟
بسم الله الرحمن الرحیم ، اینجانب عیسی فتحی فرزند مرحوم محمود، اهل و ساکن روستای نظرآقا از جانبازان هشت سال دفاع مقدس که بعد از سی سال خدمت در کمیته انقلاب اسلامی و نیروی مقدس جمهوری اسلامی بازنشست شدم.
فعاليت شاخص خود را نام ببرید ؟
پایگاه سلمان فارسی در طول سال فعالیتهای زیادی از جمله: برگزاری حلقه های صالحین در موضوعات مختلف، اردوهای تفریحی زیارتی و فرهنگی ، اردوهای جهدی در سطح منطقه، گشت های محله ای(شبانه) برنامه های ورزشی متنوع برای تمام سنین، اعزام نیروها در روز جمعه به ستاد نمار جمعه جهت اقامه نماز، رزمایشات گوناگون، اعزام نیروها به استخر شنا و دیگر فعالیتها
از چه سالی عضو بسیج شده اید؟
حقیر از سال 1360 با سن پانزده سالگی با تشویق مرحوم پدرم به عضویت بسیج در آمدم و در سن شانزده سالگی با عشق و علاقه به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدم که حدودآ 40 ماه تمام افتخار حضور در جبهه را دارم که در عملیات والفجر 8 افتخار جانبازی نصیبم شد.

عیسی فتحی پایگاه مقاومت سلمان فارسی نظرآقا

چه فعالیت هایی در این پایگاه بسیج انجام میدهید که موجب شد بعنوان برترین بسیج کشور شوید؟
باید عرض کنم که ابتدا باید عزم و اراده بسیجیان خستگی ناپذیر روستای همیشه در صحنه نظرآقا را ستود که دست در دست هم تلاش کردند که این افتخار ارزشمند نصیب نظرآقا شود. با پذیرفتن سمت فرماندهی حقیر در بسیج نظرآقا بحث مسجد محوری در اولویت مدیریت حقیر در این پایگاه قرار گرفت و بدین صورت جوانان و نوجوانان  زیادی را به سمت مسجد کشاندیم و در همین راستا اردوهای جهادی زیادی را سازماندهی کردیم تا بتوانیم بسیجی گونه و برادرانه کمکی کرده باشیم به مردم، همچنین تدارک اردوهای زیارتی به مشهد مقدس و اعزام اهالی به کربلای ایران، انجام مانورهای بزرگ در سطح منطقه ای، برگزاری یادواره های شهداء در سطح روستا، بخش، شهرستان و استان را انجام دادیم، تکریم از مادران شهداء، قرار دادن نیروهای آماده بکار در اختیار قرارگاه ها و تیپ سپاه استان و شهرستان و همچنین جذب نیروهای جدید به این پایگاه همگی سبب شد تا پایگاه مقاومت سلمان فارسی دو سال متوالی بعنوان پایگاه نمونه کشوری معرفی شود و در سال 1395 نیز حقیر افتخار این را داشتم که بعنوان فرمانده نمونه استانی معرفی شوم. در بحث مسجد محوری نیز این پایگاه بعنوان برترین پایگاه استان  معرفی شود که این افتخارات را مدیون بسیجیان این پایگاه و مردم خوب و فهیم نظرآقا هستیم.

عیسی فتحی پایگاه مقاومت سلمان فارسی نظرآقا

تا کنون چه رزمایش هایی برگزار کرده اید؟
با همکاری برادران بسیجی رزمایشات شبانه و انفجارات متنوعی را در سطوح شهرستانی و استانی  انجام دادیم که مورد استقبال قرار گرفت.
به نظر شما حلقه های صالحین تا چه اندازه ای می تواند در ایجاد همدلی، همفکری بسیجیان تأثیر داشته باشد؟
حلقه صالحین اقدام بسیار خوبی می باشد که تیم فرهنگی پایگاه هر هفته آن را  برگزار میکند و بسیجیان اعم از جوان و نوجوان و پیشکسوتان دور تا دور هم در یک محفل صمیمی کنار هم می نشینند که ضمن انتقال تجارب بزرگان بسیجی محل به بسیجیان نوجوان، راجع به امورات مختلفی در این حلقه بحث و تبادل نظر می شود که این کار دیدگاه بیسجیان را نسبت به مسائل روز کشور و همچنین امورات سطح داخلی روستا روشن و آگاه می سازد.
در بحث اشتغال چه اقداماتی انجام داده اید؟
در حد توان تعدادی از جوانان بسیجی را از طریق این پایگاه به نیروی انتظامی و سپاه پاسداران معرفی کردیم، که بحمدالله بکارگیری نیز شده اند، فراهم نمودن وام با بهره کم به بسیجیان که ان شاالله در سال جدید نیز این روند را ادامه خواهیم داد.

عیسی فتحی پایگاه مقاومت سلمان فارسی نظرآقا

برای زنده نگه داشتن یاد شهداء و ترویج فرهنگ شهادت چه باید کرد؟
ما هرچی داریم از برکت شهداست. مسئله یاد شهداء در راس تمام فعالیتهای بسیجیان این پایگاه قرار دارد. برگزاری یادواره شهداء در طول سال و دیدار با خانواده معظم شهداء از جمله اقداماتی است که همیشه در بسیج نظرآقا انجام می شود. در بحث تریج فرهنگ شهادت نیز باید عرض کنم که اعزام بسیجیان به اردوهای راهیان نور و نشان دادن جان فشانی های شهداء به نسل امروزی میتواند مسیری باشد که جوانان ما درک کنند که این شهداء برای حفظ خاک و دین و ناموس کشور از جان خود گذشته اند. در همین پایگاه بسیجیان زیادی که نامشان محفوظ است در این چند سال اخیر به دفاع از حریم حضرت زینب(س) به کشورهای جنگ زده همسایه سفر کرده اند که ضمن ادای دین خود مقابله کنند با متجاوزن حرمین شریفین
برای خنثی سازی آسیبهای فرهنگی ماهواره چه راهکارهای اجرایی را پیشنهاد می کنید؟
مسئله فرهنگی یک مسئله های مهم و حیاتی است.  در این زمینه هرچه اقدامات و اطلاع رسانی و آموزشهای فرهنگی انجام دهیم باز هم کم است. چون دشمنان ما تمام فکر و ذکرشان را بر روی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی گذاشته اند و خانواده های ما می توانند با هوشیاری با جدی گرفتن این مهم با همکاری نهادها و سازمانها نقشه های شوم دشمن را خنثی کنند.

عیسی فتحی پایگاه مقاومت سلمان فارسی نظرآقا

چه توصیه ای به بسیجیان دارید؟
بسیجیان عزیز می بایست همچون گذشته و حتی بیشتر از سابق در صحنه حاضر و آماده باشند. چون کشور ما از گذشته و تا به امروز در دست کسانی بوده که بسیجی بودن را با قلب و روح و جسمشان پذیرفته اند. همان گونه که حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و حضرت امام خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب به بسیجی بودن افتخار کرده اند. از بسیجان روستای نظرآقا نیز درخواست میکنم که بسیج را تنها نگذارند. چون این بسیج مردمی است و متعلق به همه مردم است.
مهمترین برنامه های خود را در سال 97 بیان کنید ؟
ان شاالله در اولین روزهای شروع سال جدید اعزام بسیجیان به اردوهای راهیان نور است که حقیر بعنوان مسئول راهیان نور شهرستان دشتستان را بر عهده دارم. همچنین اعزام بسیجیان نمونه به مشهد مقدس و تقدیر از بسیجیان برتر روستا در سال جدید است که در ادامه برنامه های زیادی را خواهیم داشت.
سخن پایانی:
تقدیر و تشکر ویژه دارم از مدیر سایت نظرآقا سلام که انصافآ همکاری صمیمانه ای دارند با پایگاه مقاومت سلمان فارسی روستای نظرآقا و همچنین جا دارد قدردانی کنم از شورای اسلامی ، دهیاری محترم  و تمامی مسئولین هیئتهای مذهبی روستا که همکاری بسیار خوبی با این پایگاه دارند. در پایان نیز فرا رسیدن سال جدید را به همه مردم و بسیجیان مخلص روستای پر از مهر نظرآقا تبریک میگویم.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.