روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

درصد مردم خواستار ابقا دهیار هستند X وبلاگ روستای نظرآقا X پایان نظرسنجی در نظرآقا سلام X علی رزمجو

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

75 درصد مردم خواستار ابقا دهیار هستند ( پایان نظر سنجی) + عکس

  • 12:36
  • 441  بازدید

 

به گزارش وب سایت نظرآقا سلام، چند روز پس از به روی کار آمدن اعضای شورای جدید نظرآقا حرف و حدیث های مبنی بر برکناری دهیار محترم روستا جناب آقای علی نظرنامی نظری بر روی زبانها آمد.

هیچ کس فکرش را نمی کرد که این حرفها اینقدر جدی باشد. اما چند روز پس از شروع بکار اعضای شورای جدید رسمآ از سوی این اعضا اعلام شد که دهیار با سابقه نظرآقا برکنار خواهد شد و فرد جدیدی جایگزین او میشود.

این موضوع هر روز جدی و جدیتر میشد. تا اینکه شورای محترم بصورت کتبی از افراد واجد شرایط ثبت نام به عمل آورد. گفتی است که افرادی نیز ثبت نام شدند که بعدها از خودشان که سوال میگرفتیم اطلاعی از این موضوع نداشتند. به هر حال موافقان و مخالفان دهیار هر کس به طریقی کارشان را آغاز کردند تا این ماراتون کاذب سیاسی را نبازند و از قافله عقب نمانند. موافقان دهیار با گرفتن جلسات  مکرر و مهم تر از آن به نوشتن طومار ابقاء دهیار با قریب به 300 امضاء که به جرآت میتوان گفت سیصد خانواده و اکثریت مردم را نمایندگی میکرد نشان دادند که مردم خواستار و ابقا دهیارشان هستند.

که بقول آقای سید قاسم حسینی از بزرگان و اندیشمندان روستا، شورا این طومار را ناکارآمد و به تمسخر گرفته است. اما از سویی دیگر نیز مخالفان دهیار که تعدادشان کم و افراد مشخصی بودند بشدت به برکناری علی نظر نامی نظری دهیار نظرآقا اسرار میکردند. اما در این بین وب سایت نظرآقا سلام که به خوبی در خرداد ماه 92 خبرهای مبنی بر انتخابات روستا را به مردم رصد و اطلاع رسانی نموده بود تصمیم به برگزاری یک نظرسنجی در بین مردم فهیم نظرآقا کرد. این نظرسنجی با نام: ( آیا علی نظر نامی نظری گزینه خوبی برای دهیاری نظرآقا است؟) در تاریخ 14/7/1392 شروع و امروز جمعه 27 دیماه 92 به پایان رسید.

این نظرسنجی به مدت سه ماه در وب سایت نظرآقا سلام فعال و به روی مردم فهیم روستای نظرآقا باز بود. نظرسنجی با عدالت کامل امروز به اتمام رسید و 75 درصد مردم خواستار ابقا علی نظر نامی نظری سرپرست کنونی دهیاری روستا شدند./ع.ر

 

نظرسنجی دهیار

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 10 سال پیش - 14:18
    باسلام وخسته نباشیدخدمت اعضای وبسایت سلام نظراقاوهمچنین ضمن تبریک فراوان به دهیارجدیدجناب اقای سیدمحمودموسوی صمیمانه ارزوی سلامتی وموفقیت راازخداوند منان برایتان خواهانیم.انشاا..موفق وسربلندباشید:شکلکشکلک
  • 10 سال پیش - 16:41
    نظرسنجی فاقد اعتبار ...
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.