روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

رئیس شورای نظرآقا: دهیار جدید روستا مشخص شده است (عکس)-نظرآقا سلام-www.nazaragha-salam.ir

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

رئیس شورای نظرآقا: دهیار جدید روستا مشخص شده است (عکس)

  • 19:10
  • 407  بازدید

 

نظرآقا سلام، در حالی که پس از حرف و حدیث های بوجود آمده مبنی بر تغییر دهیار نظرآقا، این روزها مردم این روستا منتظر انتخاب دهیار جدید از سوی شورای روستا هستند، رئیس این شورا از به تعویق افتادن انتخاب دهیار تا روزهای آینده خبر داد.

محمود بازیار حقیقی در گفت‌و‌گویی اختصاصی با خبرنگار وبسایت نظرآقا سلام، درسید محمود موسوی نژاد خصوص وضعیت انتخاب دهیار نظرآقا گفت: پس از بررسی گزینه‌های مطرح شده برای گرفتن مدیریت جدید دهیاری که الحمدالله انتخاب گردیده،  قرار بود این هفته به مردم معرفی نمائیم که به دلیل گرفتاریها و مشکلات تا امروز انجام نپذیرفته است.

وی ادامه داد: ما تا 3 ماه از زمان صدور حکم سرپرستی آقای «علی نظر نامی نظری»، برای انتخاب دهیار جدید فرصت داشتیم و در این مدت دهیار جدید را انتخاب کرده ایم.

بازیار حقیقی گفت: چندین گزینه برای تصدی این پست در شورای روستا مطرح شده بود که شانس 2 الی 3 نفر بیش از بقیه بود و تقریبا اکثر اعضاء هم روی جناب آقای سید محمود موسوی نژاد نظر داشتند. که خدا را شکر تمام مراحل قانونی و روال کار را طی کردیم و نامه ی آقای موسوی نژاد را به بخشداری ارسال نموده ایم. و انشاالله منتظر جواب و معرفی ایشان از سوی بخشداری سعدآباد هستیم که امیدواریم هر چه سریعتر این کار صورت گیرد و شاهد رونق دوباره در دهیاری و انجام کارهای عقب مانده این روستا باشیم.

رئیس شورای نظرآقا گفت: در انتخاب دهیار جدید مهمترین خصوصیات مد نظر این شورا: کاردانی، صلاحیت ‌ های دینی و انقلابی، امانتداری، تدین و توانایی اجرایی و مدرک تحصیلی بوده است. که بنده به همراه دیگر اعضای محترم شورای اسلامی جناب آقای سید محمود موسوی نژاد را بعنوان دهیار جدید روستای بزرگ نظرآقا (مرکز دهستان زیراه) انتخاب و به بخشداری معرفی نموده ایم.

وی اظهار کرد: از مردم می‌خواهیم ارتباط خود را با دهیار جدید نزدیک‌تر کنند و بعد از معرفی رسمی با ایشان همکاری لازم را انجام دهند./ع.ر

 

***

 


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 10 سال پیش - 19:48
    حالا چرا سید محمود موسوی نژاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلک
  • 10 سال پیش - 9:33
    با سلام ، تشكر از اعضاورييس محترم شورا ،من از آقاي نامي نظري تشكركرده و از خداوند براي آقاي موسوي توفيق خدمتگذاري به مردم شريف نظرآقا را آرزومندم.
    آنچه در انتخاب دهيار مهم است ، خدمتگذاري است لذا شوراي محترم به محض درك عدم خدمتگذاري از طرف دهيار بدور از باند بازي،مي بايستي سكان دهيار را به كسي كه لياقت آن را داشته باشد بسپارد
    در پايان از آقاي موسوي تقاضا داريم درجهت عمران وآبادي (آب وبرق،تسطيح راه وسرويس بهداشتي)مكان تفريحي زيارتي چهارده معصوم اقدامات شايسته اي بردارد .شکلک
  • ع
    10 سال پیش - 19:10
    خوش آمدی سید جان . شکلکشکلکشکلک
  • 10 سال پیش - 18:53
    قطع رجاله/
  • 10 سال پیش - 14:57
    سلام .اول ازهمه بهش تبریک عرض میکنم ؟؟؟بعدازآقای(( نامی نظری ))شریف مردنظرآقاببینیم آقای موسوی چه گلی میخوادبه سرمان بزند انشاالله که موفق باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلک
  • 10 سال پیش - 13:57
    انتخاب مهندس موسوی نژاد را به سمت دهیاری جدید نظرآقا تبریک می گوییم ضمنا از زحمات چند ساله جناب آقای نامی نظری صمیمانه تشکر می کنیم .
  • 10 سال پیش - 9:19
    سلام عکسهای ازدهه فجرروستارادرسایت بزنید

  • 10 سال پیش - 9:17
    درسش کردی
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.