روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

پیام تبریک محمود بازیار رئیس شورای نظرآقا سلام به دکتر سالاری استاندار جدید بوشهر X نظرآقا سلام X سایت X پایگاه اطلاع رسانی

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

پیام تبریک محمود بازیار رئیس شورای نظرآقا سلام به دکتر سالاری استاندار جدید بوشهر

  • 15:45
  • 309  بازدید

 

استاندار محترم استان بوشهر جناب آقای دکتر سالاری

با سلام و تحیات وافر

خداوند سبحان را شاکریم که نسیم صبح پیروزی وزیدن گرفت و پس از چندین ماه انتظار نسیم تدبیر و امید به پایتخت انرژی کشور، استان قهرمان پرور بوشهر رسید.

بدون شک حماسه سیاسی ملت ایران در 24 خرداد ماهو انتخاب شایسته دکتر روحانی یک   نقطه عطف و فصل نوینی در عرصه مدیریت اجرایی کشور به حساب خواهد آمد. اینجانب بر خود لازم می دانم سپاس بیکرانم را نسبت به اقدام بجا و سنجیده دولت تدبیر و امید در انتخاب فرزند شایسته و توانمند استان بوشهر به سمت مدیریت ارشد استان ابراز نمایم و حضور جنابعالی را بعنوان جوان ترین استاندار کشور به فال نیک گرفته و ضمن گرامی داشت این حضور امید بخش یادآوری می نمایم که استان بوشهر با چنین پتانسیل بیش از هر جای ایران که سرای ماست نیازمند توجه و برنامه ریزی ویژه برای توسعه و پیشرفت است .

شورای اسلامی و دهیاری روستای نظر آقا (مرکز دهستان زیراه ) ضمن آرزوی توفیق و  شاد باش مجدد این انتصاب نیکو، این مسئولیت بزرگ را به آنجناب صمیمانه تبریک عرض می نماید. امید است جنابعالی با بهره گیری از توانمندیهای فراوان و ظرفیت های کار شناسانه استان بوشهر در جبران عقب ماندگیها و پیشبرد برنامه های دولت تدبیر و امید پیروز و کامیاب باشید و با کلید تدبیر و امید بتوانید قفل فرو بسته ی مشکلات استان را بگشایید./ع.ر

والعاقبه للمتقین

محمود بازیار حقیقی

رئیس شورای اسلامی روستای نظرآقا 


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 11 سال پیش - 22:09
    آقای بازیار، شما مسئول شورای ولایت هستید. تمام خانواده بنده به شما رای دادند هر چند که از نظر سیاسی با شما موافق نیستند. وقتی از یک تریبون عمومی و به نمایندگی از مردم پیام صادر می‌کنید، اگر متوجه باشید، نباید این گونه سیاسی پیام بدهید. شما نماینده مردم روستایی هستید که به حکایت آمار، بیش از نیمی از آن‌ها خواهان "نسیم تدبیر و امید" نبودند.
    و السلام علی من اتبع الهدی
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.