روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X اخبار روستای نظرآقا X مسابقات جام رمضان نظرآقا X خبرهای ورزشی از روستای نظرآقا X جام رمضان در نظرآقا X فوتسال نظرآقا X سالن ورزشی سیدالشهداء نظرآقا X عبدالعلی

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

تیم جهاد بازی برده را با تساوی عوض کرد

  • 12:04
  • 337  بازدید

 

تیم فوتسال جهاد نظرآقا  در اولین دیدار خود در مرحله گروهی  رقابت‌های جام رمضان 92 نظرآقا ، بازی برده برابر تیم غدیر جتوط  را با تساوی عوض کرد.
به گزارش وبسایت نظرآقا سلام، در دومین بازی گروه سوم مرحله‌ی گروهی رقابت‌های جام رمضان 92 نظرآقا، شب گذشته  تیم فوتسال جهاد این روستا در سالن ورزشی سیدالشهداء به دیدار غدیر جتوط رفت که بازی دو تیم‌ با تساوی 4 بر 4 به پایان رسید. برای تیم جهاد امرالله فتحی ، صادق فتحی ، سعید یزدانپرست ، اسحاق نصرالهی ، باقر زیرایی ، عبدالعلی شمس و چهار بازیکن از شهر برازجان بازی میکردند.

در ابتدای بازی که با حملات پرشمارجهاد  همراه بود،‌ در دقایق آغازین بازی اسحاق نصرالهی  دروازه جتوط را باز کرد،‌ اما در ادامه بازی و عدم یارگیری در خط دفاع نظرآقا تیم جتوط خطراتی را روی دروازه جهاد ایجاد کرد.

سرانجام جتوط با بیشتر کردن فشار خود بر روی دروازه جهاد نظرآقا  و بر اثر اشتباه دو بازیکن ، جتوطی ها توانستند به گل نخست خودشان  برسند. تیم نظرآقا بعد از دریافت این گل به خودش آمد و با نفوذ سیعد یزدانپرست از سمت چپ با یک شوت سکش دروازه تیم جتوط را برای بار سوم باز کرد.

اماعدم هماهنگی در خط دفاعی جهاد بازهم  کار دستشان داد و در دقایق پایانی نیمه اول تیم جتوط با زدن دو گل بازی را به تساوی کشاند و دوتیم با همین نتیجه به رختکن رفتند. نیمه دوم با تغییراتی درترکیب  تیمها آغاز شد،‌ دو تیم در ابتدا ، بازی محتاطانه‌ای را در دستور کار داشتند اما تیم جتوط برای پیروزی در این بازی  حملات خود را بیشتر کرد تا راهی به دروازه نظرآقا پیدا کند.

تا این که بر اثر اشتباه مدافعین در یارگیری روی یک توپ سرگردان بازیکن جتوطی با یک شوت از راه دور گل برتری غدیر را به ثمر رساند. تیم جهاد پس از دریافت گل چهارم  در دقایق آخر بازی دست به حملات متعددی  زدند که در دقایق پایانی بازی با یک شوت زیبا و سرکش توسط  امرالله فتحی دروازه جتوط را باز کردند و شادی را دوباره هواداران نظرآقایی هدیه دادند.

با این گل بازی دوتیم جهاد نظرآقا و غدیر جتوط ( 4 بر 4 ) مساوی به پایان رسید. و امتیازات بین دو تیم تقسیم شد. همچنین در بازی دوم از گروه چهارم (گروه آخر) ساعت 23:30 دو تیم دلیران دهقائد و عقاب بشیرآباد به مصاف هم رفتند که بازی  در نهایت با نتیجه ( 6 بر 1 ) بسود بشیرآباد به پایان رسید.

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.