روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X نصف جهان زیر گام‌های فوتبالیست نظرآقایی تیم توحید بوشهر X ایوب پرن X توحید بوشهر X هلال احمر اصفهان X وبلاگ روستای نظرآقا X علی رزمجو X عکس های روستای نظرآقا

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

نصف جهان زیر گام‌های فوتبالیست نظرآقایی تیم توحید بوشهر

  • 13:35
  • 403  بازدید

 

ایوب پرن فوتبالیست آینده دار نظرآقایی تیم توحید بوشهر این روزها در لیگ دسته اول امیدهای فوتبال کشور خوب گلزنی میکند و در حال حاضر به یک بازیکن گلزن و کلیدی برای تیمش تبدیل شده است. ایوب پرن در سه بازی متوالی برای تیمش در لیگ دسته اول امیدهای فوتبال کشور موفق به گلزنی شده است.

به گزارش وب سایت نظرآقا سلام،

و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ورزش بوشهر: دیدار دو تیم امید توحید و هلال احمر اصفهان بعد از کارشکنی جالب اصفهانی‌ها با تأخیر برگزار گردید. این دیدار تحت تأثیر عملکرد تأسف‌بار مسئولین هلال احمر اصفهان برگزار گردید. این دیدار طبق اعلام قبلی قرار بود ساعت 15 در زمین تختی اصفهان برگزار گردد اما مسئولین هلال احمر با تغییر مکان این دیدار و برگزاری آن در زمینی که هیچ شباهتی به زمین فوتبال نداشت بدنبال گرفتن امتیاز از توحیدی‌ها بودند که با پافشاری مسئولین توحید زمین بازی تغییر کرد و در زمین بهتری انجام گردید.

نیمه اول این دیدار با از دست رفتن یک پنالتی برای توحید با تساوی به پایان رسید. اما در نیمه دوم که معروف به نیمه مربیان است بازیکنان جوان و بی‌ادعای توحید توسط ایوب پرن و پژمان سوری دو بار دروازه میزبان خود را باز کردند. تا 3 امتیاز شیرین را از نصف جهان دشت کنند. در این دیدار موقعیتهای فراوانی توسط توحیدی‌ها از دست رفت.

این اولین 3 امتیاز توحید در لیگ دسته اول امیدهای کشور بود که باعث صعود توحید در جدول و حضور در جمع مدعیان شد.

 

تیم توحید بوشهر

 

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 11 سال پیش - 18:52
    خدا بیشترش کنه
  • 11 سال پیش - 21:38
    به امید موفقیت روزافزون برای این هم ولاتیمونشکلکشکلک
  • h.r
    11 سال پیش - 17:36
    باید نظراقا درهمه زمینه رشد کند.افرین براقای پرن/
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.