روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X قهرمان مسابقات شطرنج هفته دفاع مقدس در نظرآقا مشخص شد X اخبار روستای نظرآقا X علی شهریاری X وبلاگ روستای نظرآقا X علی رزمجو X نظرآقا سلام X عکس های روستای نظر

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

قهرمان مسابقات شطرنج هفته دفاع مقدس در نظرآقا مشخص شد(عکس)

  • 20:44
  • 354  بازدید

 

مسابقه شطرنج که به مناسبت هفته دفاع مقدس، هفته پیش در پایگاه مقاومت سلمان فارسی روستای نظرآقا آغازگردیده بود با قهرمانی  آقای علی شهریاری فرزند احمد به پایان رسید .

به گزارش وب سایت نظرآقا سلام،

مسابقات شطرنج هفته دفاع مقدس در نظرآقا با مدیریت آقایان موسی بحرینی و عبدالله بازیار برگزار شد. این مسابقات با حضور 17 نفر از شطرنج بازان روستای نظرآقا از جمله آقایان ( رحمان کرمی- محمد کریم یزدان پرست -رحیم کرمی - امرالله رزمجو - علی شهریاری - احمد شهریاری ، اکبر پرانداخته و ...) ادامه پیدا کرد که جوان ترین بازیکن این دوره از مسابقات یعنی آقای علی شهریاری فرزند احمد با 8 امتیاز به مقام قهرمانی رسید که در پایان از طرف مسولان مسابقات این هدایائی به رسم یادبود به او اهدا شد.

همچنین آقایان رحمان کرمی و احمد شهریاری نیز با امتیاز کمتر در رده های دوم و سوم مسابقات قرار گرفتند. بازیار و بحرینی مسئول این دوره مسابقات از آقای محمد کریم یزدانپرست مسنتری بازیکن این بازی ها بخاطر حضورش در دوره صمیمانه تشکر و قدردانی به عمل آوردند.

مسابقات شطرنج در نظرآقا

قهرمان مسابقات شطرنج در نظرآقا

با آرزوی موفقیت برای آقای علی شهریاری در تمام عرصه های زندگی



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.