روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X اخبار نظرآقا X سجاد ستوده نیا X نظرآقا سلام X 1383 X علی رزمجو X عکس های روستای نظرآقا X ali razmjoo X عکسی که در دشتستان مقام کسب کرد

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

عکسی که در دشتستان مقام کسب کرد

  • 14:01
  • 301  بازدید

 

برترین عکس های « انجمن سینمای جوان دشتستان » انتخاب شد. به گزارش وب سایت نظرآقا سلام، در سال 1383 آقای سجاد ستوده نیا به عنوان یک هنرجو در انجمن شهرستان دشتستان فعالیت میکرد که یکی از هنرجویان خلاق این مجموعه محسوب میشد. در آن زمان نمایشگاه عکسی با موضوع (دهه فجر) برگزار شد که سجاد ستوده هم عکسی را که با گوشی تلفن همرا خود شکار کرده بود در مسابقات شرکت داد. پس از بررسی عکسهای تمام شرکت کننده گان توسط کارشناسان و داوران، این عکس مقام دوم را در انجمن سینمای جوان دشتستان کسب کرد. این موفقیت در آن زمان برای عکاس جوان نظرآقایی در بین این همه عکاس بزرگ و خوش ذوق دشتستانی  افتخاری شایسته محسوب میشد. این عکس در سال 1383 توسط آقای سجاد ستوده نیا در مکان سالن فعلی ورزشی سیدالشهداء گرفته شده است. جایگاهی که پشت دیوار شرکت تعاونی روستا برای اجرای مراسم جشن دهه فجر طراحی شده بود.

 

سجاد ستوده نیا

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 11 سال پیش - 23:44
    با سلام چرا خبر مربوط به 9 سال پیش را الان می نویسید واون موقع سجاد تلفن دوربین دار نداشته بوده .واحتمالا این عکس فتوشاپ باشد .
  • 11 سال پیش - 20:10
    عالی است باعث افتخارنظراقا است که چنین جوانانی داردماشالله آقاسجادتبریک میگم.
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.