روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

  نظرآقا سلام _ مدتی است ساکنین کوچه دبستان شهید رزمجو از وضعیت نابسمان کوچه و کم توجهی دهیاری ابراز نارضایتی می‌کنند.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، کوچه دبستان دخترانه شهید اسماع

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

گلایه اهالی کوچه دبستان شهید رزمجو از دهیاری نظرآقا + عکس

  • 11:14
  • 375  بازدید

 

نظرآقا سلام _ مدتی است ساکنین کوچه دبستان شهید رزمجو از وضعیت نابسمان کوچه و کم توجهی دهیاری ابراز نارضایتی می‌کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، کوچه دبستان دخترانه شهید اسماعیل رزمجو یکی از کوچه های پر رفت و آمد نظرآقا است که اهالی این کوچه نسبت به کم توجهی دهیاری و شورای روستا معترض هستند.
یکی از ساکنین این کوچه که خواست نامش فاش نشود به خبرنگار نظرآقا سلام گفت: دو سال پیش دهیاری روستا طی اطلاعیه ای از اهالی کوچه های نظرآقا خواست با مشارکت و جمع آوری خودیاری اولویت آسفالت کشی را به کوچه هایی داده می شود که در اقدام این امر پیش قدم بوده اند. و اهالی کوچه دبستان شهید رزمجو به امید وعده دهیاری در حداقل زمان ممکن به نمایندگی آقای رحمان عابدی خودیاری را از ساکنین کوچه جمع آوری نمودند که تا امروز دهیار به وعده خود عمل نکرده است و تمام ساکنین کوچه در این خصوص معترض هستند.

گلایه اهالی کوچه دبستان شهید رزمجو از دهیاری نظرآقا
رحمان عابدی نماینده کوچه دبستان شهید رزمجو به نظرآقا سلام گفت: از خدمات ارزشمند دهیاری و شورای نظرآقا به اهالی و هم ولایتی ها نمی شود به راحتی گذشت اما بعنوان نماینده اهالی محترم کوچه؛ نارضایتی خود را از کم توجهی دهیاری ابراز می دارم که با توجه به مشارکت حداکثری ساکنین این کوچه و گذشت بیش از دو سال؛ آقای موسوی نژاد بر وعده خود مبنی بر آسفالت کشی جامه عمل نپوشانده است که در این خصوص همگی معترض و ناراضی هستند.
نماینده کوچه شهید رزمجو توضیح داد: در دیماه 1393 از تمامی اهالی این کوچه که توان پرداخت هزینه داشتند بصورت مشارکتی خودیاری جمع آوری کردیم که این موضع را هم بصورت حضوری و هم مکتوب چندین بار بعرض دهیاری و شورا رساندیم ولی هنوز هیچ اقدامی جهت آسفالت کشی کوچه صورت نگرفته است.
عابدی نماینده کوچه دبستان شهید رزمجو در پایان ابراز نمودند: عدم توجه مسئولین محلی به مشارکت ارزشمند ساکنین کوچه موجب نارضایتی اهالی آن محل شده است که خواستار نگاه باز و مثبت مسئولین نظرآقا در خصوص پیگیری معضلات و مشکلات این کوچه پر رفت و آمد هستیم.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 7 سال پیش - 18:39
    آقای موسوی گرفتن خودیاری برای چیست؟ مگر مردم چه درآمدی دارند که شما هم می خواهید از آنها پول بگیرید برای آسفالت کردن. اگر مردم خودشان پول آسفالت را بدهند وظیفه شما اینجا چیست؟ نظارت؟
    مردم ناظر نمی خواهند. اگر قرار شد خودشان پول کامل آسفالت را جمع‌آوری کردند دیگه چه نیازی به دهیاری دارند. می روند بت یک پیمانکار صحبت می کنند تا با گرفتن هزینه بی منت کوچه را زیرسازی و آسفالت کند.
  • 7 سال پیش - 18:29
    همه روستاهای بخش سعدآباد کوچه های اصلی و بزرگ خود را بدون گرفتن خودیاری از طرف شورا و دهیارشان آسفالت کردند هی منت سر مردم نزارید که میگوید می‌خواهیم کوچه ها را آسفالت کنیم
  • 7 سال پیش - 15:01
    خدمت دست اندرکاران سایت نظرآقا سلام خدا قوت عرض میکنم.
    دهیار نظراقا فقط خوب بلد است شعار دهد" دهیار یا شورا باید همه را به یک دید ببینند.
    من از اهالی کوچه ی شهید رزمجو نیستم اما می دانم صحبت های آقای رحمن عابدی درست است چون دهیار نظراقا دنبال این نیست که گرفتاری مردم را برطرف بکند. هرجا بیشتر از او تعریف و تمجید بکنند در آن محله کار می کند.
    خدا را خوش نمی اید این طور برخورد می کنید و بین مردم تبعیض قائل هستید.
    خواهش میکنم این نظر را در سایت بگذارید تا دهیار و شورا ببینند
    پاسخ : دوست عزیز؛
    درج نظر شما در نظرآقا سلام تایید گفتارتان نیست.
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.