روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

  ـــــ دومین باخت پیاپی استقلال دالکی به همراه بازیکنان نظرآقایی خود ــــ به گزارش وب سایت نظرآقا سلام، روز جمعه تیم استقلال شهر دالکی با همراه داشتن بازیکنان نظرآقایی خود بهرام و عبدالل

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دو خبر ورزشی از روستای نظرآقا

  • 23:13
  • 307  بازدید

 

ـــــ دومین باخت پیاپی استقلال دالکی به همراه بازیکنان نظرآقایی خود ــــ

به گزارش وب سایت نظرآقا سلام، روز جمعه تیم استقلال شهر دالکی با همراه داشتن بازیکنان نظرآقایی خود بهرام و عبدالله رزمجو در مقابل همشهری خود متحمل باخت دیگری شد.

این بازی با بد سلیقگی مسئولان هیآت فوتبال دالکی روز جمعه  هم زمان با داربی استقلال و پرسپولیس برگزار شد. استقلال دالکی پس از باخت مقابل تیم متحد قلعه سفید این هفته به امید بازی بهتر به مصاف همشهری خود  اتحاد دالکی رفت که این بازی هم مثل بازی گذشته با اشتباه دروازبان خود ( 2 بر 1) نتیجه را به اتحاد واگذار کرد.

ــــــــــــــــــــ  آقای گل سابق جام رمضان سعدآباد پایش را عمل کرد ـــــــــــــــــــــ

به گزارش وب سایت نظرآقا سلام، الله کرم احمدی آقای گل سابق مسابقات جام رمضان سعدآباد بالاخره بعد از مدتها پای خود را به تیغ جراحان سپرد.

بازیکن خوش اخلاق تیم فوتسال اباصالح المهدی نظرآقا که مدتها پیش خود را به همراه تیمش برای حضور در مسابقات دهه فجر سال 91 آماده میکرد در تاریخ (7/11/1391 ) در تمرینات تیم خود در صورتی که هیچ کس هم روی پای او نبود از ناحیه زانوی پای راست به شدت مصدوم شد و دچار نیم پارگی رباط پای راستش شد.

الله کرم احمدی بعد از 7 ماه تحمل این مصدومیت بالاخره در تاریخ (4/6/92) در بیمارستان شیراز پایش را عمل کرد.

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 11 سال پیش - 12:17
    با سلام . امیدوارم دوست خوب و بااخلاق خودم آقا الله کرم هر چه سریعتر بهبودی خود رو بدست بیاره و دوباره شاهد دیدن وی در میادین مسابقات و افتخار آفرینی او در منطقه باشیم . انشالله ( دوستت داریم کوچولوی ریز نقش وخوش فکر )شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.