روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X داستان نظرآقا X نظرآقا سلام X خاطرات روستای نظرآقا X مرکز دهستان زیراه X نظرآقا X روستا X چقدر به خدا اعتماد داریم؟ X خدا X داستان

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

چقدر به خدا اعتماد داریم...؟! (داستان)

  • 2:25
  • 313  بازدید

 

چقدر به خدا اعتماد داریم...؟! (داستان)

یه روز یه کوهنوردی تصمیم به فتح یه قله میگیره.بعد از اینکه بار سفر میبنده واسه اینکه این افتخار تنها نصیب خودش بشه,تنها راه می افته. با تجربه ای که داشته وچون عجله ام داشته سر شب به نزدیکی قله میرسه. و چون میخواسته بین مردم بیشتر محبوب بشه که یه شبه قله رو فتح کرده و قهرمان دلیر مردمش بشه,شب رو هم به راه خودش ادامه میده.

شب بود, فقط سفیدی کمرنگ برف رو میشد دید و صدای زوزه ی باد و سوزش سرما بود و دگر هیچ! مرد به خودش دلداری میداد که  دیگه چیزی نمونده,الانا دیگه میرسم.......که یکدفعه پاش سر خورد و از اون بالا پرت شد پایین.وسط آسمون و زمین بود که دونه دونه خاطراتش اومد جلو چشمش...که خداحافظ ای زندگی...ناگهان بی اختیار چشماش رو بست و فریاد زد..خدایا کمکم کن..یکدفعه احساس کرد که کسی دستش رو دور کمرش حلقه کرد و اون رو بین آسمون و زمین نگهداشت. دوباره فریاد زد .......خدایا کمکم کن........

تو همین لحظه از آسمون یه صدایی اومد که...آیا تو ایمان داری که من کمکت خواهم کرد؟...مرد گفت..آری ایمان دارم..که آن صدا دوباره گفت...پس طنابی که از آن آویزانی را پاره کن...
ولی مرد خیال کرد که خیالاتی شده و طناب رو پاره نکرد.

فرداش تو همه روزنامه ها نوشته شد که..امروز جسد یخ زده مردی که به یک طناب آویزان بود و فقط یک متر با زمین فاصله داشت,در قسمت پایینی کوه پیدا شد...!!!

التمــــــــــــــــــــــــــاس دعــا


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 11 سال پیش - 19:04
    داستان جالبی بود بهتر از داستان حتما بخوانید بود چون اصلش رو قرار دادین
    البته باید بگم خیلی زشته مطالب دیگران رو کپی می کنید ولی منبشو نمی زارین
    توی اینترنت بین الملل همچین کاری دزدی بحساب می آید
    پس بهتره منبع این مطلب رو هم بزارین
    امیدورام که قوانین اینترنت رو بهتر بشناسید بعدا پست بدهید نه همین طور هر چیزی را بدن قوانینش قرار بدین
    شما روی این وبلاگ خیلی ادعا می کنید که بهترین هست ولی قوانین ساده و پیش پا افتاده را رعایت نمی کنید
  • 11 سال پیش - 1:14
    سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز در وبلاگ نظرآقا سلام. طاعات و عبادات شما قبول.لطفا" در صورت صلاحدید در صفحه ی اول درج نمایید.
    روز شنبه 29 تیرماه1392 ساعت 5عصر جلسه ی دفاع آقای حسن صادقی نژاد از پایان نامه ی دوره ی کارشناسی ارشد(فوق لیسانس) در دانشگاه بوشهر بود. اینجانب و سه نفر از همکاران دیگر افتخار حضور در آن جلسه را داشتیم. و ای کاش نوجوانان و جوانان روستای ما در چنین جلساتی شرکت میکردند تا انگیزه ی آنان برای کسب دانش و ادامه ی تحصیل بیشتر شود.قطعا" چنین رویدادهای خوشایندی برای هر انسان بخصوص هم ولایتیها مایه ی خرسندی و امید است. آقای صادقی نژاد با تسلط کامل سوالات هیئت داوران واساتید حاضررا پاسخ داد وبالاترین نمره ی ممکن را برای پایان نامه ی خود از آنان دریافت کرد. این موفقیت شیرین را به آقای صادقی نژاد،جامعه ی فرهنگی وتمام اهالی دانش دوست نظرآقا تبریک عرض میکنم.
    با تشکر: حسین علی پور
  • 11 سال پیش - 22:33
    مرسی از داستانهای پندآمیزتون
  • 11 سال پیش - 16:38
    عالی بوداقای رزمجو.لطفااگرازاین داستانها دارین بازم بنویسین.مرسسسسسسسسسسسی
  • 11 سال پیش - 3:31
    خیلی قشنگ بود فوق العاده بود ممنون آقا علی که همیشه با خلاقیت وب رو بروز می کنی
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.