روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، در چهارمین هفته از مسابقات فوتبال بزرگسالان لیگ زیرگروه شهرستان دشتستان تیم اتحاد نظرآقا نماینده بخش سعدآباد در این رقابت‌ها در یک دیدار خار

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

ثبت اولین شکست در کارنامه تیم فوتبال اتحاد نظرآقا در لیگ زیرگروه شهرستان

  • 13:58
  • 272  بازدید

 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، در چهارمین هفته از مسابقات فوتبال بزرگسالان لیگ زیرگروه شهرستان دشتستان تیم اتحاد نظرآقا نماینده بخش سعدآباد در این رقابت‌ها در یک دیدار خارج از خانه مغلوب  نماینده تنگ زرد شد.

تیم اتحاد نظرآقا

تیم فوتبال اتحاد روستای نظرآقا در دیداری که  در زمین چمن ورزشگاه شهر برازجان برگزار شد با یک گل از نماینده تنگ زرد شکست خورد تا اولین باخت خود را در این دوره از رقابت‌ها را تجربه کند.


نماینده نظرآقا و با کسب این نتیجه در امتیاز 7 باقی ماند و منتظر برگزاری سایر بازی‌های باقیمانده‌ از گروه اول در هفته‌ی آخر رقابت‌هاست.

امسال برای نخستین بار تیمی از نظرآقا در لیگ زیرگروه شهرستان دشتستان حضور دارد.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 7 سال پیش - 0:00
    سلام خدمت ورزش دوستان مدتی است که فوتبال درروستابصورت جدی داره دنبال میشه وجوانی بی ادعا درحال تلاش جهت زنده کردن فوتبال میباشدوتاجایی که من اطلاع دارم باهزینه شخصی تیم فوتبال بزرگسالان رادررقابتهای لیگ زیرگروه شهرستان شرکت داده که درفوتبال نظراقا بی سابقه بوده ولی دریغ ازاینکه شورای اسلامی ودهیاری یک تک ریالی کمک مالی کرده باشندچرااقایان هیچ اهمیتی به ورزش نمیدن یعنی کسی دراین ولات نیست که بتونه مردونه پاسخ بده که چرامسولین حاضرنیستندهیچ گونه همکاری کنندچراخودتورازدین به اون راه چراوقتی جوانی روی به موادمخدرمیاره وزندگیش ازهم میپاشه درمحافل ومجالس حرفش رامیزنیدولی حالاکه جوانی حاضرشده وداره به ورزش ولات کمک میکنه کسی کمکش نمیکنه یکی ازاقایان سوال کنه ایادلیل خاصی دارن که ازورزش فرارمیکنند وگلایه ازپیش کسوتان عزیزکه حتی به خودشون اجازه ندادن که درکنارچندتاجوان حاضربشن وتشویقشون کنن دراین مدت تنهاکسی که تیم راتنهانگذاشت اقای شاپوررزمجوبودندکه جاداره ازشون تشکرکرد
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.