روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

  خوشحالیم که تلاشهای جمعی نتیجه داد شبکه اینترنت روستایی با تلاش فراوان و پیگیریهای مستمر و به دور از هیاهوی جمعی از دوستان به نتیجه رسیدکه ما برخی از دستاوردهای این موفقیت را در سایتها و وبلا

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

خوشحالیم که تلاشهای جمعی نتیجه داد

  • 14:41
  • 563  بازدید

 

خوشحالیم که تلاشهای جمعی نتیجه داد

شبکه اینترنت روستایی با تلاش فراوان و پیگیریهای مستمر و به دور از هیاهوی جمعی از دوستان به نتیجه رسیدکه ما برخی از دستاوردهای این موفقیت را در سایتها و وبلاگ های روستا شاهدیم. این حرکت در نوع خود بزرگترین و مهمترین نماد پیشرفت است. در عصری که به عصر اطلاعات نام گرفته همه دوستان و هم ولایتی هایمان این موضوع را بدانند و البته افتخارش برای همه است که روستای نظرآقا اکنون نه تنها در مقایسه با روستاهای استان و کشور ، بلکه از خیلی از شهرهای استان در زمینه استفاده از این فتاوری با توجه به جمعیت یکه تاز است. و با دارا بودن حداقل (یک سوم) خانواده ها از اینترنت و تمامی ادارات و ارگانها و نهادهای دولتی از اینترنت پر سرعت ، آمار جالبی را رقم زده است. انشاالله در نوشتار بعدی به چگونگی بوجود آمدن این امکان و اینکه چه کسانی پیشتاز این حرکت بزرگ فرهنگی بوده اند ، مطالبی خواهیم گفت.

حسن صادقی نژاد


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 11 سال پیش - 23:06
    سلام و خسته نباشید خدمت دوستان در وبسایت نظرآقا سلام. سه بیت از غزل حافظ را به شما و آقای صادقی نژاد تقدیم میکنم.
    در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم
    سرزنشها گر کند خار مغیلان غم مخور
    گرچه منزل بس خطرناک است و مقصد ناپدید
    هیچ راهی نیست کان رانسیت پایان غم مخور
    حال ما در فرقت جانان و ابرام رقیب
    جمله میداند خدای حال گردان غم مخور
  • 11 سال پیش - 22:18
    سلام دوست عزیز شش لول بند!
    چند نکته را در خصوص نظر حضرتعالی خدمتتان معروض میدارم:
    1- هیچ پروژه و سیستمی نمیتواند بدون اشکال باشد از جمله اینترنت کشور، استان ، تا برسد به روستای ما. بنابر این برای رفع نواقص باید همگی همت کنیم ولی (عجول) نباشیم.
    2- فرمودی افرادی متصدی این امر هستند که سر رشته ا ی ندارند.- توجه داشته باشیم که این افراد در قبال تقاضای ما فقط مسئولیت دارند که امکان ارتباط ما با شبکه و ورود به اینترنت را در صورت وجود زیر ساختهای لازم فراهم کنند. اما مسئول آموزش افراد در نحوه ی استفاده از اینترنت و یا مسئول تبعات بداخلاقی اینترنتی ویا قطع فیبر نوری در زیر آبهای اقیانوس که نیستند.
    3- دوست عزیز . منهم به عنوان یک هم ولایتی مانند مسئولین مخابرات به شما توصیه میکنم که برای رفع عیوب اینترنت،سلسله مراتب را رعایت کنید و طرح اشکال اینترنت را از روستا شروع کنید و در صورت لزوم زحمت رفتن به مرکز استان را متحمل شوید.
    4- از افرادی که قبلا در رابطه با اینترنت روستا فعالیت داشته اند کمال تشکر وامتنان راداریم ولی جالب نیست که پشینهاد کناره گیری به آقای صادقی بدهید ممکن است زبانم لال کسی آنطرفتر فکر کند که شما لحظه شمار چنین فرصتی هستید!
    5- دوست عزیز،آقا یا خانم محترم،توجه داشته باشید که تهمت زدن در هیچ دین یا فرهنگ یا عرف و....وبهر نیتی روا و پسندیده نیست.زیر سوال بردن نظام وزبان دراز داشتن و بدست آوردن مصادر و امکانات روستا در عین نداشتن شایستگی توسط آقای صادقی نژاد، گناه و تهمت بزرگیست که یا باید اثبات کنی ویا استغفار. درغیر اینصورت اگر آقای صادقی هم در این دنیا اهمیتی به این حرفها ندهد ولی در آخرت منتظر تحقق مثقال ذره الشرا یره باشید.این درست نیست در فضای مجازی آنهم بدون نام و هویت قابل قبولی هرچه دلت خواست به دیگران نسبت بدهی. اگر به حرف خودت اعتقاد داری چرا روشن و واضح برخورد نمیکنی؟کار شما مصداق کار آن فردی است که دستش تا آرنج در کوزه عسل ارباب بود و زبانش به بدگویی از ارباب روا زیرا از اینترنتی که آقای صادقی یکی از بانیان ترویج آن در گوشه گوشه ی روستا بوده علیه خودش سوء استفاده میکنید و این کمال بی انصافیست.
  • 11 سال پیش - 3:10
    اقای صادقی نژاد واقعا نمیدونم چه جوری ازتون تشکر کنم.
    متشکریم از کار بزرگتان .
    فقط نمی دانم چرا اقای شش لول بند اعتراض کرده

  • 11 سال پیش - 17:17
    واقعا دستتون درد نکنه از بابت اینتر نت. کار خیلی خوبی بود ،خیلی به نفع ولات بود .ممنون.

  • 11 سال پیش - 1:47
    به نظر من حرف این پسر 16 سال به نام حسین درست تر و منطقی تر از شش لول بند باشه
    با تشکر از همه ی کسانی که در این کار زحمت کشیده ان تا ما الان پای اینترنت باشیم
    از همکاران وبلاگ پر تلاش نظراقا سلام هم متشکریم
  • 11 سال پیش - 21:32
    درخصوص مطلبی که آقایاخانم شش لول بنددرمورد مشکلات شبکه اینترنت درنظرآقانوشته اندازاین که این شبکه دارای اشکالاتی است درست است ولی ظاهرامطالب شمانه تنهادرجهت رفع این مشکل نیست بلکه نادیده گرفتن زحمات جناب آقای صادقی نژادوهمکاران ایشان که انصافادرجهت راه اندازی این شبکه زحمات زیادی کشیده اند.لازم است به استحضارحضرتعالی برسانیم که این کمال بی انصافی است که ماچهارپنجم لیوان پررانگاه نکنیم فقط آن یک پنجم خالی که آنهم قطعاباتوجه به توسعه زیرساختهای شبکه مخابرات کشورپرخواهدشدبنگریم .ششلول بند عزیزتازمانی که ماازخدمات عزیزانی که درجهت آبادانی این محل زحمت می کشندغافل بمانیم نبایدتوقع توسعه وپیشرفت روستایمان راداشته باشیم پس انشاءالله باانتقادسازنده وبدون حاشیه امیداست درجهت شکوفایی روستای عزیزمان تلاش کنیم
  • 11 سال پیش - 16:05
    باسلام به همه عزیزان
    برای دوستانی که ارزش این حرکت بزرگ رامی دانندو(البته قائم به شخص نیست ویک تلاش جمعی بوده،نکاتی را یادآور میشوم.......

    1-زمانی که امثال دوستی (که خود را شش لول بند معرفی کرده)درون روستایمان،ودیگرانی هم متاسفانه ازبیرون برای جلوگیری از ورود این تکنولوژی کارشکنی جدی می کردند،کسانی به گفته ایشان{ با بضاعت کم علمی}اما خالصانه، به دنبال نصب دسنگاهی درمخابرات بودند،که ارزش آن ملیونها تومان است.
    2-ضمن تشکر ازهمه دوستانی که بانظرات ونقدخود ما را مورد لطف قرار دادند،به دوست موسوم به(م. شش لول بند)توصیه میکنم:
    نمیتوان به واسطه اغراض شخصی وبه جبران اینکه جلوی زیاده خواهی و سوءاستفاده شما را گرفته اند،دیگران را مخالف نظام نامید... این بدعت ناپسند خوشبختانه دیر زمانی است،از بالا تاریخ مصرفش گذشته است....ولی متاسفانه به شما نگفته اند.
    3- درآخر با تشکر از عوامل ( نظرآقا سلام )در آینده نزدیک پس از رفع پاره ای مشغله ها، همکاری درزمینه مشاوره اقتصادی و کارآفرینی را برای خوانندگان با شما شروع خواهم کرد


  • 11 سال پیش - 14:50
    با تشکر از آقای صادقی و بقیه دست اندرکاران این امر و به امید استقبال بقیه خانواده ها به خصوص جوانان و درنهایت ساخت یک روستای اینترنتی در کشور
  • 11 سال پیش - 10:58
    من یکی ازمشترکین اینترنت هستم ودر حال حاضربسیار راضی هستم از پیگیریهای شبانه روزی اقای صادقی نژادتشکر می کنم والبته باید ازاقای مرادرزمجو که قبلا اینترنت وایرلس اورده بود هم تشکر کنم هر چند با مشکلات زیادی همراه بود .
  • 11 سال پیش - 1:28
    ازمسئول اینترنت روستااقای صادقی نژاد وهمکارانشان ومسئولین مخابرات برای این کار بزرگ علمی فرهنگی تشکر و قدردانی می شودوامید واریم دربراوردن دیگر نیازهای روستا نیز موفق باشید .
  • 11 سال پیش - 22:36
    با تشکر از اقای صادقی نژاد و دیگر همکاران او ، به امید روزی که روستای ما در تمام عرصه ها پیشرفت چشم گیر داشته باشهشکلکشکلکشکلکشکلک
  • 11 سال پیش - 22:12
    تمایل دارم نکاتی را به عرض آقای صادقی برسانم. خوشحال می‌شوم، مدیران محترم نظرآقا سلام، این مطلب را در قالب جوابیه‌ای جداگانه بر صفحه اول وبلاگ قرار دهند.
    - آقای صادقی! هم اکنون بسیاری از مشترکین اینترنت در روستا از خدمات اینترنتی، بسیار گله‌مند هستند. در واقع، هم اکنون فرد یا افرادی متصدی و عهده‌دار این مسئولیت هستند که خود، کمتر سررشته‌ای از این قضیه دارند. بارها و بارها به دلیل قطعی جریان اینترنت، مجبور شده‌ام شخصاً و راسا با مسئولین بوشهری گفتگو نموده و از آن‌ها پیگیری کنم. آن‌ها نیز مرتباً مرا به مخابرات روستا یا شخص آقای صادقی حواله می‌دهند. که متأسفانه آقای صادقی نه در این زمینه سررشته‌ای دارند و نه پاسخگو هستند و بهتر بگویم؛ نه توان پاسخگویی دارند.
    - آقای صادقی! این که در روستا شبکه اینترنت شبکه‌ای گسترده است، مایه بسی خوشحالی است. ولی این که شما بخواهید این امر را به فرد یا افرادی منحصر کنید، کمال بی‌انصافی است. چه این که قبل از اتصال شبکه مخابرات در روستا شبکه اینترنت وجود داشت. اگر این بیان بنده را قبول ندارید، از این مسئولیت استنکاف ورزید، تا آن گاه ببینیم که آیا این شبکه بر زمین و معطل می‌ماند یا خیر. مطمئن باشید، فرد یا افرادی به مراتب شایسته‌تر از شما این مسئولیت را بر عهده خواهند گرفت.
    - آقای صادقی، من قلبا خوشحال و راضی نیستم که شخصی همچون شما یا دوستان شما که همیشه در زیر سؤال بردن خدمات نظام ید طولایی دارید و زبانی طلبکار، در بدست گرفتن مصادر و امکانات روستا نیز گوی رقابت را از دیگر افراد شایسته بربایند. کار شما مصداق کار آن فردی است که دستش تا آرنج در کوزه عسل ارباب بود و زبانش به بدگویی از ارباب روا.
    - و بالاخره آقای صادقی!‌ درست است که گسترش اینترنت در روستا نماد پیشرفت است (البته بیان دقیق‌تر آن این است که بگوییم نماد توسعه است نه نماد پیشرفت، چون می‌ترسم اگر این دو را به جای هم به کار ببرم، عالمان امر بر من خرده بگیرند)، ولی پیشرفت حقیقی زمانی حاصل می‌شود که مردم و خصوصاً‌ جوانان فرهنگ استفاده از اینترنت را بیاموزند و از اینترنت استفاده فرهنگی کنند (کاری که وبلاگ‌های خوب روستا از جمله همین وبلاگ،‌ برخی از زمینه‌های آن را فراهم کرده‌اند). مطمئن باشید آن روز روز جشن پیشرفت ماست و آن روز است که مطمئن هستیم که این حرکت بزرگ، فرهنگی است. به امید آن روز
    پاسخ : با سلام و تشکر خدمت شما بخاطر نظرات بسیار خوبتان
    دوست عزیز چون نویسنده محترم این مطلب مشخص نیست که چه کسی است و از کجا آمده ، طبق قوانین و مقررات وبسایت از گذاشتن در صفحه اصلی خود داری میکنیم و فقط به صورت یک نظر مطلب شما را انعکاس میدهیم.
    با تشکر از نظرات ارزنده شما
  • 11 سال پیش - 22:07
    باتشکرازآقای حسن صادقی.خداقوت عموجان!
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.