روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

پل با ارزش و مفید که بر روی آب زهکشی (سور ولات) قرار داشت که راه مهم و مفید ارتباطی بین روستای نظرآقا و روستای متروکه ی بنه ی فارسی بود که متاسفانه بعد از سیل عظیم سال قبل متلاشی شده  است و متاس

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

پل زهکشی با ارزش نظـــرآقا به بنه ی فارسی تکلیفش چیست؟(تصاویر)

  • 13:19
  • 507  بازدید

پل با ارزش و مفید که بر روی آب زهکشی (سور ولات) قرار داشت که راه مهم و مفید ارتباطی بین روستای نظرآقا

و روستای متروکه ی بنه ی فارسی بود که متاسفانه بعد از سیل عظیم سال قبل متلاشی شده  است و متاسفانه مسولان اصلا پیگیری نکرده اند.

البته پل روستای نظرآقا به قدمگاه چهارده معصوم هم همین اتفاق برایش پیش آمده بود که با همت مردم شریف نظرآقا و جمع آوری بودجه توسط مردم این پل ترمیم شد و مسولان نمی دانیم چرا اهمیت نمی دهند.

این پل برای کشاورزان ولات و حتی روستا های دیگر بسیار مفید بود که بسیاری از خرمای ولات از نخیلات بنه ی فارسی تامین می شود.

از این گذشته زمین های کاشت گندم هم همین مشکل را دارا هستند , چون بسیاری از مردم نظرآقا اهل بنه ی فارسی بوده اند و در آنجا ملک های زیادی از جمله نخیلات و زمین های کشاورزی دارند که با نبود این پل مجبور به استحلاک زیاد هستند و از راه بسیار دور سربست و یا از راه نسبتا دور چهارده معصوم به محل نخیلات و کشاورزی خود می روند.

حتی بسیاری از مردم بر این عقیده بودند که درست کردن پل ورودی نظرآقا به راه بنه ی فارسی بسیار واجب تر از پل نظرآقا به چهارده معصوم بود

امیدوارم مسئولین این مطلب را ببینید و رسیدگی کنند.

این پل نزدیک به چهار یا پنج ماه هست که خراب شده است و قبلا هم قربانی های مالی گرفته است.

مسولین , شورا ها , دهیار لطفا رسیدگی کنید

تصاویری از پل و راه خراب شده ی نظرآقا به بنه ی فارسی

تصاویر پل نظرآقا به بنه ی فارسی

راه بسیار نا هموار روستای نظرآقا - بنه ی فارسی

تصاویر پل نظرآقا به بنه ی فارسی

پل متلاشی شده ی روستای نظرآقا

تصاویر پل نظرآقا به بنه ی فارسی

پل از نمایی دیگر

تصاویر پل نظرآقا به بنه ی فارسی

پل از نمایی دیگر

تصاویر پل نظرآقا به بنه ی فارسی

پل متلاشی شده ی روستای نظرآقا- بنه ی فارسی

======================

با تشکر از علی رضا بدره جهت همکاری در این قمسمت

عکاس :: علی زیرایی ::

.......................................................


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • بنام خدا-به استحضار میرساند:ازبدووقوع سیل درآذرماه سال 1391 وبروزحوادث ناگوار،وارد شدن خسارات وتخریب پل،راه،زمینهای کشاورزی،مبلمان روستایی ونخیلات اهالی محترم نظرآقامراتب سریعاً به اطلاع مسئولین محترم ادارات مربوطه علی الخصوص بخشداری،فرمانداری،استانداری،جهادکشاورزی بخش شهرستان واستان،اداره راه وشهرسازی شهرستان واستان و....بوسیله مکاتبات به شماره های 622/د/ن مورخه 7/9/1391 و629/د/ن مورخه 10/9/1391 و743/د/ن مورخه 20/10/1391 وده ها تماس تلفنی وده هامراجعه حضوری ازجانب دهیاری نظرآقا پیگیری مستمری درجهت رفع مشکلات خصوصاً راه اندازی مجدد پلهاوجاده 14 معصوم وبنه فارسی صورت گرفته لیکن تاکنون به دلیل کمبوداعتبارات ازجانب ادارات نامبرده شده اقدامی صورت نگرفته است.حتی اعلام داشتیم ماشین آلات دراختیار دهیاری قرارگیردو ما خودمان اقدام به تعمیرورفع خرابیهامیکنیم که متأسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته است. افتخار مادردهیاری نظرآقا انعکاس واعلام سریع وبه موقع مشکلات اهالی وروستاوپیگیری مکررآنهااست.
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.