روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

22 شهریورماه سال 1391 با نیت خدمت به مردم فیهم روستای نظرآقا در امر پوشش خبری مرکز دهستان زیراه اقدام به راه اندازی سایت نظرآقا سلام نمودیم تا بدین طریق خبرهای

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

سایت جدید خبری تحلیلی نظرآقا راه اندازی شد

  • 14:42
  • 525  بازدید

22 شهریورماه سال 1391 با نیت خدمت به مردم فیهم روستای نظرآقا در امر پوشش خبری مرکز دهستان زیراه اقدام به راه اندازی سایت نظرآقا سلام نمودیم تا بدین طریق خبرهای بزرگترین روستای بخش سعدآباد در استان بوشهر را به چشم و گوش هم استانی های عزیزمان برسانیم.

بیش از شش سال گذشت، و در طی این شش سال، مشکلات بسیاری، فراتر از آنچه از ابتدای کار به نظر می آمد، گریبان گیر ما بود اما عشق و علاقه به کار خبر و خبرنگاری نه تنها ما را خسته و دلسرد نکرد بلکه حقیر و همکارانم را قوی تر و مصمم تر از دیروزمان کرد تا در پوشش خبری منطقه گام وسیع تری برداریم.

روستای نظرآقا

امروز با خداحافظی با متداوم ترین سایت روستایی دشتستان بزرگ که افتخار بیش از شش سال فعالیت چشمگیر خبری داشت، اقدام به تاسیس سایت خبری تحلیلی (( نظرآقا )) جامع ترین رسانه مجازی روستایی استان بوشهر به آدرس www.nazaragha.irنموده ایم تا بتوانیم در این زمینه خدمات ارزنده ای بیش از پیش به مردم منطقه سعدآباد، قدیمی ترین بخش استان بوشهر ارائه نمائیم و مردم خوب و فهیم این منطقه بتوانند روزانه با رجوع به (( سایت نظرآقا )) از تمامی اخبار و رویدادهای روستاهای بخش مطلع شوند.

(( سایت خبری تحلیلی نظرآقا )) که با همان مجموعه مدیرتی سابق نظرآقا سلام بصورت کاملا مستقل و بدون وابستگی به حزب و گروه خاصی اداره می شود بنا دارد، علاوه بر خبرهای روستای نظرآقا اقدام به پوشش خبری تمام روستاهای منطقه سعدآباد نماید که در این مسیر حمایت و همراهی شما مردم خوب و عزیز دلگرمی ما خواهد بود تا همچون گذشته موفق و سربلند به کار خودمان ادامه دهیم.

ان شاالله و به امید خداوند بزرگ، تمامی تلاش ما بر این است که در این راه هر آنچه در توان داریم، خالصانه و بدون چشم داشت و منفعت جویی، و صرفا جهت خدمت به مردم شریف و فهیم سعدآباد و پیشرفت و توسعه آن و معرفی هر چه بیشتر منطقه سعدآباد گام مهمی برداریم.



1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.