روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X محمود بازیار حقیقی: دوم و سوم خرداد حماسه ملی بود X سید محمد خاتمی X علی رزمجو X دوم خرداد X سوم خرداد X نظرآقا سلام X سایت X www.nazaragha salam.ir

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

محمود بازیار حقیقی: دوم و سوم خرداد حماسه ملی بود

  • 0:57
  • 213  بازدید

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه خرداد از راه رسید و دوباره یادآور روزهای بزرگ و خاطره انگیز ملت ایران است ، روزهای دوم و سوم خرداد سالروز دو حماسه آفرینی بزرگ در دو عرصه مختلف است ، یکی در عرصه سیاسی و دیگری در عرصه نظامی است .

گرچه دوم خرداد مقدم بر سوم خرداد است لیکن با توجه به جانفشانی های لاله های خونین در سوم خرداد، واجب است همه ما ایرانیان خود را مدیون حماسه سازان سوم خرداد بدانیم .

حماسه سازانی که با عشق به میهن عزیزمان و با اعتقاد راسخ به مبانی دینی و مذهبی حماسه ای با شکوه خلق کردند که دشمنان را مات و مبهوت کرد و باعث شد خونین شهر دوباره خرمشهر شود و این پاره تن ایران زمین به دامن سرزمین مادری خود بازگشته و از لوث وجود دشمن بعثی پاک شود.

یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس بخصوص شهیدان افتخار آفرین فتح خرمشهر را گرامی می دارم و به ارواح مطهر و ملکوتی همه آنانی که موجب عزت و اعتبار برای ایران عزیز شدند درود می فرستم و سالرور فتح خرمشهر را به همه ایرانیان تبریک عرض می کنم .

"حماسه سوم خرداد گوهر تابناکی است که بر پیشانی ملت ایران همواره میدر خشد" این سخن زیبا را هر ایرانی باید در حافظه دراز مدت خود بسپارد و همواره بیاد داشته باشد که از زبان مبارک چه کسی بیان شده است ،

آری همان طور که حماسه سوم خرداد متعلق به همه ایرانیان است ، حماسه دوم خرداد 76 نیز متعلق به همه مردم بزرگوار ایران است ، رهبر بزرگ و فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای دوم خرداد را به دلیل حضور سی میلیونی و چشمگیر مردم در پای صندوق های رای حماسه نامید و این حماسه متعلق به شخص و گروه خاصی نیست بلکه به باور پرچمدار اصلاحات جناب آقای سید محمد خاتمی "دوم خرداد روز مردم است ".

صاحبان اصلی حماسه بزرگ دوم خرداد همان مردمی هستند که صاحب کشور و انقلابند ، مردمی که با بستن پیمان با امام خویش روز پیروزی 22 بهمن را رقم زدند و اوج فداکارهای خودشان را در چنگ تحمیلی با تقدیم عزیز ترین سرمایه های خویش نشان دادند.

17سال پیش ملت فهیم ایران در دوم خرداد 76با درک صحیح از شرایط کشور به خصوص در عرصه بین المللی دست به انتخاباتی زدند که الحق نامی برازنده تر از حماسه نمی توان بر آن نهاد مولود دوم خرداد 18 خرداد،22 خرداد،24 خرداد و به امید حضرت باریتعالی ،بهاری اندر زمستان 94 خواهد بود بنابر این جا دارد یاد و خاطره حماسه جاویدان دوم خرداد را گرامی بداریم و این فرخنده روز را بر همه ی آزادی خواهان و عدالت جویان و فعالین جامعه مدنی تبریک و تهنیت عرض نمایم.

حماسه بزرگ دوم خرداد یعنی ....... حماسه دوم خرداد ، روز تحقق شعار زیبای ایران برای همه ایرانیان بود . حماسه دوم خرداد ، روز جامعه مدنی روزعدالت و آزادی است .

حماسه دوم خرداد روز حضور شور انگیز نسل با شعور و نو پای انقلاب در تعیین سرنوشت و روز تلاش ملت برای آبادانی است . حماسه دوم خرداد ، دوره تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران است .

حماسه دوم خرداد ، روز تبدیل تهدیدها به فرصت ها بود . حماسه دوم خرداد ، مظهر اتحاد ملی در کشور بود .

حماسه دوم خرداد ، عزت و اعتبار ایرانیان را در عرصه بین المللی بالا برد . حماسه دوم خرداد ، روز استقبال از قانون گرایی، روزتلاش برای استقرار قانون اساسی و روز رای قاطع به قانون گرایی و قانون اساسی بود .

حماسه دوم خرداد ، روز جشن آزادی اندیشه و امنیت ابراز آن بود . حماسه دوم خرداد، به ما آموخت اراده ملت بر هر اراده دیگری پیروز می شود. حماسه دوم خرداد ، یادآورارایه نظریه گفتگوی تمدن ها و تعامل ملتها از سوی رئیس چمهوری بزرگی است که در باره حماسه سوم خرداد می فرماید:

"حماسه سوم خرداد گوهر تابناکی که بر پیشانی ملت ایران همواره میدر خشد"

چه درسهایی از حماسه دوم خرداد بیاموزیم؟

حماسه دوم خرداد به ما آموخت رای مردم حرف اول و آخر را می زند . حماسه دوم خرداد به ما آموخت اگر خواستار دموکراسی هستیم باید زمینه اعمال حق و آزادی مردم را که در رای دادن آشکارا میشود فراهم کنیم . حماسه دوم خردادبه ما آموخت که تغیرات را فقط در چارچوب نظام می خواهیم و نه در خارج ازچا ر چوب نظام و این پیام بسیار روشنی به دشمنان ایران داد که حماسه سازان دوم خردادخواهان ایرانی آباد و آزاد لیکن در چارجوب قبول قانون اساسی و ولایت فقیه است و. حماسه دوم خردادبه ما اموخت رمز عبور از شب های طولانی ، امیدواری به فرداهای روشن است پس دست در دست هم دهیم به مهر و با نصب العین قرار دادن شعا رامسال که دولت و ملت ،همدلی وهمزبانی است در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز با حضور میلیونی خود و با رای آگاهانه صد واقعه چون دوم خرداد بسازیم .

با تشکر

رئیس شورای اسلامی مرکز دهستان زیراه (نظرآقا)

محمود بازیار حقیقی



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.