روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X جوان ناکام X سبحان ستوده X یزدانپرست X نظراقا سلام X جوان نظرآقایی طعمه آب شد X ماجد یزدانپرست

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

جوان نظرآقایی طعمه آب شد

  • 1:23
  • 390  بازدید

 

 به  گزارش پایگاه اطلاع رسانی  نظرآقا سلام، روز جمعه 18 اردیبهشت ماه 1394 جوان نظراقایی ، ماجد یزدانپرست فرزند حسین یزدانپرست که همراه با خانواده  و اقوام خود جهت تفریح به رودخانه دالکی (دریاقلی ) رفته بودند، به دلیل بی احتیاطی  طعمه ی آب شد.

به گفته نزدیکان قربانی:ماجد برای صید ماهی به زیر آب میرود ؛ دقایقی می گذرد ولی او از آب بیرون نمی آید دوستان و پسر عموی وی که شاهد ماجرا بودند به زیر آب به کمک وی میشتابند و هر چقدر تلاش میکنند که دست وی را که  زیر تخته سنگ گیر کرده بود را آزاد کنند بی فایده بود و نا امید به سطح آب بر می گردند. و متاسفانه این جوان ناکام در جلوی چشمان خانوده اش جان میدهد

روحش شاد و یادش گرامی 

گفتنی است مراسم تشییع پیکر این مرحوم در روز شنبه مورخ 19/2/1394 ساعت 5 از آرامگاه شهر برازجان تا آرامستان ابدیش در نظراقا می باشد.

ماجد یزدانپرست



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.