روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X کاهش 100 درصدی برداشت گندم در نظرآقا X علی شمس X کساورزی X روستا X تصاویر X غله X گنوم X حسین زیرایی X خشکسالی X بوشهر X علی رزمجو X نظرآقا سلام X وبلاگ

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

کاهش 100 درصدی برداشت گندم در نظرآقا (تصاویر)

  • 11:28
  • 265  بازدید

 

نظرآقا سلام- حسین زیرایی از کشاورزان برتر در امر کشت غلات نظرآقا از کاهش 100 درصدی برداشت گندم در نظرآقا خبر داد.

حسین زیرایی گفت: کاهش شدید بارندگی و خشکسالی در سال جاری باعث شد تا برداشتی از مزارع گندم و جو دیم و آبی در نظرآقا نداشته باشیم.

به گزارش پایگاه  اطلاع رسانی نظرآقا سلام ، حسین زیرایی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: امسال شاهد کاهش شدید بارندگی‌ها در استان بوشهر بودیم که این موضوع باعث شد تا شاهد کاهش چشمگیر و کم سابقه برداشت گندم در سطح نظرآقا (مرکز دهستان زیراه ) باشیم.

وی با اشاره به کشت 500 هکتاری گندم در نظرآقا، خاطرنشان کرد: آمارها نشان میدهد امسال اراضی نظرآقا بیشتر از هرسال زیر کشت رفته بود اما بدلیل میزان بارش بسیار کم در کل استان شاهد کاهش 100 درصدی برداشت گندم و جو در نظرآقا بودیم.

آقای حسین زیرایی اضافه کرد: امسال در فصل زراعی جاری شاهد وضعیت نامناسب بارندگی و خشکسالی بودیم که این موضوع باعث خسارت 100 درصدی به اراضی گندم آبی و دیم نظرآقا شده است و کل برداشت گندم از اراضی نظرآقا 5 تن بوده که آمارهای سالهای گذشته رقمی معادل 600 تن را نشان میدهد.

 

برداشت گندمروستای نظرآقا

برداشت گندمروستای نظرآقا

امرالله اورا

برداشت گندم روستای نظرآقا

برداشت گندمروستای نظرآقا - دستگاه کامباین

برداشت گندم روستای نظرآقا

برداشت گندم روستای نظرآقا - امرالله اورا

عکس: علی شمس



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.