روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X حجت الاسلام حسین رزمجو:X حجت الاسلام حسین رزمجو: عده ای در بوشهر مخالف هرگونه کنسرت مجوزدار هستند X مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر X نظرآقا سلام X بزرگا

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

حجت الاسلام حسین رزمجو: عده ای در بوشهر مخالف هرگونه کنسرت مجوزدار هستند

  • 14:00
  • 335  بازدید

 

حجت الاسلام حسین رزمجو، مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر در نشست صیانت از عفاف و حجاب و حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی استان بوشهر اظهار داشت: ستاد صیانت از عفاف و حجاب و حقوق شهروندی عهده دار انجام دو مقوله‌ای است که نظام بهای سنگین خون شهدا را برای آن داده است.

عده‌ای در این استان مخالف برگزاری هرگونه کنسرت موسیقی هستند

 

وی با اشاره به اینکه عده‌ای در این استان مخالف برگزاری هرگونه کنسرت موسیقی مجوزدار هستند، خاطرنشان کرد: پس از برگزاری یک کنسرت موسیقی در بوشهر حتی شاهد ایراد سخنان اعتراضی در خطبه‌های نماز جمعه در مورد اجرای یک کار قانونی بودیم.

 

برخی مخالفت‌ها مردم را دلزده می‌کند

حجت الاسلام رزمجو افزود: وقتی با ایشان مذاکره کرده و به آنان گفته شد، در سالن‌های اجرای کنسرت موسیقی، خانم‌ها را یک طرف سالن و آقایان را در طرف دیگر سالن نشانده و در ردیف های وسط آنها، نیروهای انتظامی می نشینند تا هم این کار قانونی به لحاظ ایجاد شادابی و نشاط در جامعه، انجام شود و هم نگرانی از بابت موضوع مختلط نبودن آقایان و بانوان در سالن کنسرت وجود نداشته باشد و در مقابل، در خطبه‌های نماز جمعه برای اجرای یک برنامه قانونی به شکل صحیح از مسئولان استان تشکر شود، این مساله مورد تایید و مقبولیت قرار نگرفت و با استانداری همکاری نشد.

 

به نوشته مهر، وی با اشاره به اینکه اینگونه برنامه های در استان های دیگر به راحتی و بدون مخالفت، در حال انجام است اضافه کرد: مخالفت های این چنینی با انجام یک کار قانونی، جوانان را دلزده می کند و این امر را به جامعه القا می کند که عده ای در حال لج و لجبازی با جوانان هستند لذا نیاز به اتخاذ راهکاری ملی برای اجرای کنسرت های موسیقی مجوزدار در استان ها است.

 

گفتنی است به تازگی کنسرت سیروان خسروی در بوشهر با وجود مجوز وزارت ارشاد و تغییر چندباره زمان آن، هفته پیش و یک ساعت پیش از سانس اول با دستور اداره اماکن نیروی انتظامی لغو شد.

 

پیش از این در آذرماه نیز کنسرت موسیقی محلی لیان که پس از 20 سال برای اجرا در بوشهر مجوز گرفته بود، به دلیل تجمعات مخالفان موسیقی تنها در یک سانس برگزار شد.

 

اتفاقاتی که سرمایه گذاری برای برگزاری چنین برنامه هایی را با چالش جدی مواجه ساخته و حالا حالاها باید قید اجرای کنسرت های موسقی مجوز دار در بوشهر را زد.

 

منبع: خلیج فارس



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 9 سال پیش - 6:04
    سلام، حالا بعد چندین سال تلاش وآبروداری، آقای رزمجو دارن تبلیغ تاروتنبک بوشهریا رو میکنن کدوم اسلامی گفته رقصو پایکوبی مجازه فقط از خودتون فتواصادرمیکنید گروه لیان توماه صفر رفته توسوید کنسرت اجراکرده اونوقت ی مشت بی لیاقت ازشون دعوت میکنند جلو نماینده رییس جمهور اجرا داشته باشند، خوب کواون عشق اهل بیت که ازش دم میزنن واقعاً که


    پاسخ : با سلام خدمت شما
    تو یکی از کامنتهاتون نوشیتد بودید:
    ( جناب آقای بزرگوار چرا نظر منو نزاشتین مگه توهین کرده بودم یا حرف حق بود )
    ما قصد فیلتر کردن نظرآت شما و هیچ کس را نداریم.
    دلیل با تآخیر تآیید شدن و ثبت نشدن به موقع نظر شما در سایت، نبود تمام وقت بنده در مدیریت نظرآقا سلام به دلیل مشغله کاری است.
    اینم بر ثبت نظر جنابعالی بدون هیچگونه ویرایشی.
    لطفآ توجه فرمائید ...
    1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
    2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
    3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
    4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.
    با تشکر علی رزمجو ــ مدیر پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام
  • 9 سال پیش - 11:21
    احسنت بر سرباز ولایت حرف دل منو زدی من نمی دونستم چی بگم راجع به این بر نامه ها.
  • 9 سال پیش - 17:26
    حالا ما به توصیه حضرت اقا برای عدم رواج موسیقی تو جامعه گوش کنیم یا نظر اقای رزمجو؟کدومش بیشتر به فکر مردمه؟
    مشکل مردم برگزار نشدن کنسرته یا بیکاری جوانان،مشکل ازدواج؟و فشار اقتصادی؟با چه چیزی می خوان سر مردمو گرم کنن تا یادشون بره که چه مشکلاتی دارن
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.