روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

ساعت کاری تراکتور داران شهرستان دشتستان به تصویب رسید ( صورتجل روستای نظرآقا X ساعت کاری X تراکتور داران X نظرآقا سلام X علی زیرایی X شورای اسلامی X محمود بازیا

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

ساعت کاری تراکتور داران شهرستان دشتستان به تصویب رسید ( صورتجلسه شورای اسلامی نظرآقا )

  • 13:59
  • 1065  بازدید

 

طبق دعوت کتبی از کلیه ی مدیران مراکز خدمات جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان و نمایندگان تراکتور داران بعلاوه جناب آقای مهندس جلالی دبیر اجرایی نظام صنفی کار های کشاورزی رئیس صنف کشاورزی شهرستان دشتستان جلسه ای راس ساعت 9:30 روز دوشنبه مورخ 24/6/93 در محل نمازخانه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برگزار گردید.

ابتدا آیاتی از کلام الله مجید تلاوت شد. آنگاه پیرامون دستور جلسه که در خصوص تعیین نرخ ساعت کار تراکتور در سطح شهرستان بود بحث تبادل نظر گردید که در پایان نظرخواهی اقشار مختلف حاضر در جلسه شامل نمایندگان تراکتور داران مسئولین مراکز خدمات کشاورزی و مسئولین نظام صنفی و نماینده مدیریت جهاد کشاورزی مراتب زیر به تصویب حاضرین رسید.

مراتب مورد تصویب

1 - تراکتور 4 سیلندر به ازاء عملیات شخم با گاو اهن - دیسک - لور - بزر پاشی - کود پاشی - فاروور - مرزبندی هر ساعت 25/000 ریال.

2 - تراکتور 4 سیلندر جفت محور به ازاء کلیه عملیات ردیف اول هر ساعت 280/000 ریال .

3 - تراکتور 6 سیلندر تک محور و جفت محور به ازاء کلیه عملیات ذکر شده در ردیف اول هر ساعت 310/000 ریال.

4 - در مناطقی که عرف کاشت به صورت هکتاری است . با توجه به کاربرد ساعت در هر هکتار , هر کدام از عملیات شخم بر اساس نرخ ساعت های فوق ذکر محاسبه می گردد.

5 - نظارت بر حسن انجام مصوبه بر عهده ی مراکز خدمات جهاد کشاورزی مناطق و شوراهای اسلامی شهر و روستا است که بوسیله مراکز به آنان اعلام می گردد.

6 - در صورت تخلف و گزارش مراکز خدمات جهاد کشاورزی مناطق و یا شوراهای اسلامی شهر و رستا با هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی و سامانه سوخت سهمیه سوخت یارانه ای و آزاد متخلف قطع خواهد گردید.

7 - در صورت تعغیر قیمت سوخت توسط دولت در طول سال زراعی بازبینی مجدد ساعت کار تراکتورداران توسط نظام صنفی صورت می گیرد.

8 - این مصوبه برای مدت یکسال زراعی یعنی از اول مهر سال 1393 تا پایان شهریور 1394 تعیین گردیده است.

صنف کشاورزی شهرستان دشتستان

از طرف شرای اسلامی روستای نظرآقا

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.