روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

پیام تبریک محمود بازیار حقیقی رئیس شورای اسلامی نظرآقا به مناسبت هفته ی دولت X پایگاه اطلاع رسانی روستای نظرآقا X نظرآقا سلام X پیام تبریک X هفته دولت X محمود

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

پیام تبریک محمود بازیار حقیقی رئیس شورای اسلامی نظرآقا به مناسبت هفته ی دولت

  • 12:42
  • 269  بازدید

 

بنام خدایی که خاک آفریدکز آن خاک، انسان پاک آفرید

تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های دلیر مردانی بوده که غیر از خدا هیچ هدفی نداشته و تمام اهدافشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

هفته دولت فرصتی دوباره است تا نیروهای ارزشمند و فداکار دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق‌ های تازه ای از پیشرفت و توسعه را در سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب مزین به " سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نامگذاری گردیده را به منصه ظهور رسانیده و زمینه‌ های رشد و پیشرفت روز افزون کشور را در حیطه‌های گوناگون به ویژه در خصوص رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم انقلابی، ایجاد فضای آرامش و امید در کشور، ایجاد چتر عدالت اجتمایی بر سر تمام ایرانیان و اجرای شعارهای دولت تدبیر و امید را فراهم آورند.

اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم شورای اسلامی و دهیار پرتلاش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به‌ ویژه شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان شجاع و قهرمان و کارمندان مخلص و دلسوز کشور تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از در گاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

ریس شورای اسلامی نظرآقا کوچک شما بازیار

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 10 سال پیش - 16:32
    اغا کسی از شما تبریک نخواست اول برید به مشکلات روستا رسیدگی کنید اصلا خبر دارید ک خط واحد رو برداشتن؟ واقعا شرم اوره
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.