روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

  به گزارش وب سایت نظرآقا سلام، شاپور رزمجو خادم و مدیر هیئت تعزیه خوانی سیدالشهداء روستای نظرآقا به همراه شاکر شکیبا کارگردان و تنی چند از بازیگران این هیئت با حضور در منزل ابراهیم ابراهیمی (شی

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

جمعی از عوامل تعزیه نظرآقا به عیادت شیخ بریم پیشکسوت این هیئت رفتند(عکس)

  • 0:34
  • 469  بازدید

 

به گزارش وب سایت نظرآقا سلام، شاپور رزمجو خادم و مدیر هیئت تعزیه خوانی سیدالشهداء روستای نظرآقا به همراه شاکر شکیبا کارگردان و تنی چند از بازیگران این هیئت با حضور در منزل ابراهیم ابراهیمی (شیخ بریم) پیشکسوت تعزیه این روستا از اوعیادت و در جریان آخرین وضعیت وی قرار گرفتند. شاپور رزمجو مدیر تعزیه نظرآقا ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های خالصانه این پیشکسوت و پیر غلام امام حسین (ع) درعرصه تعزیه که به گفته وی، از گنجینه ها و افتخارات تعزیه روستای نظرآقا به شمار می رود، خطاب به ابراهیم ابراهیمی (شیخ بریم)، گفت: شما با نقش آفرینی های خود جایگاه ثابتی در خاطرات نسل های مختلف دارید و امیدواریم که خداوند این افتخار را بیش از پیش نصیب ما کند تا بتوانیم بیشتر در خدمت شما باشیم و از تجربیات گرانبهای شما بهره ببریم.

شاکر شکیبا کارگردان تعزیه نظرآقا نیز با آرزوی سلامتی برای تمامی پیشکسوتان و پیرغلامان تعزیه نظرآقا گفت: با توجه به اینکه پیشکسوتان، نقش مهمی در رشد و تعالی تعزیه خوانی روستا برعهده داشته اند و دارند و سالها پیش بضاعت و توان خود را در این راستا به کار گرفته اند، هویت تعزیه نظرآقا نیز به نام پیشکسوتان تعزیه این دیار گره خورده و با تلاش همگان به خصوص شما پیشکسوتان و پیرغلامان، امروز صاحب تعزیه ای ارزشمند و تاثیرگذار در سطح شهرستان و استان هستیم.

ابراهیم ابراهیمی (شیخ بریم) پیشکسوت تعزیه نظرآقا از حضور جمعی ازعوامل تعزیه روستا در منزلش ابراز خرسندی و خوشحالی کرد. ایشان از برکات حضرت سیدالشهداء (ع) در زندگی خود در این سالیان سخن گفت و خاطرات زیبایی از فرزند مرحومش عبدالله ابراهیمی ( شبیه خوان بزرگ و خوش صدای تعزیه نظرآقا ) بیان کرد که اشک همه را سرازیر نمود. ابراهیم ابراهیمی (شیخ بریم) با کهولت سن و بیماری اما با همان شور و حرارت همیشگی اش قسمت هایی از نسخ قدیمی تعزیه را با صدای گرم خود اجرا کرد که ما را دگرگون و به یاد خاطرات دوران کودکیمان انداخت. در بین این صحبتها تصاویر گرانبهایی توسط سجاد ستوده نیا از صحبت های این پیشکسوت بزرگ(شیخ بریم) جهت نگه داری در آرشیو تعزیه نظرآقا ثبت و ضبط شد. در پایان نیز تمام عوامل عکس یادگاری با ابراهیم ابرهیمی (شیخ بریم) انداختند.

شیخ بریم چند سالیست به خاطر کهولت سن و اخیرآ زانو درد ، در برازجان، منزل شخصی خود توسط خانواده محترمش تحت مراقبت قرار دارد.

 

شیخ بریم

شیخ بریم

شیخ بریم

شیخ بریم

شیخ بریم

شیخ بریم

شیخ بریم

شیخ بریم

شیخ بریم

شیخ بریم

شیخ بریم

شیخ بریم

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 11 سال پیش - 20:30
    واقعا یاد قدیمیا بخیر ( عبدالله ابراهیمی ) یادمه همیشه زمان بچگیم که با دوستام تعزیه در می آوردیم
    همیشه مو کل عبدالله بیدم خدا بیامرزش همسایمون بود خودش هم در جریان بود که مو خیلی بهش علاقه دارم و همیشه در تعزیه تو کوچه مو نقش کل عبدالله هستم.
  • 11 سال پیش - 23:35
    بنام خدا-افتخاراست که امروزمان رانشانه وثمره دیروزمان بدانیم.هنروتوفیق است که یادآوریم پیشکسوتان وپیران مان را.خداونداجرتان دهد.قطعاایشان بسیارخوشحال شده است واین کاربسیارارزشمندی است که مادردوران وگذران زندگی اخلاق وروابط اجتماعی رافراموش ننماییم.انسانهای بزرگ دارای اخلاق ورفتاربزرگ هستند.ازاین اقدام خوب ونیکواستقبال میگرددوآمادگی همراهی وکمک درتوسعه آنراداریم.اجرکم عندالله.
  • 11 سال پیش - 18:03
    کاش هیئت های دیگه روستا هم چنین کاری را انجام دهند ........
  • 11 سال پیش - 17:49
    شک نمیکنم این مهمانی را شاپور رزم جو ترتیب داده چون بسیار آدم خوش برخوردی است و بارها در تمرین های تعزیه ادبش را در مقابل آدمهای کوچکتر از خودش دیده ام که چجوری به انها احترام می گذارد. من امسال سال اولم بود که به تعزیه امدم و این برایم خیلی جالب بود و اگر امام حسین قبولم کند همیشه در تعزیه می مانم و نوکری میکنم
  • 11 سال پیش - 17:34
    آفرین بر این کار فرهنگی
    و آفرین بر شما که پیشکسوتان و پیرغلام های روستا را فراموش نمی کنید/ اینها از افتخارات تعزیه نظرآقا هستند/ اگر امکان دارد از دیگر تعزیه خوان های قدیمی همچین گزارشی تهیه نمایید.
  • 11 سال پیش - 17:04
    سلام اگرخبر دار می شدیم شما را همراهی می کردیم
  • h.r
    11 سال پیش - 11:09
    ضمن تشکروسپاس /اینها درواقع گنجینه های هستندجاودانه وماندگاراگر امکان داردکلیپ های صوتی ایشان راروی وبلاگ قراردهید.
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.