روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X توقف تیم امید نظرآقا مقابل استقلال تل سرکوب X اخبار ورزشی نظرآقا X وبلاگ روستای نظرآقا X تیم فوتبال امید نظرآقا X فوتبال نظرآقا X علی رزمجو X نظرآقا سلام X با

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

توقف تیم امید نظرآقا مقابل استقلال تل سرکوب

  • 10:37
  • 329  بازدید

 

به گزارش وب سایت نظرآقا سلام،

تیم امید نظرآقا که به نظر می رسد خود را برای حضور در جام حذفی منطقه سعدآباد آماده می کند عصر دیروز پنج شنبه (11/7/1392) در یک بازی دوستانه در استادیوم شهر سعدآباد مقابل تیم استقلال تل سرکوب متوقف شد.

در این بازی ابتدا تیم امید نظرآقا روی حرکت بسیار خوب ایوب پرن و زیرکی محمدرضا هاشمی پور به گل دست یافت. تیم امید بعد از به ثمر رساندن گل اول خود دست از حمله بر نداشت و بلافاصله علی زیرایی با یک شوت زیبا در محوطه جریمه دروازه استقلال تل سرکوب را برای دومین بار باز کرد که داور مسابقه به درستی گل را آفساید و مردود اعلام کرد.

از چهره و ساق پای بازیکنان تیم امید معلوم بود با بی تمرینی حتی در ابتدای بازی هم بسیار خسته شده اند. و همین ضعف بدنی هم کار دستشان داد.

و طولی نکشید که تیم استقلال از خستگی و  اشتباه بازیکنان امید در خط دفاعی نهایت استفاده را کرد و به گل تساوی و حتی برتری ( 2 بر 1 ) دست یافت. تا نیمه اول با همین نتیجه پایان یابد.

با شروع نیمه دوم داور خطای پنالتی را روی بهرام رزمجو اعلام کرد و ایوب پرن که این روزها در لیگ سه فوتبال کشور در تیم توحید بوشهر توپ میزند با بی دقتی پنالتی را از دست داد تا بازی با همین نتیجه ادامه پیدا کند.

در ادامه بازی تیم استقلال تل سرکوب به حملات خود اضافه کرد تا اینکه در دقیقه 80 گل دیگری را وارد دروازه امید کرد. تیم نظرآقایی که دوست نداشت در اولین مسابقه دوستانه خود بعد از مدتها بازی را واگذار کند با چند تعویض روش بازی خود در خط میانی و حمله تغییر داد و با حملاتی گسترده بر روی دروازه تل سرکوب موفق شد با گل محمدرضا هاشمی پور و تک گل بهرام رزمجو در دقیقه 90 بازی را ( 3 بر 3 ) مساوی کند. تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

بازیکنانی که در این دیدار حضور داشتند:

اکبر اورا - احمد اورا - محمد پرن - بهرام رزمجو - محمد زیرایی - رحمان کرمی - محمدرضا هاشمی پور - مسلم ابراهیم پور - امرالله فتحی - روح الله احمدی - علی زیرایی - عبدالعلی شمس - صادق فتحی - ایوب پرن -جواد یزدانپرست (سربست).

×××


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 11 سال پیش - 14:46
    گزارش بسیار عالی بود ایول به مدیران ای سایت که همه ی اخبار رو پوشش می دهند لطفا سعی کنید همراه با اخبارتون عکس های خوبی هم قرار بدین تا جذابیتش بالا تر برود
    امیدوارم تیم امید بعد از سالها دوباره به اوج برگرده و بتونه حداقل اسم نظرآقا را سرپا نگه داره
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.