روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X مسلم پراینده X تیم سیدالشهداء نظرآقا X اخبار روستای نظرآقا X مسابقات جام رمضان نظرآقا X خبرهای ورزشی از روستای نظرآقا X جام رمضان در نظرآقا X فوتسال نظرآقا X

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

مصدومیت شدید مسلم پراینده پیروزی را به کام مسئولان و بازیکنان سیدالشهداء تلخ کرد(عکس)

  • 19:02
  • 700  بازدید

 

شب گذشته شاگردان بهرام رزمجو در تیم سیدالشهداء نظرآقا موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر از سد آبی پوشان عبور کنند

به گزارش وبسایت نظرآقا سلام؛ در ادامه رقابتهای جام رمضان92 نظرآقا تیم سیدالشهداء موفق شد با نتیجه ( 3 بر صفر ) از سد آبی پوشان این روستا عبور کند.

در این دیدار ابتدا شاگردان  بهرام رزمجو  با شروع مسابقه ، بازی را در دست گرفتند و با گل دقایق ابتدایی محمدرضا هاشمی پور از آبی پوشان سه امتیازی  پیش افتادند. در ادامه بازی تیم آبی پوشان حملات نصف و نیمه ای را انجام دادند اما قادر به گل زنی نبودند. این  تیم سیدالشهداء بود که با یک بازی منطقی و خوب توسط فرشید محمدی گل دوم را برای این تیم  به ثمر رساند. و نیمه اول با همین نتیجه ( 2 بر صفر ) بسود زردپوشان سیدالشهداء به پایان رسید.

اما با شروع نیمه دوم هر دو تیم برای زدن گل به میدان اومده بودن و بر روی دروازه همدیگر حمله  میکردند. تیم سیدالشهدا که بیشتر بازی را در دست داشت از روی یک ضربه  گرنر به خوبی استفاده کرد و با  پاس رو به بیرون زیبا ، عبدالله رزمجو گل سوم تیمش را به ثمر رساند. در حالی که این دیدار با همین نتیجه رو به پایان بود شاهد حرکت خشن بازیکن آبی پوشان بودیم که باعث مصدومیت بسیار شدید مسلم پراینده مدافع تیم سیدالشهداء از ناحیه ساق پا شد که بطور کلی ساق پای چپ او شکسته و از هم جدا شد.

بازی بطور کامل متوقف شد و تمام بازیکنان به کمک این بازیکن شتافتند و با تماس با اورژانس این بازیکن را به بیمارستان انتقال دادن. بعد از این اتفاق بسیار بد مسابقه دیگر ادامه پیدا نکرد و داور مسابقه ، بازی را با قوانین مسئول این مسابقات ( 3 بر صفر ) بسود سیدالشهداء اعلام کرد. به گزارش وبسایت نظرآقا سلام ، در دیگر بازی این شب دوتیم اباصالح نظرآقا و شهدا راهدار به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه ( 4 بر صفر ) بسود دیگر تیم نظرآقایی به پایان رسید.

تصاویر بازی تیمهای سیدالشهداء و آبی پوشان نظرآقا بعدا از آرشیو نظرآقا سلام قرار می گیرد

مصدومیت مسلم پراینده

آرزوی سلامتی برای مسلم پراینده فوتبالیست نظرآقایی تیم سیدالشهداء

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 11 سال پیش - 13:04
    بنام خدا- بسیارمتأسف واندوهگین شدیم ازبروزاین حادثه.ان شاءالله که هرچه سریعترسلامتی وبهبودی کامل خویش رابه دست آورند.ایشان فردی باشاخصه های بسیار ارزشمندهستند.خداوندایشان راشفادهد.
  • 11 سال پیش - 18:49
    سلام با ارزوی سلامتی هر چه زودتر مسلم خان دوست داریم خبر جدید درباره حال او داشته باشیمشکلک
  • 11 سال پیش - 14:36
    به امید سلامتی هر چه زودتر برادر عزیزمان مسلم پراینده.
  • 11 سال پیش - 13:09
    به نظرم اولین کسی که متوجه شد پای مسلم شکسته من بودم واقعاً وحشت کردم . خیلی ناراحت شدم چون بازیکن بسیار ارزشمندی برای ما بود از خداوند منان در این روز های خوب رمضان می خواهم که هر چه زودتر این دوست خوب سلامتی کامل خودش را بدست بیاره . یه نکته جالب اینکه وقتی مسلم در ماشین آمبولانس بود و می خواست بره از نتیجه بازی سوال می کرد و این نشان تعصب این بازیکن بود
  • 11 سال پیش - 10:30
    با سلام آقای مسلم پراینده شخصی با اخلاق ودو س داشتنی هستش و همچنین بسیار تعصبی نسبت به تیمی که در آن بازی می کند امیدوارم این بازیکن با اخلاق هرچه سریعتر بهبودی خود را بازیابد و به میادین فوتبال برگردد.شکلک
  • 11 سال پیش - 2:51
    با آرزوی بازگشت سلامتی کامل برای این ورزشکارعزیز وپرتلاش ازدیگرورزشکاران میخواهم که دربازی تنها به زدن گل و پیروزی فکر نکنند با آرمش و ملایمت ونرمی بازی کنند چرا که همه عزیزانی که در این میدان مقدس ورزشی قدم می گزارند پیروزندو شور ونشاط وبرادری و جوانمردی که هدف اصلی از این بازیهاست را بدست آورند .
  • 11 سال پیش - 1:40
    سلام خدمت تمامی دوستان عزیز و کاربران این سایت
    از ته دل میخواهم که اقای مسلم پراینده هر چه زودتر به سلامتی کامل خود برسد
    واقعآ از ته دل نارحت شدم

  • 11 سال پیش - 1:21
    واقعا صحنه ای دلخراش که کام این جام را بر همه تلخ کرد و همه ی بازیکنان با دیدن این صحنه هم ترس هم تعصف بر خود دیدند و مسلم فدا شد تا این جام با احتیاط بیشتر برای جوانان پیگیری شود امیدوارم که هر چه زود تر به میادین بازگردد .
    بازیکنی که با تعصب خوبش نشان داد که هم و غمش برای تیمش هست و هر روز به تمرینات فراوان می پرداخت تا آمادگی کامل را داشت
    به امید و آرزوی موفقیت برای مسلم پراینده
  • 11 سال پیش - 0:20
    به امید سلامتی هر چه زودتر برادر عزیزمان مسلم پراینده شکلکشکلک
  • 11 سال پیش - 23:43
    با سلام بنده شخصا ازاین صحنه دلخراش خیلی وحشت زده شدم و از آنجا که آقا مسلم پسر مودب و خوش اخلاق چه در زمین ورزشی چه در زندگی شخصی هستند از صمیم قلب در این شبهای پر خیر و برکت ماه عزیز براش آرزوی بهبودی وسلامتی کامل را از خداوند منان خواستاریم و به عشق او و به پاس این همه از خود گذشتگیش برای تیم که باعث شد سلامتی و پای خود را فدای تیم کنه ازین پس با تمام وجود و تا آخرین نفس برای رسیدن به قهرمانی از خودم مایه میزارم تا شاید ذره از زحمات و وفاداریش به تیم رو با قهرمانی جبران و دلش رو شاد کنیم که بدونه اگر همچین اتفاقی براش افتاد همیشه بیادش هستیم . با ارزوی سلامتی کامل و بازگشت هر چه سریعتر این عزیز دوستداشتنی به میادین ورزشی شکلک
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.