روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X اخبار روستای نظرآقا X تیم اباصالح نظرآقا X تیم هیئت ابوالفضل نظرآقا X مسابقات جام رمضان نظرآقا X خبرهای ورزشی از روستای نظرآقا X جام رمضان در نظرآقا X فوتسال

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

شکست تیمهای نظرآقایی در گروه اول و دوم

  • 14:10
  • 389  بازدید

 

ادامه رقابت های مسابقات جام رمضان در نظرآقا با شکست نمایندگان این روستا همراه بود
اباصالح نظرآقا 1 ـــــ  اتحاد تل سرکوب 2

تیم فوتسال اباصالح نظرآقا در بازی اول خود مقابل اتحاد تل سرکوب  شکست خورد.

به گزارش وبسایت نظرآقا سلام :  این دیدار که در سالن سیدالشهداء نظرآقا در حضور حدود 200 نفر تماشاگر برگزار شد، شاگردان داریوش کرمپور برابراتحاد تل سرکوب متحمل شکست ( 2 بر یک ) شدند. قضاوت این دیدار به عهده داوران بشیرآبادی ، افشین دبستانی و خدابخش باغچه بان بود.


هیئت ابوالفضل نظرآقا 2 ـــــ  مقاومت تل سرکوب 9

تیم فوتسال هیئت ابوالفضل دیگر نماینده روستای نظرآقا نیز با نتیجه 9 بر 2 برابر مقاومت تل سرکوب شکست را پذیرا شد. این دیدار که در ادامه مسابقات جام رمضان نظرآقا برگزار شد، شاگردان محمد محمدی شکست سنگینی را در برابر حریف خود متحمل شدند.

شاگردان محمدی که در سالن مملو از تماشاگر سیدالشهداء در مقابل دیدگان حدود 200 هوادار نظرآقایی میزبان مقاومت تل سرکوب بودند، با ارائه یک بازی پرانتقاد مقابل تیم اتحاد شکست خوردند. قضاوت این دیدار بر عهده آقایان افشین دبستانی و خدابخش باغچه بان از روستای بشیرآباد بود. در ادامه بازی در صورتی که تیم تل سرکوب تا دقایق پایانی مسابقه ( 9 بر 2 ) از حریف نظرآقایی خود پیش بودند بر روی یک صحنه مشکوک  در محوطه هیجده دروازه تیم نظرآقا اعتقاد به پنالتی داشتند اما نظر داور مسابقه تمارض بازیکن تل سرکوبی بود و همین باعث شدکه تل سرکوبی ها به شدت به نحوه قضاوت اعتراض کنند و با داور درگیر شوند.

داور مسابقه هم بلافاصله به دوبازیکن این تیم کارت قرمز نشان داد. این تصمصم باعث شد تا تعداد اندک تماشاگران روستای تل سرکوب به داخل زمین بازی بیان.

این کار با دخالت به موقع ماموران پاسگاه نظرآقا بود. که داور مسابقه را  دور از مکان درگیری هدایت کردند. اما دقایقی بعد در همین هیاهوی ایجاد شده در زمین مسابقه در صورتی که هنوز 2 دقیقعه از وقت قانونی بازی باقی مانده بود آقای دبستانی داور این دیدار سوت پایان این مسابقه را به صدا در آورد تا برای بسیاری از تماشاگران و مسئولان تیمها مبهم باشد که نتیجه این دیدار چه خواهد شد.

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.