روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

چون تجربه کافی در این راه نداشت و از همه مهمتر جایگزین افراد موفقی چون مهندس علی زارعی و مهندس علی نظر نامی شده بود که در ده سال گذشته با تلاش و کوشش فراوان تغی

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

کفشهای همیشه خاکی دهیار نظرآقا + تصاویر

  • 16:38
  • 395  بازدید

 

نظرآقا سلام _ کفشهای همیشه خاکی دهیار نظرآقا

سید محمود موسوی نژاد فرزند سید اسماعیل، جوانی که در تاریخ هفتم فروردین ماه 1393 با رای اکثریت اعضای وقت شورای اسلامی به عنوان سومین دهیار ادورار روستای نظرآقا معرفی شد کمتر کسی فکرش را می کرد که وی در این سمت موفق باشد. چون تجربه کافی در این راه نداشت و از همه مهمتر جایگزین افراد موفقی چون مهندس علی زارعی و مهندس علی نظر نامی شده بود که در ده سال گذشته با تلاش و کوشش فراوان تغییرات چشمگیری در روستای نظرآقا پدید آورده بودند و به همین علت محبوبیت خاصی نزد مردم مرکز دهستان زیراه داشتند. این باعث میشد سیدمحمود موسوی نژاد اگر می خواهد سالها بعد در این سمت همچون زارعی و نامی نظری بعنوان مسئولی محبوب و پرتلاش در نظرآقا لقب بگیرد می بایست به خود زحمت بیشتری دهد و بی وقفه در راه آبادانی روستا تلاش کند.

دهیای نظرآقا

اعتماد شورای وقت به مهندس سید محمود موسوی نژاد باعث شد تا وی نه تنها در این سمت مهم سربلند باشد بلکه به افتخارات بزرگ و ارزشمندی چون انتخاب دهیار نمونه شهرستان و مدیر نمونه استانی در کارنامه وی به ثبت برسد.

کفشهای همیشه خاکی دهیار نظرآقا

کفشهای همیشه خاکی دهیار نظرآقا

این مقدمه نسبتآ طولانی را گفتیم تا از تلاشهای بی وقفه و شبانه روزی دهیار جوان و زحمتکش روستای نظرآقا سخن بگوییم که همه روزه در پایان شیفت کاری وی در دهیاری روستا او را با کفشهای همیشه خاکی می بینیم.

کفشهای همیشه خاکی دهیار نظرآقا

مهندس سید محمود موسوی نژاد که بعد از 5 سال خدمت در سمت مدیریت بزرگترین دهیاری بخش سعدآباد اکنون به تجربه کافی رسیده است، بعنوان یک مسئول وقت شناس، با طلوع صبح با ظاهری آرسته و تیپ و لباسی منظم و اتو کشیده و کفشهایی براق وارد محل کارش می شود که اگر کسی او را نشناسد می گویند دهیار نظرآقا در ساختمان دهیاری فقط و فقط مشغول امضا کردن است. اما چندین ساعت بعد از غروب آفتاب که هنگام خروج او از محل کارش هست وی را با کفشهای خاکی و لباسهای اتو در رفته می بینیم. که علتش حضور فیزیکی و تمام وقت موسوی نژاد در کنار همه امورات الخصوص در نظارت از پروژه های دهیاری می باشد که از ایشان مسئولی ساخته است که به کار و خدمت برای مردم اهمیت بیشتری می دهد تا حفظ تیپ و ظاهرش.

کفشهای همیشه خاکی دهیار نظرآقا

کفشهای خاکی

آرزوی موفقت برای مهندس سیدمحمود موسوی نژاد

عکس: علی رزمجو



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 6 سال پیش - 17:33
    درود بر سید پرتلاش
    امیدواریم که در ادامه راه هم با موفقیت های بیشترهمراه باشه البته که باید کمک اهالی روستا هم پشت سر یکی از بهترین دهیار های کشور باشه تا به موفقیت های روز افزون برسیم
    به امید سربلندی و آبادی نظرآقایمان
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.