روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

دکتر محمدیان ابراز امیدواری کرد: با توجه به همکاری این عزیزان با مرکز سلامت نظرآقا امید می رود تا در چند ماه آینده بتوانیم با تامین و تکمیل وسایل خانه های بهداش

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

آخرین وضعیت دکتر غلامرضا محمدیان از زبان خودش + عکس

  • 19:29
  • 337  بازدید

 

نظرآقا سلام _ آخرین وضعیت دکتر غلامرضا محمدیان از زبان خودش
به گزارش نظرآقا سلام، دکتر غلامرضا محمدیان مسئول مرکز جامع خدمات سلامت نظرآقا و پزشک بومی شاغل در این مرکز که مدتی قبل به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان فوق تخصصی بهمن تهران بستری و عمل جراحی باز انجام داده بود امروز یکم شهریور ماه همزمان با روز پزشک در گفتگو با نظرآقا سلام از آخرین وضعیت خودش گفت: شکر خدا وضعیت خوب و مناسبی نسبت به ماههای گذشته دارم که این سلامتی را اول مدیون خدا و دوم مدیون پزشکان جراح هستم.

دکتر محمدیان
دکتر محمدیان در ادامه در جمله ای زیبا بیان داشت: هر چند اکنون در سلامتی صددرصد بسر نمی برم اما اگر ببینم مردم این منطقه و حوزه استحفاظی این مرکز که حدودآ 8000 نفر هستند از نحوه خدمات رسانی مرکز جامع خدمات سلامت نظرآقا رضایت دارند طبیعتآ نه قلبم درد میکند و نه مشکلی خواهم داشت.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: در طول مدتی که من در این مرکز مشغول به خدمت بوده ام، خانم دکتر خویش دوست رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، مهندس دریس و همچنین مهندس شفاه خوا، همکاری صمیمانه و حداکثری با ما داشته اند که جا دارد ضمن تبریک روز پزشک از زحمات آنها تشکر و قدردانی بعمل آورم.
دکتر محمدیان ابراز امیدواری کرد: با توجه به همکاری این عزیزان با مرکز سلامت نظرآقا امید می رود تا در چند ماه آینده بتوانیم با تامین و تکمیل وسایل خانه های بهداشت منطقه موجبات رضایتمندی مردم را به صددرصد برسانیم.
مسئول مرکز جامع خدمات سلامت نظرآقا در خصوص اینکه خبرنگار نظرآقا سلام گفت: (مردم منطقه بخصوص مردم روستای نظرآقا دلتنگ حضور مجدد شما شده بودند) بیان داشت: حقیر بعد از انجام مراحل درمان جراحی و نیاز به استراحت مطلق، از سوی دکتر بابازاده پزشک جراح بمدت سه ماه برای من مرخصی استعلاجی تجویز شد که با توجه به علاقمندی که به مردم منطقه داشتم، یکماه زودتر به محل کارم آمدم تا به آنها خدمت کنم.

دکتر محمدیان در پایان برای خود و همکارانش آرزوی سلامتی نمود.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.