روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

بی تردید در فرایند مردم سالاری ، کارآمد سازی شهرداری ها و دهیاری ها موجب کیفیت بخشی به خدمات شهری و روستایی شده و همانند پلی کوچک شهروندان را به شهرداری ها و ده

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

پیام تبریک شورای اسلامی بخش سعدآباد مناسبت روز شهرداری و دهیاری

  • 13:23
  • 199  بازدید


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
ایجاد توسعه پایدار در مناطق شهری و روستایی یکی از مهمترین سیاستگذاریها در سیستم مدیریتی جدید می باشد چرا که امروزه شهرها و روستا ها نه فقط به لحاظ وسعت و میزان جمعیت بلکه به لحاظ حجم و تنوع فعالیتها و ارزشهای فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت فراوان می باشند.
امروزه برنامه ریزی و مدیریت در مناطق شهری و روستایی که بر عهده شهرداری ها و دهیاری ها می باشد ،بایستی به گونه ای تنظیم شود که علاوه بر ارائه خدمات مناسب به توسعه اجتماعی حول محور معنویت و عقلانیت کمک نماید.

پیام تبریک شورای اسلامی بخش سعدآباد مناسبت روز شهرداری و دهیاری


بی تردید در فرایند مردم سالاری ، کارآمد سازی شهرداری ها و دهیاری ها موجب کیفیت بخشی به خدمات شهری و روستایی شده و همانند پلی کوچک شهروندان را به شهرداری ها و دهیاری ها متصل کرده و موجب توسعه پایدار در مناطق شهری و روستایی می شود.
اینجانب به نمایندگی از مجموعه شورای اسلامی بخش سعدآباد 14 تیر ماه روز شهرداری ها و دهیاری ها را گرامی داشته و از خدمات شبانه روزی کارکنان پرتلاش و خدوم شهرداری ها و دهیاری های بخش سعدآباد تقدیر و تشکر نموده، توفیق روز افزودن و سلامتی آنها را از درگاه خداوند متعال آرزومندم. امید است شهرداران و دهیاران محترم و زحمتکش منطقه و با سرلوحه قراردادن اصل خدمت بی منت به مردم و صادق بودن با آنها  در راستای کارآمد سازی هر چه بیشتر شهرداری ها و دهیاری ها گام بردارند.

شورای اسلامی بخش سعدآباد



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.