روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

متن پیام به این شرح است:بسم الله الرحمن الرحیماین جانب فرارسیدن ماه پرفیض و برکت رمضان، ماه خدا، ماه قرآن، ماه توبه و مغفرت، ماه خودسازی و معرفت، ماه عبودیت و ماه نزول رحمت الهی را به عموم مردم غیور و

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

پیام تبریک حاج عیسی فتحی فرمانده بسیج نظرآقا به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان + عکس

  • 18:48
  • 317  بازدید

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

این جانب فرارسیدن ماه پرفیض و برکت رمضان، ماه خدا، ماه قرآن، ماه توبه و مغفرت، ماه خودسازی و عیسی فتحیمعرفت، ماه عبودیت و ماه نزول رحمت الهی را به عموم مردم غیور و حماسه ساز روستای نظرآقا به ویژه بسیجیان عزیز که همواره تقوا و ایمان و بندگی خداوند تعالی را مهمترین هدف خود قرار می دهند و با حماسه آفرینی در صحنه های انقلاب شکوهمند اسلامی ، خود را مهیای ضیافت بزرگ الهی کرده اند، از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض می کنم.

امید است به فضل الهی همه ما از برکات این ماه مبارک به نحو شایسته بهره‌مند گردیم و با خودسازی و تهذیب نفس و استفاده از برکات قرائت قرآن در این ماه، دل‌ و جان‌ خود را در آسمان بیکران رحمت الهی جلا دهیم و جامعه ای سرشار از معنویت و نشاط برای همدیگر فراهم کنیم.

عیسی فتحی
فرمانده پایگاه مقاومت سلمان فارسی نظرآقا



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.