روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

  نظرآقا سلام: رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، متن پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این باره به

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

پیام رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

  • 9:39
  • 489  بازدید

 

نظرآقا سلام: رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، متن پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این باره به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انّا لله و انّا الیه راجعون
با دریغ و تأسف خبر درگذشت ناگهانی رفیق دیرین، و همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی، و همکار نزدیک سالهای متمادی در عهد جمهوری اسلامی جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی را دریافت کردم. فقدان همرزم و همگامی که سابقه‌ی همکاری و آغاز همدلی و همکاری با وی به پنجاه و نه سال تمام می‌رسد، سخت و جانکاه است. چه دشواریها و تنگناها که در این دهها سال بر ما گذشت و چه همفکریها و همدلیها که در برهه‌های زیادی ما را با یکدیگر در راهی مشترک به تلاش و تحمل و خطرپذیری کشانید. هوش وافر و صمیمیت کم‌نظیر او در آن سالها، تکیه‌گاه مطمئنی برای همه‌ی کسانی که با وی همکار بودند به ویژه برای اینجانب به شمار می‌آید. اختلاف نظرها و اجتهادهای متفاوت در برهه‌هائی از این دوران طولانی هرگز نتوانست پیوند رفاقتی را که سرآغاز آن در بین‌الحرمین کربلای معلّی بود به کلی بگسلد و وسوسه‌ی خناسانی که در سال های اخیر با شدت و جدیت در پی بهره برداری از این تفاوت های نظری بودند، نتوانست در محبت شخصی عمیق او نسبت به این حقیر خلل وارد آورد.
او نمونه‌ی کم نظیری از نسل اول مبارزان ضد ستم شاهی و از رنج دیدگان این راه پر خطر و پر افتخار بود.
سال ها زندان و تحمل شکنجه های ساواکم و مقاومت در برابر این همه و آن گاه مسئولیت های خطیر در دفاع مقدس و ریاست مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و غیره، برگ های درخشان زندگی پر فراز و نشیب این مبارز قدیمی است.
با فقدان هاشمی اینجانب هیچ شخصیت دیگری را نمی شناسم که تجربه ای مشترک و چنین دراز مدت را با او در نشیب و فرازهای این دوران تاریخ ساز به یاد داشته باشم.
اکنون این مبارز کهنسال در محضر محاسبه‌ی الهی با پرونده‌ای مشحون از تلاش و فعالیت گوناگون قرار دارد، و این سرنوشت همه‌ی ما مسئولان جمهوری اسلامی است.
غفران و رحمت و عفو الهی را برای وی از صمیم قلب تمنا می‌کنم و به همسر گرامی و فرزندان و برادران و دیگر بازماندگان ایشان تسلیت عرض میکنم .
غفرالله لنا و له
سید علی خامنه ای
 ۱۹ دیماه ۱۳۹۵



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 7 سال پیش - 23:57
    لظفا توضیع دهید برای فوت کدام مسعول کشوری هیعت اباصالح بنر چاپ کرد؟؟!!

    در رابظه با مرحوم هاشمی ذخیره انقلاب اسلامی هم باید
    بگم که این شما اصلاح طلبان بودید که کتاب عالیجناب سرخ پوش را بر علیه او نوشتید و در ان کتاب انواع و اقسام تهمت ها و توهین ها حواله او و خانواده او کردید حالا خاطرخواه ایشون شدید ؟؟ !!البته دلیلش را می دانم چون مرحوم هاشمی عواخر عمرش حامی فتنه گران شده بود و شما هم خوب فتنه گر هستید و قطعا نظرتان با علیجناب سرخ پوش یکی می شود.

    این را هم بگم به والله اگر دهیاری و شورا وظیفه اجرای مراسم مرحوم هاشمی را به گردن نگرفته بودند هیعت اباصالح به پاس اون خدمتی که مرحوم هاشمی تا قبل از سال 84 برای انقلاب کرده بود این مراسم را خیلی باشکوه برگزار می کرد.
  • 7 سال پیش - 23:43
    با سلام خدمت مدیر محترم.

    ککا بهتر که نزدن اینا ای بنر میزدن به تبعیت از رهبر میخواسن بزنن ارتحال حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی.اوسو بدتر بی.!!!!!!

    جواب:
    جای همچین منافقانی در این کشور نیست ای منافق
    گم شو بیرون...
    وقتی رهبری داره میگه حجت السلام رفسنجانی انتظار داری انقلابیون بگن آیت الله هاشمی؟؟؟؟!!!!
  • 7 سال پیش - 21:41
    ککا بهتر که نزدن اینا ای بنر میزدن به تبعیت از رهبر میخواسن بزنن ارتحال حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی.اوسو بدتر بی.همی بهتر که نزدن.
    تازه ای مث دقائد میزدن حاج شیخ اکبر هاشمی که وشون بعید نبی د واویلا بی
  • 7 سال پیش - 0:02
    سلام خدمت مدیرمحترم سایت نظراقاسلام من یه انتقاددارم ازمسولین محترم هییت الباصالح که بارهادیدیم هرکس ازمسولین نظام فوت میکنندیک بنرتسلیت بزرگ میزنن جلوحسینیه وعرض تسلیت خودرااعلام میکنندولی من موندم که بزرگ مردانقلاب دراین ناباوری فوت نمودولی حاضرنشدن کوچکترین بنری جلوی حسینیه نصب کنن شماکه ادعامیکنید دنبال رومقام معظم رهبری هستید چراندیدیدکه رهبری درهربرنامه ای که قصدسخنرانی داشت اول سخنانش ازبزرگ مردانقلاب یعنی ایت اله هاشمی سخن میگفت ولی شمابازهم نسبت به این موضوع اهمیتی ندادیدولی پشت سران حادثه پلاسکورخ دادکه بانصب بنزهمدردی خودرااعلام نمودید بیاییدبی ریاوبدون حزب وگروه باشیم وحدفمان خدمت به خلق خدا باشدوسلام
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.