روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

  نظرآقا سلام _ تخليه چاه ، لوله بازکني ، لوله کشی گاز ، تاکسي سرويس شبانه روزي و ... برچسب ها و ديوار نوشته هاي تبليغاتي است که در سياهي شب ديوارهای منازل را مي پوشاند و در روشنايي روز آه از نه

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

خودنمایی تخلیه چاه، روی دیوارهای نظرآقا + تصاویر

  • 13:25
  • 523  بازدید

 

نظرآقا سلام _ تخليه چاه ، لوله بازکني ، لوله کشی گاز ، تاکسي سرويس شبانه روزي و ... برچسب ها و ديوار نوشته هاي تبليغاتي است که در سياهي شب ديوارهای منازل را مي پوشاند و در روشنايي روز آه از نهاد صاحب خانه ها بر مي آورد.

خودنمایی تخلیه چاه، روی دیوارهای نظرآقا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، این روزها ، شرکت‌های خدماتی و تولیدی به منظور بازاریابی برای افزایش فروش اجناس خود ، دست به انواع و اقسام تبلیغات و یا معرفی خدمات قابل ارائه خود می‌ زنند ، در این میان روش‌های تبلیغاتی نیز بسیار متنوع است و هر روشی هزینه‌های مختلفی را هم در پی دارد ، برخی با صرف هزینه‌های سنگین آگهی‌های تلویزیونی را ترتیب می‌دهند ، برخی با نصب بیلبوردها در سطح شهر و اتوبان‌ها کالاها و خدمات خود را معرفی می‌کنند و برخی دیگر برای صرفه جویی در هزینه‌ها و یا به دلیل نداشتن بودجه کافی، اقدام به نصب برچسب‌ها بر درب منازل، مجتمع‌های مسکونی، تیرهای چراغ برق، باجه های تلفن، در و دیوار شهر، دیوارهای خانه‌ها و... می‌کنند ، اما در میان تمام این راه کار ها ، برچسب‌ها تأثیر ماندگار و طولانی‌تری داشته و به آسانی قابل دسترس و استفاده مردم هستند و از سویی هم صاحبان تبلیغ نیازی به کسب اجازه برای نصب این برچسب‌ها بر در و دیوار خانه ها را لازم ندارند و بسیار راحتر از دیگر راه های تبلیغ ، کار خود را پیش می برند.

خودنمایی تخلیه چاه، روی دیوارهای نظرآقا

خودنمایی تخلیه چاه، روی دیوارهای نظرآقا

بی شک این روزها تبلیغات افسار گسیخته، محدودترین فضاهای قابل استفاده شهرها و روستاها را نیز در سیطره خود گرفته اند و در و دیوارهای شهرها و روستاها كه عبارت «نصب هرگونه آگهی پیگرد قانونی دارد» بر پیكر آنها حك شده است نیز از هجوم برچسب تبلیغاتی در امان نمانده اند و به رغم گسترش این معضل و اعتراض دائمی شهروندان درخصوص تبلیغات مزاحم، مسئولان مربوطه تاكنون نتوانسته اند آنچنان كه باید برای ساماندهی یا حتی كنترل این معضل، اقدامی اساسی یا مقطعی تاثیرگذار انجام دهند

خودنمایی تخلیه چاه، روی دیوارهای نظرآقا

خودنمایی تخلیه چاه، روی دیوارهای نظرآقا

این در حالی است كه به دلیل نبود قوانین بازدارنده برای برخورد با متخلفان در این زمینه، منظر شهری كه باید حریم امن زندگی شهروندان باشد، جولانگاه پیام های تبلیغاتی شده و كنترل این تخلفات با تكیه بر قوانین فعلی امكان پذیر نیست.

خودنمایی تخلیه چاه، روی دیوارهای نظرآقا متأسفانه پاک کردن این برچسب‌ها نیز مشقت زیادی را به همراه دارد و صاحبان منازل مجبورند با مواد شوینده و آب ساعت‌ها وقت بگذارند تا آن‌ها را از دیوارها بزدایند اما گاهی پس از برداشتن برچسب‌ها رنگ درب خانه‌ها نیز کنده می‌شود و صاحب‌خانه‌ها مجبورند با صرف هزینه، درب خانه را مجدداً نقاشی کنند و دیوارها نیز به همین بلا دچار هستند و در بسیاری از موارد دیگر قابل پاک شدن نیستند و اثر تبلیغات تا زمان خراب کردن خانه روی دیوار باقی می‌ماند.

خودنمایی تخلیه چاه، روی دیوارهای نظرآقا

با این حال تعداد و تنوع این برچسب‌ها هم آنقدر زیاد است که اگر کسی بخواهد از این شرکت‌ها و مراکز فروش و خدماتی شکایت کند باید وقت و هزینه زیادی را کند.
با وجود اینکه شهرداریها در شهرها و دهیاری ها در روستاهای متحمل شده با به‌کارگیری تعدادی از پرسنل خود تا حدودی تلاش می کند در برخی مواقع خاص نظیر نزدیکی به عید نوروز اقدام به پاک‌سازی این برچسب‌ها از سطح معابر شهر و روستاها کند اما طولی نمی‌کشد که دوباره سر و کله آن‌ها بر در و دیوار پیدا می‌شود و دوباره چهره شهر را به نمایشگاه این تبلیغات زشت مبدل می‌کند.

خودنمایی تخلیه چاه، روی دیوارهای نظرآقا "بر اساس ماده 92 قانون شهرداری‌ها تبلیغات روی معابر شهر بجز در اماكنی كه شهرداری آن‌ها را مجاز شناخته ممنوع است و متخلفان تعدی‌كننده به حقوق عمومی و قانون محسوب می‌شوند."
به نظری می رسد ، اگر ضمانت اجرایی برای اجرای قانون فوق وجود نداشته باشد، متخلفان با وجود اطلاع از تخلف خود باز هم اقدام به نصب این برچسب‌ها می‌کنند و بنابراین ، باید این قوانین با جدیت و شدت بیشتری اجرا و اعمال شود تا به خاطیان بفهماند که نباید صرفاً به دنبال سود بیشتر برای خود باشند و حقوق شهروندی را به راحتی زیر پا بگذارند.

خودنمایی تخلیه چاه، روی دیوارهای نظرآقا

خودنمایی تخلیه چاه، روی دیوارهای نظرآقا

به عقیده بسیاری از کارشناسان ، برای کنترل اینگونه ناهنجاری ها که تصویر شهر را به شکل زشت و غیر قابل تحمل می کنند در کنار مجازات و پیگرد قانونی باید برخی راه های ارزان و بدون دردسر هم برای صاحبان صنایع و برای جایگزین کردن این نوع تبلیغات ارائه داد.

خودنمایی تخلیه چاه، روی دیوارهای نظرآقا در هر صورت باید گفت برای رسیدن به استاندارد های شهری بسیاری از امروز را باید مدنظر گرفت که رسیدگی به بهداشت بصری شهر از مهمترین مولفه های آن است.

عکس: علی رزمجو



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.