روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

  نظرآقا سلام _ اولین جلسه رسمی شورای اسلامی مرکز دهستان زیراه در دوره جدید به ریاست آقای محمود بازیارحقیقی هجدهم مهرماه راس ساعت ۱۶۰۰ در دفتر شورای اسلامی با حضور اعضای محترم تشکیل که مصوبات ذی

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

در اولین جلسه دوره ی جدید شورای اسلامی نظرآقا چه گذشت + مصوبات

  • 13:58
  • 278  بازدید

 

نظرآقا سلام _ اولین جلسه رسمی شورای اسلامی مرکز دهستان زیراه در دوره جدید به ریاست آقای محمود بازیارحقیقی هجدهم مهرماه راس ساعت ۱۶۰۰ در دفتر شورای اسلامی با حضور اعضای محترم تشکیل که مصوبات ذیل اتخاذ گردید. 

۱-جلسه عمومی اعضای شورا با باغداران جهت توزیع و تقسیم عادلانه‌تر ابیاری در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس نظراقا. 

۲-مصوب گردید جهت استفاده بهتر اهالی از فضای سبز، شورای اسلامی و دهیاری با همکاری مردم خوب نظراقا زمین جهت بوستان امید در اختیار بنیادمسکن قرار دهد. 

۳-با توجه به اینکه عملیات گاز رسانی در سطح بزرگترین روستای منطقه سعداباد در حال اجرا است جهت هماهنگی بهتر بین ادارات اب، برق، مخابرات، و شرکت گاز مصوب گردید جلسه‌ای با ادارات مذکور گرفته شود. 

۴-مصوب گردید جهت استفاده بهتر و خدمات دهی مطلوبتر، ساختمان متروکه واقع در آرامگاه روستا توسط دهیاری تخریب و در قسمت مصلی نماز میت، جنب سردخانه ارامگاه، حسینیه شهدا کلنگ زنی و ساخته شود که بحول قوه الهی این کار توسط دهیاری انجام خواهد شد تا مراسمات در بهشت خاتون راحتر و ابرومندانه‌تر انجام شود و رضایت مردم شریف بدست اید. 

۵-مصوب گردید اقایان الله کرم ستوده عضو محترم شورای اسلامی به عنوان نماینده فرهنگی و ورزشی شورا، اقای علی محمدزاده به عنوان نماینده کشاورزان در امور اب و اقای مختار بحرانی به عنوان ناظر در امور ساخت و ساز و امور مالی معرفی شدند. 

۶- مصوب گردید انجمن خیرین روستا با همکاری شورا و دهیاری و خیرین تشکیل شود. ۷-مصوب گردیدتوسط دهیاری منازل مسکونی مردم شهیدپرور نظراقا در برابر حوادث طبیعی بیمه گردد. 

۸- مصوب گردیدجهت خودرو اتشنشانی دهیاری ده درصد قیمت خودرو را به حساب سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور پرداخت گردد. 

۹- مصوب گردید دهیاری جهت مشارکت بهتر و بیشتر اهالی شریف در امر سرشماری نفوس و مسکن جوایزی به شکل قرعه کشی اهدا نماید. 

۱۰-بعضی مصوبات دیگر نیز این جلسه داشت که نیازی به انتشار ان نبود.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.