روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X همه شما به اختتامیه اولین جشنوار چیلیک دعوتید X نظرآقا سلام X اطلاعیه X سایت X پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام X علی رزمجو X جشنواره عکس

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

همه شما به اختتامیه اولین جشنوار چیلیک دعوتید

  • 12:09
  • 357  بازدید

 

نظرآقا سلام _ با حول و قوه الهی، خانه فرهنگ دشتستان اولین جشنواره عکس خود با نام چیلیـــــک و با موضوع ( آب ) را با موفقیت برگزار نمود که به یاری خداوند متعال اختتاميه اولین جشنواره در روز سه شنبه مورخ 95/6/30 ساعت ۱۷:۳۰ در خیابان مولوی - پژوهش سرای متقین شهر برازجان برگزار می گردد.

خانه فرهنگ دشتستان در نظر دارد با برگزاری جشنواره های عکس چیلیک با نگاه به کل نقاط استان(بوشهر) و کشور، با مشارکت هم استانی ها و هم وطنان عزیز، در راستای پرداختن به مسائل مهم و روز کشور با هدف انتقال پیام به مسئولان و مردم و دغدغه ی فرهنگ گام بردارد.

موضوعات انتخابی جشنواره های چیلیـــــک از طبیعت استان و کشور تا حقوق شهروندی، فرهنگ عمومی، کودکان کار، آیین و سنن منطقه، کشاورزی، مسائل اجتماعی و ... دیگر موارد می باشد که در هر فراخوان به طور مشخص، شفاف و طی اطلاعیه از سوی دبیرخانه بخش جشنواره این سمن اعلام می گردد.

(دومین جشنواره نیز با اطلاع رسانی قبلی در فصل پاییز برگزار می شود)

موضوع و شرایط شرکت در جشنواره در هر فصل طی فراخوان به آگاهی عموم مردم عزیز خواهد رسید و در نهایت آثار برتر در پایان هر جشنواره از طرف هیئت داوران انتخاب گردیده و به عنوان آثار انتخابی از طرف خانه فرهنگ دشتستان معرفی و ضمن تقدیر، اهدا جوایز و لوح سپاس، جهت نشر در سایت ها با درج نام عکاس معرفی و ارسال خواهد شد.

لازم به یادآوری است که در پایان هر جشنواره طی مراسم اختتامیه به طور رسمی و با حضور عموم مردم و مسئولان از شرکت کنندگان واجد شرایط تقدیر به عمل می آید.

پوشش صحیح اخبار و گزارش های مربوط به فراخوان و اختتامیه های جشنواره، از طریق دبیرخانه جشنواره های چیلیک خانه فرهنگ دشتستان در پیج های رسمی این سمن در اینستاگرام، کانال تلگرام و صفحه ی واتس آپ این سمن قابل پی گیری است.

اینستاگرام
khanehfarhangdashtestan

کانال تلگرام
https://tlgram.me/khanehfarhangdashtestan



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.