روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X رئیس شورای نظرآقا هفته دولت را تبریک گفت X داراب هاشمی پور X شورا X هفته دولت X پیام تبریک X علی رزمجو X سایت X مرکز دهستان زیراه

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

رئیس شورای نظرآقا هفته دولت را تبریک گفت

  • 20:11
  • 264  بازدید

 

بسم الله الرحمن الرحیم

دوم شهریورماه هر سال آغاز هفته دولت است . دولتی که پس ازیکدست شدن جمهورى اسلامى باحضورشهیدان رجایی وباهنر استقرار یافت. دوتن ازنیک مردانی که امین ، صادق وآزاداندیش بودندوباپندار،گفتاروکردارهای نیک وشایسته دردفاع ازآرمانهای انقلاب وقشرمحروم جامعه سراز پانمی شناختند. آنچه که عامل ماندگاری دولت شهید رجایی شده همان مردمی بودن ، ساده زیستی و نگاه خاص آن به محرومان بوده است. آن شهیدبزرگوار درراه خدمت به محرومان جامعه طرحی رااجراوبه یادگارگذاشت که به موجب آن كليه سالمندان نيازمند مقيم روستاها كه سن آنها 60 سال و بيشتر است، تحت حمايت انواع خدمات حمايتي و مستمر کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار مي‌گيرند. امادیری نپایید ودر هشتم شهریور سال 1360 دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی رئیس جمهور و محمد جواد باهنرنخست وزیر براثرانفجار دردفتر نخست وزیری به درجه رفیع شهادت نائل آمدند وبه همین مناسبت درتقویم روزشمارایران از دوم تاهشتم شهریورماه بنام هفته دولت نامگذاری شده است . مردم ایران اسلامی نیزبه پاسداشت حمایت های صادقانه وبی ریاوتاثیرگذاری مثبت آن شهیدوالامقام درزندگی محرومان وقشرآسیب پذیر، نام او را هنوز در ذهن خود زنده و جاوید نگه داشته اندو هر سال به یاد آن دوشهیدعزیزدرسوگ مى نشینند .

سخن زیبا ومؤثرکه ازوی دردفاع ازمردم بیادگارمانده اینست که فرمودند: مردم ما از کمبود ها و کسریها گله ندارند، آنچه مردم را می آزارد و صدایشان را در می آورد ، وجود تبعیضات ناروا و سوء استفاده از بیت المال است و بس!.

اینجانب وهمکارانم درشورای اسلامی ودهیاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداي والامقام رجایی وباهنررئیس جمهورو نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان محترم تدبیروامید و کارمندان وكارگزاران گرامی دولت درشهرستان بزرگ دشتستان تبریک عرض نموده وصمیمانه ترین درودها را نثارو موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) ومحرومیت زدایی ازجامعه‌ی اسلامی وارائه خدمات نیک وشایسته به مردم این ولی نعمتان خود از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم. بااقتدارباشیدوسربلند.

داراب هاشمی پور

رئیس شورای اسلامی نظرآقا



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.