روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X همکاری دو تیم محلی فوتسال، قهرمانی را برای نظرآقا به ارمغان آورد X خانه قرآن X تیم فوتسال نظرآقا X نماینده X سالن ورزشی سیدالشهداء X علی رزمجو X اتحاد نظرآقا

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

همکاری دو تیم محلی فوتسال، قهرمانی را برای نظرآقا به ارمغان آورد + تصاویر

  • 14:23
  • 448  بازدید

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، به مناسبت ماه مبارک رمضان، مسابقات قهرمانی فوتسال نوجوانان مرکز دهستان زیراه با حضور تیم های خانه قرآن نظرآقا ، روستای دهقائد ، روستای هلپه ای و دو تیم از شهر برازجان برگزار شد.
این مسابقات در دو گروه در محل سالن ورزشی سیدالشهداء نظرآقا آغاز و عصر دیروز 23 تیرماه با انجام یک بازی به کار خود پایان داد.
در بازی پایانی این رقابتها دو تیم خانه قرآن نظرآقا و نماینده روستای دهقائد رودروی هم قرار گرفتند که تیم فوتسال نظرآقا موفق شد در ضربات پنالتی تیم دهقائد را شکست دهد و عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال نوجوانان مرکز دهستان زیراه را به خود اختصاص دهد.

در پایان این بازی هدایایی به رسم یادبود که از قبل توسط مسئولان مسابقات آقایان: محمدرضا هاشمی پور و محمد محمدی منفرد تهیه گردیده بود با دستان ریاست محترم شورای اسلامی مرکز دهستان زیراه آقای داراب هاشمی پور به بازیکنان تیم قهرمان و نایب قهرمان اهداء شد.

شایان ذکر است، تیم فوتسال نوجوانان نظرآقا که با نام خانه قرآن در این رقابتها شرکت کرده بود، با همکاری تیم و مجموعه اتحاد نظرآقا به این عنوان شایسته دست یافتند و جا دارد از آقایان عبدالله رزمجو و محمد رحمانی که مدیریت تیم نظرآقا را بر عهده داشتند تقدیر و تشکر بعمل آورد.

تیم محلی فوتسال نظرآقا

تیم محلی فوتسال نظرآقا

تیم محلی فوتسال نظرآقا

تیم محلی فوتسال نظرآقا

تیم محلی فوتسال نظرآقا

تیم محلی فوتسال نظرآقا

تیم محلی فوتسال نظرآقا

تیم محلی خانه قرآن فوتسال نظرآقا

عکس: اکبر عبدالهی



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.