روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X مسئولان محل، چرا از منبع بزرگ آب آشامیدنی نظرآقا استفاده نمیشود؟ X آب آشامیدنی X نظرآقا سلام X مرکز دهستان زیراه X علی رزمجو X عکس منبع آب نظرآقا

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

مسئولان محل، چرا از منبع بزرگ آب آشامیدنی نظرآقا استفاده نمیشود؟

  • 2:00
  • 359  بازدید

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، با توجه به گذشت چندین سالمنبع بزرگ آب آشامیدنی نظرآقا از زمان ساخت و راه اندازی شبکه آبرسانی تاكنون، نظرآقا با مشكلات آب و فاضلاب مواجه است و مردم این روستا همچنان با صبر و بردباری با كمبود امكانات دست و پنجه نرم می‌كنند. یكی از شهروندان نظرآقایی در گفتگو با خبرنگار نظرآقا سلام ضمن اظهار نارضایتی از قطع مكرر آب آشامیدنی خواستار رفع مشكلات در این روستا هستند و گفت: در چند روز گذشته آب آشامیدنی به طور مكرر در شبانه ‌روز قطع می‌شود و كار روز‌مره ما را با مشكل مواجه كرده است. این شهروندافزود: قطع آب در ساعاتی از روز و به خصوص در موقع پخت و پز و انجام دیگر كارهای منزل اتفاق می‌افتد كه این امر باعث اختلال در كار می‌شود. وی ادامه داد: در اكثر اوقات دو بشكه 20 لیتری برای مصرف در هنگام قطعی آب ذخیره می‌كنم، ولی در برخی مواقع زمان قطعی طولانی می‌شود و مجبور به خرید آب خواهیم شد

یكی دیگر از شهروندان نظرآقا گفت: آب آشامیدنی نظرآقا علاوه بر قطعی مکرر آن در برخی از روزها، گل آلود هست شهروند دوم اضافه كرد: مشكل آب منطقه بالای روستا از دیگر مناطق روستای نظرآقا بحرانی‌تر است و برخی از منازل علاوه بر افت فشار با قطعی آب مواجه هستند.

وی اضافه كرد: بارها به اداره امور آبفای سعدآباد و دهیاری محل مراجعه و یا تماس گرفتیم، ولی تاكنون مشكلات این منطقه به قوه خود باقی است. شهروند دیگر نظرآقایی نیز در این باره گفت: در برخی از روزها آب منطقه بالای روستا از صبح تا شب بسیار ضعیف است و مردم برای تهیه آب به مراكز فروش آب هجوم آوردند.

وی اضافه كرد: مردم این منطقه دیگر تحمل سختی‌ها را ندارند و باید برای رفع معضلات روستا چاره‌اندیشی شود.

در این خصوص هم دهیار نظرآقا بارها و بارها علت اصلی قطعی و ضعیفی آب نظرآقا را اختلال در خطوط و اتصالات شبکه های لوله کشی در طول مسیر منطقه سعدآباد اعلام نمودند که تکرار این امر باعث با نارضایتی مردم نظرآقا شده است.

انتقاد و گلایه ای از شورا و دهیار مرکز دهستان زیراه در خصوص وجود بزرگترین منبع ذخیره آب روستایی استان در نظرآقا و عدم استفاده از آن هست که مسئولان محل باید علت آن را به عموم مردم اعلام نمایند. منبع بزرگی که داشتن آن آرزوی هر منطقه از شهر و روستایی در سرتاسر استان است.

این منبع بزرگ آب و پروژه عظیم، که سالها پیش با طرح بهداشت جهانی ( بی دی ان ) در نظرآقا انجام شد امروزه تبدیل به یک نماد و محلی برای یافتن آدرس بهتر شهروندان شده است. در صورتیکه باید قدر این پروژه را بدانیم و از دست آوردهای اعضای شوراهای سابق نظرآقا استفاده بهینه را نمائیم.

کار شورا و دهیاری، فقط مهر و امضا نمودن برگه ها ، فرمها ، فاکتورها و چکها در محل کارشان نیست. بلکه گره گشایی در خصوص مشکلات و معضلات عمده مشهود، بخصوص مشکل آب آشامیدنی محل است که این روزها صدای مردم را بلند کرده است. اما شورا و دهیاری ما پیگیری و رفع این موضوع را به کلی رها کرده و به مسئولان بخش واگذار نموده است.

در صورتیکه نظرآقا با وجود بزرگترین منبع ذخیره آب روستایی استان نباید مشکل قطعی داشته باشد. ضعیفی آن پیشکش.

جناب آقای داراب هاشمی پور ریاست محترم شورای اسلامی و جناب آقای مهندس سیدمحمود موسوی نژاد دهیار محترم مرکز دهستان، لطفآ موضوع قطعی مکرر ، کمبود ، و ضعیفی و همچنین موضوع مهم عدم استفاده از منبع ذخیره سازی آب روستا را بطور جد پیگیر شوید. چون حیف است منبع بزرگی با این حجم وسیع ذخیره سازی آب در نظرآقا باشد اما بلا استفاده بماند.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.