روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X حجت‌الاسلام حاج حسین رزمجو: فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در استان بوشهر بیشتر شده است X نظرآقا سلام X سایت X وبلاگ X بوشهر X حجت‌الاسلام حاج حسین رزمجو X مدیر

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

حجت‌الاسلام حاج حسین رزمجو: فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در استان بوشهر بیشتر شده است + تصاویر

  • 5:00
  • 295  بازدید

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، حجت‌الاسلام حسین رزمجو در نشست مسئولان امور اجتماعی و خانواده استان بوشهر اظهار داشت: برای حضور بیش از پیش مردم در عرصه‌های مختلف در جامعه سازمان‌های مردم نهاد باید قدرتمند شوند.

وی با بیان اینکه دولت به تنهایی قادر به اجرای برنامه‌ها و سیاست‌ها نیست، تاکید داشت: همراهی مردم در قالب سازمان‌های مردم نهاد در کنار دولت روند تحقق اهداف و برنامه‌ها را تسهیل و تسریع می‌کند و مشکلات زیادی در این زمینه مرتفع خواهد شد.

رزمجو با بیان اینکه سلامت اجتماعی در گرو خدمت به بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه است افزود: اگر بانوان در خانواده از حمایت‌های لازم برخوردار نشوند نمی‌توانند فرزندانی با بصیرت به جامعه تحویل دهند.

وی اظهار داشت: هنوز حقوق بانوان شناخته نشده است و باید به حضور بانوان در عرصه اجتماع توجه بیشتری شود و زمینه‌های لازم بمنظور تحقق این مهم فراهم شود.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به هفته بزرگداشت مقام زن گفت: برنامه‌‌هایی که برای گرامیداشت این هفته تدوین و اجرا می‌شود محدود به مرکز استان نباشد و در برنامه‌ریزی‌ها همه شهرها و مناطق استان مورد توجه قرار گیرد.

رزمجو با تقدیر از حضور پرشور و آگاهانه مردم استان بوشهر بویژه بانوان در انتخابات هفتم اسفند افزود: ملت ایران در این انتخابات نشان داد که در تعیین سرنوشت خود مصمم است و نظام جمهوری اسلامی یک نظام قدرتمند مردم سالار است.

وی ادامه داد: مردم ما بار دیگر بلوغ سیاسی و بصیرت خود را به رخ دشمنان کشیدند و نشان دادند بدون توجه به یاوه گویی‌ها و توطئه ها دشمنان پای نظام ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام حاج حسین رزمجو

حجت‌الاسلام حاج حسین رزمجو

حجت‌الاسلام حاج حسین رزمجو

حجت‌الاسلام حاج حسین رزمجو

حجت‌الاسلام حاج حسین رزمجو

حجت‌الاسلام حاج حسین رزمجو

منبع: سایت استانداری بوشهر



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.