روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X دهیار نظرآقا: به قولی که به جوانان محل داده ایم وفاداریم X سیدمحمود موسوی نژاد X نظرآقا سلام X وای فای X Wi-Fi X دهیاری X علی رزمجو X قرض الحسنه امام سجاد (ع)

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دهیار نظرآقا: به وعده ای که به جوانان محل داده ایم وفاداریم

  • 6:00
  • 369  بازدید

 

نظرآقا سلام _ وای‌فای نام يك فناوری پرطرفدار شبكه‌های بي‌سيم است كه با استفاده از امواج راديويي، امكان اتصال پر سرعت به اينترنت يا شبكه را فراهم مي‌كندوای فای روستای نظرآقا.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، در بسياري از كشورهاي پيشرفته جهان، استفاده از واي‌فاي در فضاهاي شهري، ميدان‌ها و ايستگاه‌هاي اتوبوس به امري عادي تبديل شده است. واي‌فاي‌هاي شهري با توجه به قابليت ارائه سرعت،  كيفيت بالا و گاه رايگان، نسبت به نسل‌هاي سوم و چهارم موبايل از يك سو و امكان پشتيباني از ابزارهاي فاقد سيم‌كارت همچون لپ‌تاپ و تبلت‌ها از سوي ديگر تا اندازه زيادي در جهان محبوب شده‌اند.

به همين منظور دهیاری نظرآقا (مرکز دهستان زیراه) از استان بوشهر واقع در شهرستان دشتستان سعي بر آن دارد، جهت رفاه حال جوانان محل، در دو نقطه پر جمعیت و پر رفت و آمد نظرآقا دستگاه و آنتن وای فای نصب نماید که در نوع خود خدمتی بسیار نوین به مردم این دیار محسوب میگردد.

مهندس موسوی نژاد دهیار مرکز دهستان زیراه در این باره گفت: با توجه به وعده ای که در اوایل امسال به جوانان بافرهنگ و برومند نظرآقا داده بودیم. به قول و وعده خود وفاداریم و انشاالله بزودی دو دستگاه آنتن وای فای نامحدود، یکی در پارک جلوی قرض الحسنه امام سجاد(ع) و دیگری در جلوی ساختمان دهیاری نصب خواهیم کرد تا جوانان و دانشجویان و محصلین محل به راحتی و بدون دغدغه پرداخت هزینه بتوانند از آن استفاده و بهره ببرند.

دهیار نظرآقا تصریح کرد: هرچند نصب این دو دستگاه وای فای هزینه مالی بالایی برای دهیاری به همراه خواهد داشت. اما بحول قوه الهی ، جهت رفاه حال مردم قدرشناس نظرآقا، این پروژه را تامین اعتبار کرده ایم و بزودی آن را اجرایی خواهیم کرد.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 8 سال پیش - 14:09
    کفتر کاکل به سر وای فای
  • 8 سال پیش - 12:13
    عرض سلام و خسته نباشی دارم خدمت دهیار زحمت کش و عزیز ولات جناب مهندس موسوی انشاالله همیشه سالم و تندرست باشید و در جهت پیشرفت روستا گام بردارید
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.