روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X عضو شورای اسلامی نظرآقا، از هیئات مذهبی نظرآقا تشکر کرد X محمود بازیارحقیقی X علی رزمجو X نظرآقا سلام X هیئت X عزاداری X جنوب X تعزیه X محرم X پیام X www.naza

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

عضو شورای اسلامی نظرآقا، از هیئات مذهبی نظرآقا تشکر کرد

  • 12:00
  • 239  بازدید

 

بسم الله الرحمن الرحیم

محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است (امام خمینی)

بار دیگر با حضور پر شور و شعور مردمی از جنس حماسه و مقاومت عطر دل انگیز محرم در فضای مرکز دهستان زیراه پیچید و خاطره رشادتهای سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)و یاران باوفایش را در یادها زنده کرد.

شکوه و عظمت عزاداری حضرت سیداشهداء علیه السلام در نظرآقا نشان از صبغه دینی و فرهنگی مردم نجیب و شریف این دیار دارد، مردم شهید پرور و حماسه ساز ما در این ایام همچون اجتماع عظیم عاشورا عشق ، شور و سوز را به نمایش گذاشتند. لذا با عنایت به حدیث نبوی "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق " و با توجه به فرمایش ارزشمند پیامبر گرامی اسلام (ص) که فرموده است "ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه "

برخود فرض می دانم از همه برگزار کنندگان مراسم عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) که با راه اندازی دسته جات سینه زنی ،زنجیر زنی ،نوحه خوانی ،روضه خوانی ،تعزیه خوانی و .... اقامه عزای شهادت امام حسین (ع) را گرامی داشتند تشکر و قدردانی میکنم.

اینجانب ضمن تسلیت و تعزیت این ایام به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) ، مقام معظم رهبری و مردم بزرگوار و همیشه در صحنه نظرآقا از همه هیئتهای مذهبی نظرآقا که الحق والانصاف با تمام وجود به صحنه آمدند و شکوهی عاشورایی آفریدند تشکر ویژه دارم و از خدواند متعال توفیقات روز افزون همه خادمین اهل بیت را مسئلت دارم .

اعظم الهم اجورنا و اجورکم

عضو شورای اسلامی مرکز دهستان زیراه (نظرآقا)

محمود بازیار حقیقی



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.