روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X حجت الاسلام رزمجو: نگذارید جریان انحرافی، اندیشه های امام را تحریف کند X شیخ احمد رزمجو X علی رزمجو X اصلاح طلبان X نظرآقا سلام X تصاویر X سید احمد خمینی X ww

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

حجت الاسلام رزمجو: نگذارید جریان انحرافی، اندیشه های امام را تحریف کند + تصاویر

  • 14:47
  • 297  بازدید

 

جمعی از فعالان اصلاح طلب استان بوشهر شامگاه پنجشنبه 16 مهرماه با آیت الله سید حسن خمینی دیدار کردند. در این دیدار که در جوار مرقد مطهر امام راحل انجام شد 5 نفر از حاضرین مطالبی را قبل از سخنان یادگار امام خمینی (ره) به استحضار ایشان رسانیدند.

حاج شیخ احمد رزمجو از روحانیون اصلاح طلب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام؛ حجت الاسلام  حاج شیخ احمد رزمجو از روحانیون اصلاح طلب استان بوشهر در این دیدار ضمن طلب آمرزش و علو درجات برای امام راحل و درگذشتگان بیت مکرم ایشان افزود: در بحبوحه شرایط پیچیده جهانی و هجمه های ویرانگر علیه مکتب اهل بیت (ع) و فقه آل محمد (ص) جامعه نیازمند واکاوی نظریه های نواندیشانه فقهی امام بزرگوار است و  شایسته ترین شخص جهت پرداختن به این موضوع و روشن سازی افکار عمومی حضرتعالی هستید.

 حجت الاسلام  حاج شیخ احمد رزمجو

 حجت الاسلام  حاج شیخ احمد رزمجو

سید حسن خمینی و سید غلامحسین موسوی نژاد

وی تبیین مکتب فکری و سیاسی حضرت امام خمینی (ره) را نیاز نسل جوان امروز دانست و اظهار داشت: خطر وارونگی و تحریف اندیشه های امام بزرگوار توسط جریان انحرافی وجود دارد و همه ما نیازمندیم تا این مکتب زلال و پاک که بر اسلام ناب محمدی منطبق است در فضای ایرانی اسلامی همچنان عطر و نورانیت خود را بسوی افکار عمومی و نسل جوان جلوه دهد.

حجت الاسلام رزمجو همچنین خواستار حضور حاج سید حسن آقای خمینی در انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری شد.

منبع: اتحاد خبر



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 9 سال پیش - 22:39
    ببخشیدا کی متولی حرم امام است!!! حرم امام را کردن مثل کاخ شاه ملعون. حرم امام رضا هم اینجوری نیست گفتمان امام مبارزه با اشرافیت گرایی بود مبارزه با اسراف بود.بعدشم اینکه بگیم فلانی از خانواده فلان بزرگوار است پس لیاقتشم هم به اندازه ان است جز افکار روشنفکری شما که نبوده حالا چی شده.
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.