روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X حجت الاسلام رزمجو همه باید در انتخابات تابع قانون باشیم X حاج شیخ حسین رزمجو X اصلاحات X مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر X نظرآقا سلام X علی رزمجو X

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

حجت الاسلام رزمجو همه باید در انتخابات تابع قانون باشیم

  • 9:27
  • 295  بازدید

 

نظرآقا سلام _ حجت الاسلام رزمجو درجمع روسای مراکز دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: در انتخابات همه ما باید تابع قانون باشیم و سلیقه ای برخورد نکنیم و امیدواریم با همدلی و همزبانی شاهد حضور حداکثری در انتخابات باشیم.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر درجمع روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان بوشهر ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به جامعه دانشگاهی و دانش پژوهان گفت: علم تنها هدف نیست بلکه وسیله ای برای رسیدن به تکامل و معرفت است.
حجت الاسلام رزمجو افزود: علم نمی تواند مارا به تکامل برساند مگر در مسیر حق باشد بنابراین علم باید همراه با تهذیب نفس باشد تا بتواند انسان را به تکامل برساند.
وی در ادامه با اشاره به گرامی داشت هفته دفاع مقدس ویاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: برای دفاع از این انقلاب ملت ایران جانفشانی ها ی زیادی کرده است که نمونه بارز و سمبل آن هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد:همانطور که دفاع مقدس یک مسئله ملی بود مسئله هسته ای نیز یک مسئله ملی است و هیچ کس حق ندارد آن را به خودش منحصر بداند زیرا همه ملت ایران مقاومت کردندو آمریکاییها اعتراف کردند که مجبوریم به مذاکرات تن بدهیم زیرا تحریمها تاثیر گذار نبوده است.امروز با مقاومت مردم،حمایت های مقام معظم رهبری،سیاست های دولت تدبیر و امید و برجستگی تیم مذاکره کننده هسته ای توانستیم به خواسته هایمان برسیم.
حجت الاسلام رزمجو با اشاره به انتخابات پیش روگفت: در انتخابات همه ما باید تابع قانون باشیم و سلیقه ای برخورد نکنیم و امیدواریم با همدلی و همزبانی شاهد حضور حداکثری در انتخابات باشیم.
وی وظیفه اساتید دانشگاه دراین خصوص را پرورش دانشجویانی دانست که قدرت تحلیل و نگرش صحیح داشته باشند و درعین ازادی بتوانند به تجزیه و تحلیل بپردازند.

منبع: اتحاد خبر



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 9 سال پیش - 22:18
    حضرت حجت‌الاسلام رزمجو
    در سال 88 خود شما و خانواده محترمتان اینگونه بودید؟
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.