روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X محمود بازیارحقیقی: تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس، میمون و مبارک است X محمود بازیار حقیقی X ماه مهر X بازگشایی مدارس X هفته دفاع مقدس X علی رزمجو X شورای اسلامی X نظرآقا سلام X پیام X www.nazaragha salam.ir

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

محمود بازیارحقیقی: تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس، میمون و مبارک است

  • 10:09
  • 336  بازدید

 

به نام آنکه جان را فکرت آموخت چراغ دل به نور جان بر افروخت بنام یگانه خدایی که انسان را به زیور "اندیشه " و تفکر آراست و سپاس ایزد منان را که بوی مهر را نشانه ایثار و ایثار را یادآور دلاوران هشت سال دفاع مقدس قرار داد. مهر ماه ،آغاز فصل بهار علم و دانش،بالندگی ،تعالی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و دانشجویانی است که با عشق و اشتیاق وافر و فراوان، قدم در راه کسب دانش و اندیشه گذاشته و مشتاقانه در مسیر پیشرفت و آبادانی میهن اسلامی مان می کوشند . تقارن فصل بازگشایی مدارس و دانشگاهها با هفته دفاع مقدس که خود بهترین مدرسه ایمان ،از خودگذشتگی ،ایثار و آزادگی است ،تقارنی میمون و مبارک است که موجب امید مضاعف رهپویان علم و دانش خواهد شد که با تاسی به سیره و مکتب انقلاب و آرمانهای شهدای والامقام استوارتر از همیشه در راه مقدس علم و دانش حرکت نمایند . هفته دفاع مقدس ،یادآور افتخارات ،شهامت ها ،رشادتها و شهادتهاست ،و به فرموده ی مقام معظم رهبری هفته دفاع مقدس "اوج افتخارات ملت ایران است " که فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سر افراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه های سرداران دلیر خود در جبهه های حق علیه باطل ،ضمن تجدید میثاق با آرمانهای شهداء از رزمندگان ، ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس تجلیل و تکریم نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادتهای همه شهیدان والامقام ، رزمندگان ، ایثارگران مراتب تبریک و تهنیت خویش را به مناسبت این ایام غرور افرین ابراز نموده و آغاز سال تحصیلی جدید را به معلمین پر تلاش و دانش آموزان و دانشجویان خلاق و آینده ساز کشور تبریک و شاد باش عرض می نمایم با امید به اینکه با اکسیر دانایی و توانایی مرزهای جدید علم و دانش و پژوهش را در نوردیم و با پیوند علم و ایمان قله های رفیع بهروزی و کامیابی را فتح نماییم و با گام های مصمم و استوار دولت تدبیر و امید شاهد ایرانی سرافراز و سربلند باشیم .

در پناه ایزد منان ایام به کامتان باد.

عضو شورای اسلامی مرکز دهستان زیراه (نظرآقا )

محمود بازیار حقیقی



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.