روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X پیام تسلیت مسئول هیئت تعزیه خوانی نظرآقا بمناسبت درگذشت سیدحسین حسینی X شاپور رزمجو X مسئول هیئت تعزیه خوانی سیدالشهداء نظرآقا X متن X تسلیت X علی رزمجو X نظر

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

پیام تسلیت مسئول هیئت تعزیه خوانی نظرآقا بمناسبت درگذشت سیدحسین حسینی

  • 1:59
  • 390  بازدید

 

شاپور رزمجو مسئول هیئت تعزیه خوانی سیدالشهداء نظرآقا طی پیامی درگذشت سیدحسین حسینی از خادمان جوان این هیئت را تسلیت گفت.

متن پیام صادره به این شرح است:

حسین جان، سه روز از رفتنت بیشتر نگذشته ولی دلمان برایت تنگ شده است.

حسین عزیز، سالها پیش ندای ((هَل مِن ناصر یَنصُرنی)) فرزند فاطمه (س) را شنیدی و با خلوص نیت و با تمام وجود گریه کنان از شوق حضور، وارد هیئت تعزیه خوانی سیدالشهداء نظرآقا شدی و خودت را خالصانه خدمتگذار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) معرفی نمودی. و حال امروز بعد از گذشت بیست و اندی سال از عمر کوتاه و با برکتت، دعوت خدای حسین (ع) را لبیک گفتی و به دیار جد بزرگوارت رسول الله شتافتی.

حسین جان، هنوز ساعاتی بیشتر از فراق دوریت نگذشته ولی غم هجر تو برای ما و بچه های هیئت تعزیه خوانی سخت و دشوار است. و نمیتوان تصور کرد که امسال محرم را بدون تو خواهیم گذراند.

حسین عزیز، فرقی نمی‌کند که یک ثانیه یا یک دقیقه یا یک روز و یا یک سال از فراقت گذشته باشد، یاد تو همیشه در قلب و روح ما خواهد ماند و عطر وجود پاکت، روزها و و شب‌هایمان را معطر خواهد کرد.

انالله و انا الیه راجعون

مصیبت درگذشت جانسوز جوان مومن و برومند "سیدحسین حسینی" خادم و خدمتگزار هیئت تعزیه خوانی سیدالشهداء مرکز دهستان زیراه موجب تاثر و تألم گردید. این ضایعه اسفناک را به دوستان، همکاران، بستگان و به ویژه پدر بزرگوار و مادر داغدار آن مرحوم  تسلیت می گویم و از آستان خداوند مهربان برای آن عزیز سفر کرده غفران و رحمت بی پایان الهی و برای بازماندگان، صبر و توکل، طلب می کنم.

شاپور رزمجو

مسئول هیئت تعزیه خوانی سیدالشهداء نظرآقا

پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام و هیئت تحریریه آن نیز به نمایندگی از همه ی دوستان مصیبت وارده را به خانواده بزرگ حسینی و سایر بستگان تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم از درگاه ایزد متعال آرزو می نمایند.

هیئت تحریریه پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.