روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X نظرآقا سلام به مرز 1000 شماره رسید X همکاران سایت نظرآقا سلام X لوگو نظرآقا سلام X علی رزمجو X آمار X ارقام X مرکز دهستان زیراه X سایتهای استان بوشهر X سایتها

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

نظرآقا سلام به مرز 1000 شماره رسید

  • 15:49
  • 649  بازدید

 

امروز تعداد مطالب پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام به 1000 شماره رسید.

بر اساس این گزارش ، پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام در شهریور ماه 1391 با رویکرد اطلاع رسانی به مردم با فرهنگ مرکز دهستان زیراه در سرتاسراستان بوشهر و با نگاهی به پیشرفت و توسعه نظرآقا پا به عرصه فضای مجازی نهاد و شهریور ماه امسال سه ساله میشود.

امروز این پایگاه اطلاع رسانی در حد بضاعت خود با انتشار مطالب بسیار متنوع و گوناگون سعی نموده است تا فضای جدیدی در عرصه مجازی برای وب سایت های روستایی منطقه و حتی استان بگشاید و اکنون به فضل الهی این مسیر را با توان بیشتری می پیماید.

پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام با همت همکاران خود امروز هزارمین شماره این پایگاه را که به همین پست تعلق گرفته است برای هم ولاتی های عزیز بخصوص کاربران محترم و خوبمان در فضای مجازی انتشار داد. که بدون شک در بین روستای های شهرستان دشتستان  و منطقه سعدآباد با فاصله ای چشمگیر بی رقیب خواهد بود.

جادارد همین جا از تک تک همکارانم (سجاد ستوده نیا ، عبدالله بازیار ، سبحان ستوده نیا ، اکبرعبدالهی ، علیرضا بدره) به خصوص آقایان محمد نامی ، علی زیرایی و حسین استوار که بدون هیچگونه چشمداشتی وقت خود را صمیمانه نثار پایگاه اطلاع رسانی کرده اند تشکر و قدردانی نمایم.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • درود بر مردم زحمت کش روستای نظر آقا
  • 9 سال پیش - 17:22
    سلام همشهری
    به وب ما هم سری بزن
    خوشحال میشیم
  • 9 سال پیش - 12:15
    تبریکشکلک
  • 9 سال پیش - 11:30
    این موفقیت را بعد از خداوند متعال، باید مدیون مردم قدرشناس نظرآقا باشیم که بافرهنگ ترین روستای استان بوشهر بوده و هستند که با چشمان مهربان و نظرات دلگرم کننده و بجای خود هیچ گاه نظرآقا سلام تنها سایت رسمی روستایمان را تنها نگذاشتند.
    بنده بعنوان یک جوان دهه 60ی به نوبه خود از صمیم قلب از مدیریت سایت و همکاران ایشان سپاسگزاری می کنیم و این موفقیت و دست آورد گروهی را به همه همراهان مهربان پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام تبریک می گویم.
    به امید روزهایی بهتر که در راه است ...
  • 9 سال پیش - 17:11
    من هم تشکر میکنم از خبرنگاران این پایگاه اطلاع رسانی روستای عزیزمان تظرآقا ودر اینجا از مدیر این پایگاه اطلاع رسانی آقای علی رزمجو که شبانه روز میکوشد تا این پایگاه بهتر و جذاب تر نشان داده شود.

    به امید فردایی بهتر وجایگاه بهتری در کشور
  • 9 سال پیش - 23:06
    تبریک عرض میکنم ایشاالله که روز به روز روستای دوست داشتنیمان را به دنیا معرفی کنیم و نقط قوتی برای استان باشیم
  • 9 سال پیش - 22:59
    در طول تمام ادوار روستای نظرآقا در منطقه در تمام زمینه ها از روستاهای همجوار یک گام و یا شاید چند گام جلوتر بوده و هم امروز در فضای مجازی شاهد این پیشرفت و افتخار هستیم.
    بنده نیز مثل آقای رضانیا بارها خبرها و مطالب سایت روستای خودمان را در دیگر استان سایتهای مشاهده کرده ام.
  • 9 سال پیش - 15:07
    من هم به نوبه خودازتمام عزیزان زحمت کش این سایت صمیمانه تشکرمی کنم.امید ورجائ واثق داریم/نه درمنطقه بلکه دراستان بدرخشد.بعضی ازسایت های استان راکه جستجو می کنم میبینم مطالبی از سایت نظراقا سلام پخش می کنند/جای بسی خوشحالی است.
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.